FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Frikendt for sukkersyge endnu en gang. :yay

:yay Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt tom for energi og knægten ska hentes om ca en time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt tom for energi og knægten ska hentes om ca en time.

Har det på nøjagtig samme måde :( har lige været ovre og handle på cyklen og er bare helt færdig. Og Lise skal hentes om lidt, kan slet ikke overskue det!

Og for lige at toppe den af, så er jeg alene med hende iaften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer, Mette og Ria, det er hårdt sådan der :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på nøjagtig samme måde :( har lige været ovre og handle på cyklen og er bare helt færdig. Og Lise skal hentes om lidt, kan slet ikke overskue det!

Og for lige at toppe den af, så er jeg alene med hende iaften :(

:kram

Jeg skal være alene for 3. aften i træk med Felix. Det giver mega plukveer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer som mangler energi, det er bare så uoverskueligt det hele så :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Lige nu sidder vi i sofaen med iPad. Det har han ikk så meget imod ka jeg høre - han griner af nogle de film vi ser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig også i underskud for energi :( Maja spørger så selv efter at se TV da vi kom hjem fra DP og jeg giver gladeligt lov, fordi jeg så lige kan hvile lidt samtidig. Men har også bare så dårlig samvittighed over at have så lidt energi, føler at det går ud over Maja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skaæ til bestyrelsesmøde i aften.... jeg giiiiiider ikke! jeg er så kamp-træt når kl. Bliver 21 og der er vi ikke færdig!

og så hjælper det SLET ikke at jeg skal til endnu et møde i morgen aften....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen, stort :kram for manglende overskud.

Vi er godt nok mange med mangel på overskud - og som samtidig er alene med tumlinge :O

Det værste ved en ny graviditet er den skyldfølelse der er overfor tumlingen :( Har den selv. Jeg har været alene med M. Hver dag i den ene eller anden udstrækning siden lørdag i uge 32, minus tirsdag i sidste uge. Jeg er ved at være

helt og aldeles færdig. I morgen starter manden nattur, så han har fået besked på, at i morgen tagen han over hele dagen inkl. Putning. Jeg skal til glukosebelastning i morgen, og ved M. Var jeg helt ødelagt resten af dagen efter den. Så håber jeg, at det kan hjælpe til at få mere energi. Synes det er synd for M. At jeg har så lidt energi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram

Her nager den dårlige samvittighed også, vi har set tv siden vi kom hjem og aftensmaden består af en købelasagne, som bare skal i ovnen - magter SLET ikke at stå i køkkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram

Her nager den dårlige samvittighed også, vi har set tv siden vi kom hjem og aftensmaden består af en købelasagne, som bare skal i ovnen - magter SLET ikke at stå i køkkenet.

Vi har fået minutretter ;) = færdigretter! M. Elsker det heldigvis, det kører lige ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev jeg ramt af den første omgang blærebetændelse ;( og så lige dagen inden vi flyver til Rom :) men godt vi fandt ud af det inden vi tog afsted..

Det burde ikke have nogen effekt på baby når det bliver opdaget så tidligt vel piger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev jeg ramt af den første omgang blærebetændelse ;( og så lige dagen inden vi flyver til Rom :) men godt vi fandt ud af det inden vi tog afsted..

Det burde ikke have nogen effekt på baby når det bliver opdaget så tidligt vel piger?

Slet ikke :) Nogle går jo længere tid uden det bliver opdaget ;)

God tur til Rom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke :) Nogle går jo længere tid uden det bliver opdaget ;)

God tur til Rom :kram2

Tak søde :) ja lige vores bryllupsrejse og så sådan en omgang med os.. Men godt jeg kunne få noget pencilin med det samme..

Var ved egen læge som ikke viste noget men det blev ved så ringede til vagtlægen hvor efter der ikke var nogen tvivl.. Så mærker det åbenbart det med det samme det er på trapperne.. Heldigt nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft ondt i maven og haft plukveer i dag, synes godt nok det er tidligt, så har prøvet at skrue yderligere ned for blusset.

