FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Skidtmads.dk :( har kastet min aftensmad op for første gang i evigheder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skidtmads.dk :( har kastet min aftensmad op for første gang i evigheder :(

Øv :kram2 Hvor er det træls for dig altså.!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram2 Hvor er det træls for dig altså.!!!

Tak :)

Efter 27 timer med plukveer on off hvor det til tider gør ret ondt er jeg bange for om kroppen gør klar til fødslen. Synes altså det er lige i det tidlige hvis det er og det giver tanke myller. Men kun tiden kan afgøre hvad der kommer til at ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Efter 27 timer med plukveer on off hvor det til tider gør ret ondt er jeg bange for om kroppen gør klar til fødslen. Synes altså det er lige i det tidlige hvis det er og det giver tanke myller. Men kun tiden kan afgøre hvad der kommer til at ske.

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne?

35+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Efter 27 timer med plukveer on off hvor det til tider gør ret ondt er jeg bange for om kroppen gør klar til fødslen. Synes altså det er lige i det tidlige hvis det er og det giver tanke myller. Men kun tiden kan afgøre hvad der kommer til at ske.

Håber du har fået det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået det bedre :kram2

Tak :)

Det hele er gået i stå i nat, så nu har jeg bare en øm livmoder, der har været på overarbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tæller minutter... nu må klokken godt blive 9.15... så er det en time siden jeg har snakket med JM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tæller minutter... nu må klokken godt blive 9.15... så er det en time siden jeg har snakket med JM

 

 

Hvad sker der efter en time? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der efter en time? :kram2

Kunne da også være bedre til at forklare mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne da også være bedre til at forklare mig! :)

 

Har fundet svar i din tråd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Det hele er gået i stå i nat, så nu har jeg bare en øm livmoder, der har været på overarbejde.

 

Godt du har det bedre! Håber du kan få slappet af i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt af kvalme og opkastning :( Det er jo ikke til at være i min krop! Har siden weekenden kun haft et par gode timer efter middag, resten af tiden må jeg bare ligge ned. Kunne ikke engang stå op og lave toastbrød til mig selv i morges uden at der kom en ordentlig skylle. 

 

Har så meget respekt for jer andre der kaster op! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt af kvalme og opkastning :( Det er jo ikke til at være i min krop! Har siden weekenden kun haft et par gode timer efter middag, resten af tiden må jeg bare ligge ned. Kunne ikke engang stå op og lave toastbrød til mig selv i morges uden at der kom en ordentlig skylle. 

 

Har så meget respekt for jer andre der kaster op! 

 

:kram :kram :kram

 

Jeg har meget stor :respekt for jer, der må døje sådan med opkast.

 

Hilsen én der ikke kaster op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede i morges og havde drømt, at jeg var begyndt at bløde :( Måtte godt nok lige tage mig sammen til at gå på toilettet og konstatere, at det bare var en drøm - selvom jeg aldrig har blødt i mine graviditeter.

 

Men øv, så at komme ind at læse, at der er andre, der bløder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har det bedre! Håber du kan få slappet af i dag :kram2

Tak :) En uge mere i hulen vil gøre underværker.

Manden er lige blevet kaldt på job. Havde glædet mig til at have ham hjemme men så kan jeg da lave ingenting med god samvittighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt af kvalme og opkastning :( Det er jo ikke til at være i min krop! Har siden weekenden kun haft et par gode timer efter middag, resten af tiden må jeg bare ligge ned. Kunne ikke engang stå op og lave toastbrød til mig selv i morges uden at der kom en ordentlig skylle.

Har så meget respekt for jer andre der kaster op!

Får du ikke noget hjælp til din kvalme og opkast? Det reddede mig når nu det fortsatte til uge 22.

God bedring i hvert fald :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede i morges og havde drømt, at jeg var begyndt at bløde :( Måtte godt nok lige tage mig sammen til at gå på toilettet og konstatere, at det bare var en drøm - selvom jeg aldrig har blødt i mine graviditeter.

Men øv, så at komme ind at læse, at der er andre, der bløder :(

Lad du bare andre om det :kiss

Tænk hvis alle skulle døje med det skidt <_< Generelt burde ingen møde blod i en graviditet.

Heldigvis så er der oftest tale om blødning uden betydning pga. Sarte slimhinder, sprængte blodkar og den slags. Mindre heldigt er det for de uforklarlige blødninger, hvor man jo ikke finder nogen forklaring og derfor ikke får en endelig afklaring.

Håber alle med blod snart kan slappe af og nyde det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad du bare andre om det :kiss

Tænk hvis alle skulle døje med det skidt <_< Generelt burde ingen møde blod i en graviditet.

Heldigvis så er der oftest tale om blødning uden betydning pga. Sarte slimhinder, sprængte blodkar og den slags. Mindre heldigt er det for de uforklarlige blødninger, hvor man jo ikke finder nogen forklaring og derfor ikke får en endelig afklaring.

Håber alle med blod snart kan slappe af og nyde det :kram

 

Jeg vidste, at jeg kunne regne med en opmuntring fra dig :kiss

 

Og nej, INGEN overhovedet skulle bløde i en graviditet! Så det har bare at slutte for alle LIGE NU og her! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste, at jeg kunne regne med en opmuntring fra dig :kiss

Og nej, INGEN overhovedet skulle bløde i en graviditet! Så det har bare at slutte for alle LIGE NU og her! Basta!

:kiss

Altså.. Jeg er jo nærmest ekspert på området :rolleyes <_<

Og jeg har da kun succeshistorier- og nerver i laser :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i øvrigt, at jeg er begyndt at have små-kvalme igen i perioder <_< Det er fx kun 1½ time siden jeg spiste morgenmad og alligevel har jeg en klump i halsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i øvrigt, at jeg er begyndt at have små-kvalme igen i perioder <_< Det er fx kun 1½ time siden jeg spiste morgenmad og alligevel har jeg en klump i halsen.

Det er desværre ikke unormalt i sidste del af graviditeten.Også fordi der kommer mere pres på mavesæk osv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Altså.. Jeg er jo nærmest ekspert på området :rolleyes <_<

Og jeg har da kun succeshistorier- og nerver i laser :P :D

Gudskelov for succes historier. Det har da delme været for lidt af den seneste tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

 

Jeg har meget stor :respekt for jer, der må døje sådan med opkast.

 

Hilsen én der ikke kaster op

tak for kram :)  Har det heldigvis lidt bedre efter sidste skylle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får du ikke noget hjælp til din kvalme og opkast? Det reddede mig når nu det fortsatte til uge 22.

God bedring i hvert fald :kram

Nej, lægen ville ikke give mig kvalmestillende. Han sagde at de ikke vidste hvordan fostret reagerede på det, så derfor :( Syntes nu efterhånden at det kunne være rart med noget, især hvis det bare bliver ved! Kan jo læse at der er en del andre der får noget for det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.