Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Tak, piger! :lovebk

Jeg skal i fuld narkose for første gang og er pisse-nervøs :( Ellers har jeg det ok fysisk - bløder ikke så meget mere. Det er en rest moderkage der sidder tilbage, som de også mistænkte ved fødslen. Troede dog ikke det ville tage næsten 6 uger før det viste sig kroppen ikke selv kunne klare det. Så udskrabningen er for at få det sidste med.

Har skide dårlig samvittighed overfor Filippa som akut er sendt til farmor og farfar. Vi skulle have hygget med mormor i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, piger! :lovebk

Jeg skal i fuld narkose for første gang og er pisse-nervøs :( Ellers har jeg det ok fysisk - bløder ikke så meget mere. Det er en rest moderkage der sidder tilbage, som de også mistænkte ved fødslen. Troede dog ikke det ville tage næsten 6 uger før det viste sig kroppen ikke selv kunne klare det. Så udskrabningen er for at få det sidste med.

Har skide dårlig samvittighed overfor Filippa som akut er sendt til farmor og farfar. Vi skulle have hygget med mormor i morgen :(

Du skal ikke være nervøs søde du :kiss De passer SUPER godt på dig, og det føles bare som at falde i søvn.... Og når du vågner igen er det overstået :kram2

Kan godt forstå din dårlige samvittighed, men du havde jo altså på ingen måde valgt det sådan her hvis du havde haft valget.... Det er bare sådan tingene somme tider går :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for anden gang kørsel med ambulance på 6 uger?!?! :o

Blødte så voldsomt jeg måtte ringe 112 og er nu indlagt til en udskrabning :( :boo :huug

:kiss  :kram  :kram  :kram

 

Åh Tumle rigtig god bedring til dig, håber på en masse medvind i din retning nu her. håber du trods alt er ok :kram2  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej tumlepigen :kram det lyder som en voldsom forskrækkelse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

Ej, puha! :( Jeg har stort set ikke været på bk i dag.

Dejligt at du er okay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for anden gang kørsel med ambulance på 6 uger?!?! :O

Blødte så voldsomt jeg måtte ringe 112 og er nu indlagt til en udskrabning :( :boo :huug

Ej øv da :(

go bedring! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

 

:kram God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

Rigtig god bedring, sikke en omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

Pyha sikke da noget... Håber at du kommer hurtigt hjem igen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen, piger!

Det er overstået nu og jeg venter på at finde ud af, om jeg kommer hjem i aften eller ej.

Tak for jeres opmuntring :kiss

Sikke en omgang :(

Hvordan har du det nu? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :(

Hvordan har du det nu? :kram

Det tænkte jeg også på?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :(

Hvordan har du det nu? :kram

Tænker jeg også på? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde, piger :kiss

Jeg fik lov at tage hjem, så ligger nu i min seng og håber på, at min meget overtrætte baby snart falder til ro i stuen hos far, så vi kan få sovet alle sammen. Håber på god nat :goodluck

Jeg tror jeg har det fint. Fysisk er det kun lidt blødning nu (som de sidste 6 uger ;)), psykisk er jeg bare træt, men måske det kommer? :unsure Er i hvert fald glad for manden bliver hjemme sammen med mig i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så dårlig til at prioritere at købe ting til mig selv - som I VIRKELIG dårlig... Min jakke er ved at gå op i sømmene, og den er mega grim og jeg har aldrig kunnet lide den - så i positivitetens ånd har jeg været proaktiv - og jeg har bestilt en vinterjakke!!!

3bbFK4m.png

400 kr, og det er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med!

Det er ikke den fedeste jakke jeg kunne finde, men den virker varm, den er til et budget jeg vil betale, og jeg er umiddelbart glad for Danefæ's kvalitet i børnetøj, så forhåbentlig er deres damejakker også en bedre kvalitet end den skodjakke jeg købte sidste vinter :)

Fed farve!

Jeg er rigtig glad for min danefæ. Men mest udseendet. Den er ikke vildt varm. Desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så dårlig til at prioritere at købe ting til mig selv - som I VIRKELIG dårlig... Min jakke er ved at gå op i sømmene, og den er mega grim og jeg har aldrig kunnet lide den - så i positivitetens ånd har jeg været proaktiv - og jeg har bestilt en vinterjakke!!!

3bbFK4m.png

400 kr, og det er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med!

