FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det tror jeg nemlig heller ikke, at jeg kunne... Det var i hvert fald ikke noget, jeg havde overvejet overhovedet dengang med Mar...

Det kunne jeg heller ikke! Forstår godt din far!

Formodentlig vil showet være efter sove tid og der er en chance for at det kan passe mellem amninger! Men der er alt for mange ting der skal falde i hak og med baby er der bare ikke noget der kan forudsiges og planlægges så det hele 100% falder i hak!!! Der er sygdom, tigerspring, tænder og alt mulig andet! Så længe man ikke kender sin baby så er det umuligt at forudsige!

Så jeg ville klart også sige "tak men nej tak" ærligt kan jeg slet ikke overskue tanken om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tal for jer selv ;-)

Jamen så kom dog over i 2. trimester med os andre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg heller ikke! Forstår godt din far!

Formodentlig vil showet være efter sove tid og der er en chance for at det kan passe mellem amninger! Men der er alt for mange ting der skal falde i hak og med baby er der bare ikke noget der kan forudsiges og planlægges så det hele 100% falder i hak!!! Der er sygdom, tigerspring, tænder og alt mulig andet! Så længe man ikke kender sin baby så er det umuligt at forudsige!

Så jeg ville klart også sige "tak men nej tak" ærligt kan jeg slet ikke overskue tanken om det.

Tak :kram2 Og jeg forstår såmænd også godt min far. Det er længe siden, han har haft en baby, og jeg tror aldrig at han har prøvet at være "bundet" af det, og han har i hvert fald ikke prøvet at amme :lol Anyway, det løser sig nok. Brian vil gerne med og så kan de hygge sig sammen. Jeg er bare lidt ked af at "skuffe". Men man kan jo ikke alt, hvad man gerne vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kom lige over og spurgte, om han måtte give baby en krammer. Så lagde han lige så stille kinden ned til min mave, og sagde "Hej baby" :kuller

Ej hvor er det sødt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna snakker slet ikke så meget om lillesøster, som I beskriver. Der kan sagtens gå mange dage uden hun nævner graviditet og/eller baby med et ord. Det gør mig da lidt trist :(

Havde lige overset den her (og får nu helt dårlig samvittighed over mit ovenstående indlæg :unsure).

Men herhjemme snakker Theo altså overhovedet heller ikke om baby hver dag. Jeg tror slet ikke det betyder, at de skulle være eller bliver mindre glade for deres søskende :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, Aron har ikke nævnt baby med et ord siden han fik det at vide. Ikke så meget som et kvæk eller noget... Maja kan godt nogle gange snakke om at der kommer en baby og den er inde i mors mave, men hun er jo også 5,9 år og har prøvet det før.

Kalder Maja dig for mor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gravide krop er træt. Over 12 km er gået her i Berlin i dag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gravide krop er træt. Over 12 km er gået her i Berlin i dag :o

Det forstår jeg godt :zzz

Håber det er en god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider nogen bekræfte mit hormonelle jeg i, at jeg ikke er en megasløj datter, fordi jeg har takket "umiddelbart nej tak" til Ørkenens Sønner med min far D. 26/11 (hvor baby er ca 4,5 måned)? :HUUG

Vi synes begge, at Ørkenens Sønner er mega sjove, og han var SÅ glad over at have fået billetter og endda med gode pladser og også til Brian. Jeg tvivler bare meget kraftigt på, at jeg kan få baby passet, når hun er så lille, dels fordi jeg synes hun er for lille til at vi skal undvære hinanden og dels fordi jeg jo regner med at amme til den tid...

Men øv, hvor lød han skuffet :(

Jeg hat i November måned bestilt billetter til grease the musical i Randers i pr. Den 30. September.

Altså 3 dage efter planlagt termin.

På dette tidspunkt vidste jeg ikke at jeg var gravid. Og min venindes mor har tilbudt at købe billetten :)

Jeg vil gerne være så tæt på Herning så muligt op til min termin..

