FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Nej det er altså ikke sjovt når kvalmen overtager tilværelsen. Mine hjalp nærmest med det samme og det var skønt. Nærmest en slags befrielse :)

åhh glæder mig helt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min stakkels mand er intet mindre end fantastisk. Vores hjem ligner lort. Vi får lavet nyt vand i hele huset, hvilket betyder nyt badeværelse, gulvet er pillet op flere steder og vores stue er opbevaringsrum. Han kom i går hjem og sagde at han vist ikke kunne nå at lave gulvet i køkkenet i weekenden som lovet, da han ikke var tilfreds med det han havde lavet. Min hormonelle verden sammen. Det var jo det eneste rum der var klar til at tage imod sundhedsplejerske på mandag. Så da han kommer hjem fra arbejde i går kl 19.30 begynder han at lave hans arbejde om så gulvet alligevel kan komme på på søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har ømme knæ, når I rejser/sætter jer?

Værst er toilet og sofahøjde.

Der er ingen smerter, når jeg går.

Tænker selv det er pga vægten, da jeg har taget 17 kg på og fødderne er begyndt at være lidt væskefyldte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork... Vil snart gerne have den indkaldelse til NF. Var ved lægen i fredags (en uge siden) og han sagde at han nok skulle sende den henvisning med det samme men har intet hørt fra Aalborg sygehus.... Er i 11+1 i dag og ved at gå ud af mit gode skin.... (Nok os fordi familie hele tiden spørger ind til det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork... Vil snart gerne have den indkaldelse til NF. Var ved lægen i fredags (en uge siden) og han sagde at han nok skulle sende den henvisning med det samme men har intet hørt fra Aalborg sygehus.... Er i 11+1 i dag og ved at gå ud af mit gode skin.... (Nok os fordi familie hele tiden spørger ind til det)

Du får indkaldelsen i løbet af næste uge, den skal lige visiteres osv. :) Der gik et sted mellem 1 1/2 uge til 14 dage fra jeg havde været hos lægen til indkaldelsen kom :) De har jo fået dine papirer mandag/tirsdag også visiteret dem, så skal der findes tid og brevet skal igennem postsystemet også lander den hos dig :) Er du heldig har du den måske i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får indkaldelsen i løbet af næste uge, den skal lige visiteres osv. :) Der gik et sted mellem 1 1/2 uge til 14 dage fra jeg havde været hos lægen til indkaldelsen kom :) De har jo fået dine papirer mandag/tirsdag også visiteret dem, så skal der findes tid og brevet skal igennem postsystemet også lander den hos dig :) Er du heldig har du den måske i morgen :)

Hvor hurtigt en tid fik du så dengang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hurtigt en tid fik du så dengang?

Jeg var 13+1 da jeg skulle til NF :)

Jeg var ved lægen 9+3, så jeg har været de der 11+ da jeg fik indkaldelsen. Er gået i seng, men har gemt indkaldelsen, så kan se det helt præcis i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kommer de skide plukveer altid når jeg skal sove?!?! De gør nas og bliver bare irriteret over at jeg kan høre manden sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Odense får man alt indkaldelse digitalt, så man skal ikke vente på posten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave gør ondt.. Jeg ved ikke helt "hvordan".. Tror mest af alt det er fordi jeg går på så mange trapper, og bruger musklerne i maven.. Kombineret med minispunken forhåbentligt vokser sig stor og stærk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Odense får man alt indkaldelse digitalt, så man skal ikke vente på posten :)

Hun er tilknyttet region Nordjylland, der er det stadig snailmail :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig kunne lide dansk vand men fik lige lyst et glas, hvad skred er for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig kunne lide dansk vand men fik lige lyst et glas, hvad skred er for det?

Ha ha sådan er det at være gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er jeg træt. Som i bare TRÆÆÆÆT...! Og irritabel... Og sliksulten. Gah...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er tilknyttet region Nordjylland, der er det stadig snailmail :)

Så kom indkaldelsen (17/9 kl 8.10 - føj hvor tidligt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom indkaldelsen (17/9 kl 8.10 - føj hvor tidligt)

Så skal du i det mindste ikke gå og vente og blive nervøs i løbet af dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh..... Har været til familiefest i dag, og min kusine havde sin lille søn på 12 uger med. Jeg fik tiltusket mig den lille (og meget ulykkelige) mus, og gik rundt med ham i armene og nynnede ham i søvn.... En hel time sov han i mine arme! Åh fryd!! :wub :wub

Nu kan det næste halve år KUN gå for langsomt... Vil have min baby :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det mon ok at have gammelt blod, når man er på toilettet?

det ligner, ja undskyld detaljerne - gammelt råddent brunt mosevand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har luft i maven. Og det er næsten hver aften, er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har luft i maven. Og det er næsten hver aften, er det normalt?

Me too! det er vist ret normalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me too! det er vist ret normalt ;)

Og der væreste er at det ikke altid kan kontroleres, så pinligt her til aften hvor vi er på besøg hos nogle venner og de kunne tydelig høres...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der væreste er at det ikke altid kan kontroleres, så pinligt her til aften hvor vi er på besøg hos nogle venner og de kunne tydelig høres...

Kender det godt! ;) det er top-pinligt! :blush

Men en af de fantastiske gener ved graviditet! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt! ;) det er top-pinligt! :blush

Men en af de fantastiske gener ved graviditet! :kram2

Skal du høre det mest pinlige?

Værten spurgte faktisk hvem det var og jeg brød total sammen af grin og kunne jo derfor ikke skjule det for nogen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du høre det mest pinlige?

Værten spurgte faktisk hvem det var og jeg brød total sammen af grin og kunne jo derfor ikke skjule det for nogen...

Hehe! hellere kunne grine lidt af det, end at begynde ig tude :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom indkaldelsen (17/9 kl 8.10 - føj hvor tidligt)

Hehe.. I told you :)

Dejligt med en tid, og at det er først på dagen er bonus mht. Parkering og ventetid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.