FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så kaster jeg op igen :( har ikke kunne holde noget i mig endnu. I går løb Felix bagefter mig, da jeg skulle kaste op. Han troede jeg havde drukket for meget iste. Jan hentede ham ud. Så her til morgen drak han en masse iste, løb ned på toilettet, sagde han skulle kaste op, stak hovedet ned i toilettet og hostede. Øv får det ikke snart en ende.

Stakkels dig :( jeg har også prøvet at stå med en grædende Dicte i hånden mens jeg kastede op, det var frygteligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kaster jeg op igen :( har ikke kunne holde noget i mig endnu. I går løb Felix bagefter mig, da jeg skulle kaste op. Han troede jeg havde drukket for meget iste. Jan hentede ham ud. Så her til morgen drak han en masse iste, løb ned på toilettet, sagde han skulle kaste op, stak hovedet ned i toilettet og hostede. Øv får det ikke snart en ende.

:kram

M. Har også overværet mig kaste op, så hun er begyndt at forsøge at lave opkastbevægelser og rækker tungen ud. I går fik jeg næseblod samtidig og pludselig var toilettet helt rødt, hun blev bange og jeg blev bange, indtil jeg opdagede det kom fra næsen. Siden har vi talt en del om mors næse der bløder.

Kunne du ikke få akupunktur og det igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig, nu har jeg sovet i 1 time igen og jeg er bare stadig træt (og små sur!)

Sker der slet ikke noget hos dig? Eller bliver det kun til snyde veer?

Det er altså virkelig irriterende at være så træt hele tiden.... Det må være noget med at kroppen lader op til fødslen, tror du ikke? :unsure

Nej der sker nul og niks. Det er reeeet frustrerende :rolleyes jeg følte mig ellers så klar og forberedt i sidste uge, til at det skulle være nu. Men nu føler jeg mig mindre og mindre klar, som dagene går :unsure

Hvad med dig, er du begyndt at have tegn på at det er ved at være tid? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså virkelig irriterende at være så træt hele tiden.... Det må være noget med at kroppen lader op til fødslen, tror du ikke? :unsure

Nej der sker nul og niks. Det er reeeet frustrerende :rolleyes jeg følte mig ellers så klar og forberedt i sidste uge, til at det skulle være nu. Men nu føler jeg mig mindre og mindre klar, som dagene går :unsure

Hvad med dig, er du begyndt at have tegn på at det er ved at være tid? :)

Jeg føler faktisk der er begyndt at ske lidt siden jeg skrev sidst. Det trækker i lænden og jeg har uro i kroppen, mælken er begyndt at løbe lidt her i eftermiddag.. Men jeg har snart haft kraftige plukkeveer SÅ mange gange, at jeg bliver i tvivl om det nogensinde udvikler sig til mere :unsure

Men jo, jeg håber det er optakt til fødslen. Jeg orker ihvertfald ikke at have det sådan 3 uger endnu...

Nu tager vi til Sankt Hans hos nogle venner, så må vi se om der bliver drama midt i det hele ;) Jeg har det ikke godt, men orker ikke at være hjemme mere

Håber der snart sker noget hos dig! Og at det kommer til at gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

M. Har også overværet mig kaste op, så hun er begyndt at forsøge at lave opkastbevægelser og rækker tungen ud. I går fik jeg næseblod samtidig og pludselig var toilettet helt rødt, hun blev bange og jeg blev bange, indtil jeg opdagede det kom fra næsen. Siden har vi talt en del om mors næse der bløder.

Kunne du ikke få akupunktur og det igen?

Så skal lægen sende en ny henvisning da jeg er afsluttet på sygehuset. Håber det er betinget af at jeg er små syg med hovedpine og forkølelse. Har tidligere oplevet det blev forstærket ved f eks. blærebetændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler faktisk der er begyndt at ske lidt siden jeg skrev sidst. Det trækker i lænden og jeg har uro i kroppen, mælken er begyndt at løbe lidt her i eftermiddag.. Men jeg har snart haft kraftige plukkeveer SÅ mange gange, at jeg bliver i tvivl om det nogensinde udvikler sig til mere :unsure

Men jo, jeg håber det er optakt til fødslen. Jeg orker ihvertfald ikke at have det sådan 3 uger endnu...

Nu tager vi til Sankt Hans hos nogle venner, så må vi se om der bliver drama midt i det hele ;) Jeg har det ikke godt, men orker ikke at være hjemme mere

Håber der snart sker noget hos dig! Og at det kommer til at gå godt :)

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler faktisk der er begyndt at ske lidt siden jeg skrev sidst. Det trækker i lænden og jeg har uro i kroppen, mælken er begyndt at løbe lidt her i eftermiddag.. Men jeg har snart haft kraftige plukkeveer SÅ mange gange, at jeg bliver i tvivl om det nogensinde udvikler sig til mere :unsure

Men jo, jeg håber det er optakt til fødslen. Jeg orker ihvertfald ikke at have det sådan 3 uger endnu...

