FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Er træt. Kan ikke sove ordentligt. Har været på toilet en milliard gange. Har ondt i maven og starter dagen med plukveer og kvalme :( åh hvor må han godt snart komme ud i stedet for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har man nedsat immunforsvar som gravid?

Jeg er virkelig sjælden syg og højst med lidt forkølelse. Nu er jeg gået helt ned på snot, ondt i halsen og ører osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man nedsat immunforsvar som gravid?

Jeg er virkelig sjælden syg og højst med lidt forkølelse. Nu er jeg gået helt ned på snot, ondt i halsen og ører osv...

Man har i hvert fald mere sarte slimhinder = blir hurtigere lukket i næse osv.

 

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok meget i tvivl om, hvorvidt min slimprop er gået :unsure da jeg stod op her for 15 minutter siden og jeg var ude at tisse. Var der en kæmpe sej klat slim/udflåd på papiret. Det var lidt gulligt i det. Det kan vel sagtens bare være udflåd? (Er kun 35+2 i dag og ved godt at slimproppen kan gå flere uger før fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok meget i tvivl om, hvorvidt min slimprop er gået :unsure da jeg stod op her for 15 minutter siden og jeg var ude at tisse. Var der en kæmpe sej klat slim/udflåd på papiret. Det var lidt gulligt i det. Det kan vel sagtens bare være udflåd? (Er kun 35+2 i dag og ved godt at slimproppen kan gå flere uger før fødslen.

Spændende :bd Det trælse er netop bare, at den kan gendannes og alt det hejs <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :bd Det trælse er netop bare, at den kan gendannes og alt det hejs <_<

Det gør mig nu ikke noget.

Der må gerne lige gå en måned endnu, inden jeg føder. Men det kan vel også bare være udflåd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har luft i maven. Og det er næsten hver aften, er det normalt?

Ha ha, det er jeg også begyndt at have.

Småfiser konstant :D

Herhjemme synes vi, at prutter er noget af det sjoveste, så længe det kun er os to der hører mine.

Igår skulle jeg kravle i sofaen, hvilket satte gang i en symfoni af prutter, hvilket fik mig til at grine.

For hvert grin kom en ny prut. Kunne slet ikke stoppe igen så det stod nok på i mange minutter.

Manden var også helt flad af grin :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig nu ikke noget.

Der må gerne lige gå en måned endnu, inden jeg føder. Men det kan vel også bare være udflåd...

Det tror jeg.. Jeg har lige haft nogle dage med sejt, hvid-gullig udflåd, nu er det normalt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man nedsat immunforsvar som gravid?

Jeg er virkelig sjælden syg og højst med lidt forkølelse. Nu er jeg gået helt ned på snot, ondt i halsen og ører osv...

Ja man har nedsat immunforsvar som gravid, jeg fik forbud af lægen mod at få lavet hul i ørerne mens jeg var gravid af denne årsag og dermed øget risiko for infektion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, jeg er træt i dag... Vi var i byen i går bare sådan noget hyggeligt afslappet middags tam tam med nogle venner, som var super hyggeligt. Vi kom i seng kl 1 og ellers har jeg sovet som en sten i nat og vågnede kl 9... Tror i dag bliver en dag på sofaen sammen med hunden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vasket tøj i dag... Og jeg er SMADRET!!!

Jeg er helt brugt i min krop... Uf :( skal ellers når tusind ting, men sidder nu med en flaske isvand på sofaen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes dagen idag går langsom... mon det er fordi jeg ved jeg "kun" er 6+0 imorgen og gerne snart vil være noget længere så vi kan fortælle familie og venner og ikke mindst de to store hvad der er i vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er jeg også begyndt at have.

Småfiser konstant :D

Herhjemme synes vi, at prutter er noget af det sjoveste, så længe det kun er os to der hører mine.

Igår skulle jeg kravle i sofaen, hvilket satte gang i en symfoni af prutter, hvilket fik mig til at grine.

For hvert grin kom en ny prut. Kunne slet ikke stoppe igen så det stod nok på i mange minutter.

Manden var også helt flad af grin :haha

Hahahaha det er altså for sjovt !!!  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha det er altså for sjovt !!!  :lol

Kunne heller ikke stoppe med at grine, hvilket bare blev til flere prutter :haha

Men så stod jeg da for lidt underholdning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne heller ikke stoppe med at grine, hvilket bare blev til flere prutter :haha

Men så stod jeg da for lidt underholdning :)

Hahha ja det må du have gjort :P fantastisk !! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahha ja det må du have gjort :P fantastisk !! :P

Det er vigtigt med grin uanset grunden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne heller ikke stoppe med at grine, hvilket bare blev til flere prutter :haha

Men så stod jeg da for lidt underholdning :)

Kan lige se (høre) det for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige se (høre) det for mig :D

Hehe, det var fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have besøg af sundhedsplejersken i morgen. Er spændt på at møde hende og høre Hvad hun har programmet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu begynder der vist at komme vand i kroppen. Må hellere være lidt opmærksom nu der var protein/æggehvide i urinen i sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til vægtscanning, fordi min egen læge vurderede, at det var et stort barn jeg havde i maven. Scanningen viste dog et helt nornalt barn med normal størrelse. Skønnet til 2531 gram :) Flow, vand osv. var lige som det skulle være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til vægtscanning, fordi min egen læge vurderede, at det var et stort barn jeg havde i maven. Scanningen viste dog et helt nornalt barn med normal størrelse. Skønnet til 2531 gram :) Flow, vand osv. var lige som det skulle være :)

Dejligt at alt er som det skal være... og det er jo altid hyggeligt med en ekstra scanning.. har selv været til vægt scanninger med begge mine i ca 35. uge fordi der er liiiiidt for meget mor ;) (hvilket betyder jeg er tyk på maven og det derfor kan være svært for Jm at skønne barnet :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej typisk mig, jeg har glemt at ringe til lægen for at få svar på min blodprøver... Ork, må ringe i morgen tidlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til vægtscanning, fordi min egen læge vurderede, at det var et stort barn jeg havde i maven. Scanningen viste dog et helt nornalt barn med normal størrelse. Skønnet til 2531 gram :) Flow, vand osv. var lige som det skulle være :)

:yay Super godt :loveshower

Så kan han/hun bare komme indenfor den næste måneds tid :kiss :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til vægtscanning, fordi min egen læge vurderede, at det var et stort barn jeg havde i maven. Scanningen viste dog et helt nornalt barn med normal størrelse. Skønnet til 2531 gram :) Flow, vand osv. var lige som det skulle være :)

Dejligt. Håber at gøre kunsten efter i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.