Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Hvad skete der egentlig med de lidt mindre plader marabou chokolade med mandelsplitter? Jeg craver, men har ikke set den i lang tid? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej bk tøser,

Jeg har lige brug for lidt hjælp, jeg har meldt mig syg i dag på arbejde med en omgang mavesyge med diare/opkast (=mange toilet besøg i nat og i dag). Men hvad er kotume for at melde sig syg på anden dagen/rask? Skal jeg ringe igen i morgen og sige jeg syg? Eller skal jeg ringe i dag og sige jeg forsat er syg i morgen eller skal jeg ringe i morgen og fortælle at jeg forvente at komme mandag? Hvad er normal kotume på en arbejdsplads?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej bk tøser,

Jeg har lige brug for lidt hjælp, jeg har meldt mig syg i dag på arbejde med en omgang mavesyge med diare/opkast (=mange toilet besøg i nat og i dag). Men hvad er kotume for at melde sig syg på anden dagen/rask? Skal jeg ringe igen i morgen og sige jeg syg? Eller skal jeg ringe i dag og sige jeg forsat er syg i morgen eller skal jeg ringe i morgen og fortælle at jeg forvente at komme mandag? Hvad er normal kotume på en arbejdsplads?

Der kan jo være store forskelle, men det mest normale er vist, at du er sygemeldt, indtil du raskmelder dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan jo være store forskelle, men det mest normale er vist, at du er sygemeldt, indtil du raskmelder dig.

Det vil jeg også mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan jo være store forskelle, men det mest normale er vist, at du er sygemeldt, indtil du raskmelder dig.

Alle arbejdespladser jeg har været på har haft som kotume man skulle melde ind hver morgen, medmindre det var decideret sygemelding - jævnt træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er et provenu krf lån? Garantiformue ifb huskøb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej bk tøser,

Jeg har lige brug for lidt hjælp, jeg har meldt mig syg i dag på arbejde med en omgang mavesyge med diare/opkast (=mange toilet besøg i nat og i dag). Men hvad er kotume for at melde sig syg på anden dagen/rask? Skal jeg ringe igen i morgen og sige jeg syg? Eller skal jeg ringe i dag og sige jeg forsat er syg i morgen eller skal jeg ringe i morgen og fortælle at jeg forvente at komme mandag? Hvad er normal kotume på en arbejdsplads?

Hos os kommer det helt an på, hvad du har sagt første dag du ringer ind. Hvis du allerede på førstedagen ved, at det ikke er overstået på en dag, kan man godt melde sig syg for flere dage af gangen. Men hvis man ikke siger noget om varighed forventes det at man ringer hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej bk tøser,

Jeg har lige brug for lidt hjælp, jeg har meldt mig syg i dag på arbejde med en omgang mavesyge med diare/opkast (=mange toilet besøg i nat og i dag). Men hvad er kotume for at melde sig syg på anden dagen/rask? Skal jeg ringe igen i morgen og sige jeg syg? Eller skal jeg ringe i dag og sige jeg forsat er syg i morgen eller skal jeg ringe i morgen og fortælle at jeg forvente at komme mandag? Hvad er normal kotume på en arbejdsplads?

Jeg ville ringe i løbet af i morgen og sige jeg forventede at komme mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så uendelig trist af at vågne op til nyheden om terror i Frankrig :( Kan slet ikke håndtere det :(

Og det bringer med det samme alle de hadske frem på Facebook. For helvede altså. Så tag jer dog sammen! Sådan noget skal få os til at stå sammen. Det er ikke en chance for endnu engang at pege fingre af flygtninge og bebrejde dem alt.

Nogen gange bliver jeg så skræmt over den verden vi lever i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så uendelig trist af at vågne op til nyheden om terror i Frankrig :( Kan slet ikke håndtere det :(

Og det bringer med det samme alle de hadske frem på Facebook. For helvede altså. Så tag jer dog sammen! Sådan noget skal få os til at stå sammen. Det er ikke en chance for endnu engang at pege fingre af flygtninge og bebrejde dem alt.

Nogen gange bliver jeg så skræmt over den verden vi lever i :(

Kunne ikke være mere enig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så uendelig trist af at vågne op til nyheden om terror i Frankrig :( Kan slet ikke håndtere det :(

Og det bringer med det samme alle de hadske frem på Facebook. For helvede altså. Så tag jer dog sammen! Sådan noget skal få os til at stå sammen. Det er ikke en chance for endnu engang at pege fingre af flygtninge og bebrejde dem alt.