Dog har min veninde og jeg snak ol at vi så til næste år tager ind ohøg ser Hairspray.

(men kommer igen helt an på om jeg får lov for lille pigen)

Og har også sagt nej til Ørkenens sønner i Herning til Oktober, da vores datter ikke er ret mange uger gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige overset den her (og får nu helt dårlig samvittighed over mit ovenstående indlæg :unsure).

Men herhjemme snakker Theo altså overhovedet heller ikke om baby hver dag. Jeg tror slet ikke det betyder, at de skulle være eller bliver mindre glade for deres søskende :) :kram2

Det skal du ikke have! Jeg blev bare misundelig ;) Men ved nu det ikke er Anna, der er helt anderledes, så alt er godt :rolleyes Nyd du endelig skønne Theos engagement :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ryg slår mig langsomt ihjel :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ikke have! Jeg blev bare misundelig ;) Men ved nu det ikke er Anna, der er helt anderledes, så alt er godt :rolleyes Nyd du endelig skønne Theos engagement :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er hårdt at stå alene med Tobias fra morgen til aften når man er gravid og har brug for hvile sidst på dagen. Godt manden har fri igen de næste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.

Det valgte hun selv da hun var omkring 2 år. Vi havde ikke kaldt mig andet end 'Malene' eller 'mig' eller 'dig' alt efter hvem der sagde hvad til hvem. Vi havde ikke brugt ordet mor overfor hende overhovedet. Men hun begyndte selv at kalde mig mor, og det er helt fint både med os, og med hendes biologiske mor. Hendes biologiske mor kalder hun også mor når de er sammen, og ellers betegnes hun som 'anden mor'. Jeg hedder enten bare 'mor', medmindre biologisk mor skal omtale mig, så er det lidt forskelligt om det er 'din anden mor' eller bare 'mor'.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :zzz

Håber det er en god tur :)

Det er en skøn tur. Tror vi er endt på omkring 14 km :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes det er noget op ad bakke lige nu. Blev svimmel i eftermiddags og har siden da haft mega ondt i sådan nogle jag helt nede ved bækkenbunden hvis jeg står eller sidder og samtidig synes jeg at jeg har svært ved at trække vejret ordentligt hvis jeg ligger ned.

Så det er lidt pest eller kolera lige pt.

Kan det passe at det er bebs der trykker på lungerne mens han sparker/slår i bækkenbunden?

Kan han være så stor allerede, er 29+2?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ryg slår mig langsomt ihjel :-(

Know the feeling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen. ØV!!! :boo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen. ØV!!! :boo <_<

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen. ØV!!! :boo <_<

Nej da, ik igen. Er I ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen. ØV!!! :boo <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen. ØV!!! :boo <_<

:kram2 Håber det går bedre nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke om det går bedre.

Nogle læger/jordmødre siger at jeg skal blive til efter fødslen, hvilket bliver inden for de næste par uger.

Andre siger at hvis det går godt må jeg nok snart komme hjem på hjemmemonitoreting igen, og så bare blive tjekket godt. Og kan måske få lov at gå til uge 37.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke om det går bedre.

Nogle læger/jordmødre siger at jeg skal blive til efter fødslen, hvilket bliver inden for de næste par uger.

Andre siger at hvis det går godt må jeg nok snart komme hjem på hjemmemonitoreting igen, og så bare blive tjekket godt. Og kan måske få lov at gå til uge 37.

Hvor er det bare typisk at de ikke er enige <_<

Men håber selvfølgelig at du får lov til at komme hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fødselsparanoia :unsure

Har en underlig smerte i underlivet og har haft dårlig mave siden ved 4-tiden... Ej, det ER ikke noget, jeg tror ikke reelt, at det er noget. Har bare sådan en mærkelig fornemmelse af, at jeg omvendt ikke når terminsdatoen. Som om kroppen allerede forbereder sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.