Det er ikke den fedeste jakke jeg kunne finde, men den virker varm, den er til et budget jeg vil betale, og jeg er umiddelbart glad for Danefæ's kvalitet i børnetøj, så forhåbentlig er deres damejakker også en bedre kvalitet end den skodjakke jeg købte sidste vinter :)

Ej den er da FIIIIIIN!!!!! Farven er jeg vild med og grøn tror jeg vil klæ dig helt vildt! Mega frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er vildt fed, Justme! :glad

Og mega go pris! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde, piger :kiss

Jeg fik lov at tage hjem, så ligger nu i min seng og håber på, at min meget overtrætte baby snart falder til ro i stuen hos far, så vi kan få sovet alle sammen. Håber på god nat :goodluck

Jeg tror jeg har det fint. Fysisk er det kun lidt blødning nu (som de sidste 6 uger ;)), psykisk er jeg bare træt, men måske det kommer? :unsure Er i hvert fald glad for manden bliver hjemme sammen med mig i morgen.

Sikke noget, søde :kram2

Godt manden bliver hjemme med dig i morgen, så er du i gode hænder :kram2

God bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er vildt fed, Justme! :glad

Og mega go pris! :super

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en sygedag :( troede VIRKELIG det gik bedre, og havde reaskmeldt mig. Men jeg havde en slem nat hvor halsen værkede, sveden piblede og jeg kunne bare slet ikke finde ro i min krop, total typisk høj feber. Da jeg vågnede havde jeg det bedre, især halsen er i bedring, men tog lige temp. alligevel og godt jeg gjorde. Fik afleveret Mie i DP, meldt mig syg og har sovet ind til nu!!!

Jeg skal syge/raskmelde mig om 3 timer og aner ikke om jeg er frisk imorgen lige nu er jeg godt groggy men er det feber eller pga søvn?

Nogen gyldne ord om hvad jeg lige gør?

Er ret træt af det når det er løse vikar timer jeg har, får jeg jo ikke fordelene ved at arbejde med! De skal vel ikke betale noget når jeg ikke kommer? Økonomisk lige nu er det underordnet, det er små penge, men time optjening m.m. Er jeg godt nok træt af at miste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en sygedag :( troede VIRKELIG det gik bedre, og havde reaskmeldt mig. Men jeg havde en slem nat hvor halsen værkede, sveden piblede og jeg kunne bare slet ikke finde ro i min krop, total typisk høj feber. Da jeg vågnede havde jeg det bedre, især halsen er i bedring, men tog lige temp. alligevel og godt jeg gjorde. Fik afleveret Mie i DP, meldt mig syg og har sovet ind til nu!!!

Jeg skal syge/raskmelde mig om 3 timer og aner ikke om jeg er frisk imorgen lige nu er jeg godt groggy men er det feber eller pga søvn?

Nogen gyldne ord om hvad jeg lige gør?

Er ret træt af det når det er løse vikar timer jeg har, får jeg jo ikke fordelene ved at arbejde med! De skal vel ikke betale noget når jeg ikke kommer? Økonomisk lige nu er det underordnet, det er små penge, men time optjening m.m. Er jeg godt nok træt af at miste :(

Hvis du ikke føler dig rask når du skal ringe, så melder du dig syg i morgen! BUM :)

God bedring søde... Pas nu på dig selv :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke føler dig rask når du skal ringe, så melder du dig syg i morgen! BUM :)

God bedring søde... Pas nu på dig selv :kiss

Enig

 

Og god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøver at forstå hvordan det der ledighed fungerer... Jeg er lettere forvirret over hvad der egentligt forventes af mig fra akasse og jobcenters side, hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en sygedag :( troede VIRKELIG det gik bedre, og havde reaskmeldt mig. Men jeg havde en slem nat hvor halsen værkede, sveden piblede og jeg kunne bare slet ikke finde ro i min krop, total typisk høj feber. Da jeg vågnede havde jeg det bedre, især halsen er i bedring, men tog lige temp. alligevel og godt jeg gjorde. Fik afleveret Mie i DP, meldt mig syg og har sovet ind til nu!!!

Jeg skal syge/raskmelde mig om 3 timer og aner ikke om jeg er frisk imorgen lige nu er jeg godt groggy men er det feber eller pga søvn?

Nogen gyldne ord om hvad jeg lige gør?

Er ret træt af det når det er løse vikar timer jeg har, får jeg jo ikke fordelene ved at arbejde med! De skal vel ikke betale noget når jeg ikke kommer? Økonomisk lige nu er det underordnet, det er små penge, men time optjening m.m. Er jeg godt nok træt af at miste :(

Enig med de andre :kram

Heller en ekstra dag derhjemme, ellers kommer du måske ikke helt ovenpå og så tager det længere tid at blive helt frisk.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.