Nogen gange bliver jeg så skræmt over den verden vi lever i :(

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen også bare SÅ oprigtig ked af det og bange. Vi ligger alle i dobbeltsengen - A sover, I ser Peter Pedal og lillepigen sparker i maven. Og helt naivt har jeg bare lyst til, at alle skal vågne sådan, og at vi alle sammen skal lade hinanden være! Selvfølgelig ved jeg at man ikke kan gøre det hele så enkelt... Men ARGH!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så uendelig trist af at vågne op til nyheden om terror i Frankrig :( Kan slet ikke håndtere det :(

Og det bringer med det samme alle de hadske frem på Facebook. For helvede altså. Så tag jer dog sammen! Sådan noget skal få os til at stå sammen. Det er ikke en chance for endnu engang at pege fingre af flygtninge og bebrejde dem alt.

Nogen gange bliver jeg så skræmt over den verden vi lever i :(

Det er så skræmmende! I de situationer er jeg dog glad for min Facebook-nyheder. Har endnu ikke set en eneste brokke sig over flygtninge, kun franske flag, tårer, Eiffeltårnet mv.

Og så er jeg bare glad for, at min far der normalt bor i Frankrig lige er kommet til DK på lang juleferie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skræmmende! I de situationer er jeg dog glad for min Facebook-nyheder. Har endnu ikke set en eneste brokke sig over flygtninge, kun franske flag, tårer, Eiffeltårnet mv.

Og så er jeg bare glad for, at min far der normalt bor i Frankrig lige er kommet til DK på lang juleferie...

Det forstår jeg godt du er glad for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt ondt i maven over at have talt med en der fik en lille dreng for 2 måneder siden, havde svangerskabsforgiftning, hæslig fødsel og nu har drengen kolik :( Og jeg har brokket mig over lidt manglende søvn her og der og andre småting når andre har det meget værre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt ondt i maven over at have talt med en der fik en lille dreng for 2 måneder siden, havde svangerskabsforgiftning, hæslig fødsel og nu har drengen kolik :( Og jeg har brokket mig over lidt manglende søvn her og der og andre småting når andre har det meget værre :(

Din verden er din virkelighed, hvorfor det kun er den du skal relaterer til. Man jan altid finde folk der har det værre. Det er ikke en konkurrence. Dit liv og dine udfordringer er lige så reelle som deres.

Kan du så stoppe med at tænke sådan søde tumle :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din verden er din virkelighed, hvorfor det kun er den du skal relaterer til. Man jan altid finde folk der har det værre. Det er ikke en konkurrence. Dit liv og dine udfordringer er lige så reelle som deres.

Kan du så stoppe med at tænke sådan søde tumle :kiss :kram2

:ditto Jeg tænkte præcis det samme! Vi burde nedlægge brokketråden, hvis man ikke måtte brokke sig, når andre har det værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret tit, som om noget bevæger sig inde i min mave :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret tit, som om noget bevæger sig inde i min mave :blink

Babyspark?

Det havde jeg lige indtil jeg blev gravid igen! Eller, der var jo ikke noget vel, men det føltes sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret tit, som om noget bevæger sig inde i min mave :blink

Jeg havde det også i lang tid efter jeg havde født. Man kalder det vist fantomspark. Mine var sindssyg livagtige :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også i lang tid efter jeg havde født. Man kalder det vist fantomspark. Mine var sindssyg livagtige :blink

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret tit, som om noget bevæger sig inde i min mave :blink

Det har jeg også. Troede bare det var mig der var skør, men kan se jeg ikke er den eneste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at jeg ikke er alene :D Det føles dog ikke som babyspark - i hvert fald ikke til sidst. Men måske føles det i virkeligheden som bevægelserne i starten :chin: Amen, det er træls. Og jeg bliver skruk! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at jeg ikke er alene :D Det føles dog ikke som babyspark - i hvert fald ikke til sidst. Men måske føles det i virkeligheden som bevægelserne i starten :chin: Amen, det er træls. Og jeg bliver skruk! :blush

Altså, jeg kan se bevægelser uden på maven nogle gange :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver vanvittig af forskudsopgørelse. Hvorfor kan sådan noget ikke ordne sig selv automatisk? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.