FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak for jeres beskeder i går! Undskyld jeg først opdaterer nu! Alt gik godt til scanningen. Sprællende og vinkende baby med fin risikoberegning :biglove Ingen umiddelbar forklaring på blødningen, som dog fortsatte resten af dagen i går! :( Er ikke stået op endnu, så ved ikke om det stadig er i gang.. Er lidt nervøs for at rejse mig..

Dét var godt nok en dejlig nyhed! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

31+0 :yay

Nu begynder det at komme tæt på! :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER min baby som mosler rundt i maven :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+0! :loveshower

 

7 arbejdsdage tilbage!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er jeg den eneste som bliver mere og mere ivrig efter at få min baby nu når mange af de skønne piger har født?? :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er jeg den eneste som bliver mere og mere ivrig efter at få min baby nu når mange af de skønne piger har født?? :wub :kuller

Nej. Jeg vil også gerne snart dufte til min lille dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er jeg den eneste som bliver mere og mere ivrig efter at få min baby nu når mange af de skønne piger har født?? :wub :kuller

Nej du er ikke! At min kollega fødte i tirsdags og min veninde i dag gør det ikke nemmere at vente :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er jeg den eneste som bliver mere og mere ivrig efter at få min baby nu når mange af de skønne piger har født?? :wub :kuller

 

Nope! Er mega utålmodig! (Selvom han altså gerne lige må blive derinde til han er fædigbagt - tiden dertil må bare meget gerne gå hurtigt! ;) ) :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rundede lige en ny uge;-) 5+0:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for at hun snart giver sig tydeligt til kende derinde! Den ekstra hjertescanning d. 8 sidder altså lidt dybere i mig end jeg regnede med. Jeg er SÅ bange for at hun er død eller er rigtig syg :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for at hun snart giver sig tydeligt til kende derinde! Den ekstra hjertescanning d. 8 sidder altså lidt dybere i mig end jeg regnede med. Jeg er SÅ bange for at hun er død eller er rigtig syg :( :boo

 

:kram :kram det er ikke en sjov bekymring at gå med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for at hun snart giver sig tydeligt til kende derinde! Den ekstra hjertescanning d. 8 sidder altså lidt dybere i mig end jeg regnede med. Jeg er SÅ bange for at hun er død eller er rigtig syg :( :boo

Sødeste altså... :boo :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for at hun snart giver sig tydeligt til kende derinde! Den ekstra hjertescanning d. 8 sidder altså lidt dybere i mig end jeg regnede med. Jeg er SÅ bange for at hun er død eller er rigtig syg :( :boo

:kiss søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at i siger at mens-smerter er helt normalt under graviditeten, men altså... Nu undre det mig alligevel -jeg har haft det i en time hvor det murren og spænder agtigt -som når jeg havde slemme menstruationssmerter.

Men man bliver alligevel lidt nervøs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at i siger at mens-smerter er helt normalt under graviditeten, men altså... Nu undre det mig alligevel -jeg har haft det i en time hvor det murren og spænder agtigt -som når jeg havde slemme menstruationssmerter.

Men man bliver alligevel lidt nervøs :unsure

Går det væk, når du slapper af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går det væk, når du slapper af?

Altså jeg har været på arbejde hele natten og har først akkurat lagt mig i sengen nu -så jeg kan lige svare dig om nogle timer når jeg vågner :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor jeg synes det driller denne gang. Får jævnligt menstruationsagtige smerter, som engang imellem går om i lænden og kommer med lidt veagtige intervaller. Av altså. Håber godt nok det gør godt for noget, for det er da pænt træls. Sådan var det overhovedet ikke første gang, hvor jeg intet mærkede før vandet gik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går det væk, når du slapper af?

Det er forsvundet fuldstændig nu hvor jeg har sovet et par timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forsvundet fuldstændig nu hvor jeg har sovet et par timer :)

 

Mon ikke det så "bare" var din krop, der forsøgte at fortælle dig, at du skulle tage det med ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det så "bare" var din krop, der forsøgte at fortælle dig, at du skulle tage det med ro?

Jooo det kunne det godt være :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forsvundet fuldstændig nu hvor jeg har sovet et par timer :)

Skønt!

Måske du skal have i baghovedet at du skal huske at få slappet jævnligt af. Jeg fik besked på hvile i min tre kvarter af gangen, fordi det åbenbart giver kroppen bedste mulighed for at koble helt fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at plukveer (som førhen kunne være ret kraftige) fulfstændig forsvinder i slutningen af graviditeten? Jeg har haft dem ret tidligt og den var stensikker når jeg gjorde rent, gik tur med hundene osv, nu er der INTET og har ikke været i et par uger. Det er da lidt demotiverende. Alt hvad der hedder murren og jag er også forsvundet her - please sig det er fordi min krop lader op til fødsel?!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 5+3 men er mega træt at jeg ikke orker noget.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at plukveer (som førhen kunne være ret kraftige) fulfstændig forsvinder i slutningen af graviditeten? Jeg har haft dem ret tidligt og den var stensikker når jeg gjorde rent, gik tur med hundene osv, nu er der INTET og har ikke været i et par uger. Det er da lidt demotiverende. Alt hvad der hedder murren og jag er også forsvundet her - please sig det er fordi min krop lader op til fødsel?!?!?!

Jeg har faktisk haft samme tanker ...

Jeg har dog stadig jag osv men mine plukveer er klart aftaget ... Før kunne de faktisk gøre lidt ondt. Er 35+5 Idag og det er sjældent at der kommer en som direkte niver og mærker dem faktisk ikke så meget mere. Mystisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at plukveer (som førhen kunne være ret kraftige) fulfstændig forsvinder i slutningen af graviditeten? Jeg har haft dem ret tidligt og den var stensikker når jeg gjorde rent, gik tur med hundene osv, nu er der INTET og har ikke været i et par uger. Det er da lidt demotiverende. Alt hvad der hedder murren og jag er også forsvundet her - please sig det er fordi min krop lader op til fødsel?!?!?!

Helt ærligt så tror jeg ikke du skal lægge noget som helst i det - ihvertfald ikke de mere bekymrede tanker. Det kan sagtens være din krop, der er igang med at lade op til fødsel, og det kan være så meget andet. Måske fordi han ligger anderledes nu eller du tilfældigvis tager det mere med ro. Min erfaring siger mig at man ikke kan stole på noget som helst. Desværre for det er sgu lidt nederen ;)

 

Første graviditet mærkede jeg absolut intet og anede ikke hvordan plukveer føltes. Denne gang har jeg haft mange, og jeg har så den modsatte oplevelse af at de er begyndt at tage til og med masser af murren. Der sker bare ikke mere. Så altså... man kan ikke regne med noget. Jo, hvis vandet går.... det er vist den eneste indikator, der er til at stole på, tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.