Håber lidt at det var en engangsforestilling, og at de ikke betyder noget, havde jo 5 cm lukket livmorhals i sidste uge, og det skal genre fortsætte længe endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv så blev jeg ramt af den første omgang blærebetændelse ;( og så lige dagen inden vi flyver til Rom :) men godt vi fandt ud af det inden vi tog afsted..

Det burde ikke have nogen effekt på baby når det bliver opdaget så tidligt vel piger?

Blærebetændelsen i sig selv har ingen betydning for baby. Det som kan være risikabelt er hvis det ikke bliver behandlet kan det udvikle sig til nyre-bækken betændelse og det ville være skidt, da du jo ikke kan få ret meget imod det, når du er gravid. Nyre-bækken betændelse gør afsindigt ondt i flanken på ryggen og du får feber, så man er ikke i tvivl.

Derudover kan blærebetændelse give flere plukveer (som den gør i mit tilfælde), hvilket igen hvis det er slemt kan resultere i at man går før i fødsel.

Men jeg har rendt rundt med blærebetændelse i et ukendt tidsrum, måske en måned eller mere, fordi jeg ikke mærkede det, og da man så opdagede det blev det ved at vende tilbage igen efter endt behandling. Det har nu stået på i 3 måneder og jeg er i øjeblikket i gang med min 5. behandling. Og lillemanden i maven har det altså strålende, er mega aktiv, gennemsnitsstørrelse og alt det der.

Nyd du bare din tur til Rom, men husk at blive behandlet for det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0.o

Hvad nu søde Myliona? ... Er du gravid? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh Jaeh. Det kunne se sådan ud... :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn :( Sådan noget øv  Kan du gå fra i starten af oktober? Der er alligevel længe til med ondt i ryggen :(

Jeg døjer stadig med mavesmerter, så de driller endnu! <_< Jeg var til massage i går, min lænd har været rigtig øm og man vidste jo aldrig om mavesmerterne stammede fra lænden! Så afsted det gik, det var så lækkert, men gjorde da noget ondt nogle steder, så trængte til opløsning Fik besked på, at jeg nok ville blive "blåmærke-øm" i et par dage- det er jeg så, i stor stil! Måske et lille glide-styrt på bagdelen/lænden også gør sit, men AV

Men ellers så mærker jeg masser af liv, det er så dejligt :loveshower Og og og.. ANTIJINX så har jeg ikke blødt i lang tid nu :goodluck Men plukveerne er stride  I morgen står den på glukosebelastning, glæder mig, eller noget

Hvad med dig? :kiss

 

Øv at de mavesmerter fortsætter :( Du fortjener så meget at få ro og fred og glæde fremfor bekymring nu der ikke er andet (skal IKKE have jinxet noget ved at skrive om det ;)) Plukveer mærker jeg også til denne gang.

 

Hepper på glukosebelastningen frikender dig :)

 

Det går okay - skal vist ikke klage. Men det gør jeg så lidt alligevel ;) Ryggen driller, så jeg har svært ved at finde en behagelig stilling på arbejdet. Det er jo ikke sådan, at det er ulidelige smerter, mere ubehag/irritation/ømhed. Nu har jeg fundet en pølsepude frem herhjemme, som jeg vil prøve at tage med i morgen. Jeg prøver også at skifte stilling ofte, men det kan godt blive to lange måneder endnu <_< Jeg kan gå fra midt i oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer med manglende energi og som er alene med tumlingerne! Sætter lige lidt ekstra pris på, at det er jeg ret sjældent (at jeg så skal være det i morgen, tager vi til den tid ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh Jaeh. Det kunne se sådan ud... :oops

Fantastisk!!! :loveshower Tænk at Camille skal være storesøster! Tillykke med det! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh Jaeh. Det kunne se sådan ud... :oops

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ikke lige til at forstå.. Det er ret så meget ikke planlagt, og det er meget uvirkeligt.. Ved ikke engang hvornår jeg har termin, for kan ikke huske hvornår jeg sidst havde menses.. Ved bare jeg plejer at skulle have det i starten af måneden.. :unsure Troede det var forsinket pga stress.. Men har lavet en bragende positiv test her i eftermiddags..

Så nu tager jeg en mere i morgen tidlig, også ringer jeg til lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.