Nu tager vi til Sankt Hans hos nogle venner, så må vi se om der bliver drama midt i det hele ;) Jeg har det ikke godt, men orker ikke at være hjemme mere

Håber der snart sker noget hos dig! Og at det kommer til at gå godt :)

Iiih, hvor spændende!! :yay

Jeg kan godt forstå, at du ikke gider have det sådan i 3 uger mere, det gider jeg virkelig heller ikke.

Jeg krydser fingre for, at der er optakt til noget hos dig, og det ikke bare er snyd! Det er det værste ved at være nået så langt, man venter hele tiden på at kroppen går i gang med at arbejde :rolleyes

Selvom du ikke har det godt, så kan jeg godt forstå at du tog afsted... Håber i får en god aften, som udvikler sig til en fødsel! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

M. Har også overværet mig kaste op, så hun er begyndt at forsøge at lave opkastbevægelser og rækker tungen ud. I går fik jeg næseblod samtidig og pludselig var toilettet helt rødt, hun blev bange og jeg blev bange, indtil jeg opdagede det kom fra næsen. Siden har vi talt en del om mors næse der bløder.

Kunne du ikke få akupunktur og det igen?

Hvordan gik det i dag, søde?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

  

Iiih, hvor spændende!! :yay

Jeg kan godt forstå, at du ikke gider have det sådan i 3 uger mere, det gider jeg virkelig heller ikke.

Jeg krydser fingre for, at der er optakt til noget hos dig, og det ikke bare er snyd! Det er det værste ved at være nået så langt, man venter hele tiden på at kroppen går i gang med at arbejde :rolleyes

Selvom du ikke har det godt, så kan jeg godt forstå at du tog afsted... Håber i får en god aften, som udvikler sig til en fødsel! :D

Hjemme igen, og der er ikke sket mere, men det er heller ikke gået væk :rolleyes det var en dejlig aften ;) Så hver aften med vennerne og Dicte tæller jo også på positiv siden. Mine forældre er ude og rejse, og kommer først hjem om 8 dage så jeg vil da gerne vente hvis det er muligt.. Og jeg ikke skal være alt for træt mens jeg venter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det heldigvis bedre i dag. Har fået malet på Asgers værelse og ryddet lidt op. Men hold da op jeg synes jeg bliver hurtigt træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner med 180 km i timen... <_< :unsure jeg syntes godt nok det er svært idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at kunne trække 'gravid kortet' så manden henter pizza kl 21:30 ;) Jeg har virkelig fået appetit de sidste par dage, så måske mine indtil videre 5 kilo når at blive til mange inden termin om 3 uger :p

Læste den lige nu og kom i tanke om hvor meget jeg savner danske pizzaer fra pizzariaer........ :røv så nu kan jeg drømme om dem de næste mange dage... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min næse styrtbløder for anden gang i aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min næse styrtbløder for anden gang i aften :(

Man skal sørme gennem meget for at få en baby :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg får spændinger i maven af at lave noget i dag :/ Det er lidt tidligt, synes jeg.

Er i tvivl om jeg kan mærke liv - synes ikke det er bobler, men små puf-artige fornemmelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget der føltes så optræk til veer! Nu skal de altså komme! Orker simpelthen ikke mere ventetid, og jeg bliver SÅ snydt hvis de går i sig selv igen... Og lige nu føler jeg mig klar til det går i gang, så kom an ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg får spændinger i maven af at lave noget i dag :/ Det er lidt tidligt, synes jeg.

Er i tvivl om jeg kan mærke liv - synes ikke det er bobler, men små puf-artige fornemmelser.

Denne graviditet startede jeg allerede med plukkeveer i uge 14, så...

Og jeg mærkede liv omkring samme tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget der føltes så optræk til veer! Nu skal de altså komme! Orker simpelthen ikke mere ventetid, og jeg bliver SÅ snydt hvis de går i sig selv igen... Og lige nu føler jeg mig klar til det går i gang, så kom an ;)

:bd :bd som i vestøv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg får spændinger i maven af at lave noget i dag :/ Det er lidt tidligt, synes jeg.

Er i tvivl om jeg kan mærke liv - synes ikke det er bobler, men små puf-artige fornemmelser.

Det lyder da rigtig godt, altså med puf ;)

Er spændt på, om det er plukveer du har :( Så kan det da godt blive hårdt :(

:kram :kram

Og tak for din omsorg forresten :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget der føltes så optræk til veer! Nu skal de altså komme! Orker simpelthen ikke mere ventetid, og jeg bliver SÅ snydt hvis de går i sig selv igen... Og lige nu føler jeg mig klar til det går i gang, så kom an ;)

Spændende :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd som i vestøv ;)

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne graviditet startede jeg allerede med plukkeveer i uge 14, så...

Og jeg mærkede liv omkring samme tid :)

 

Er det rigtigt? Troede bare slet ikke, at man kunne få plukkeveer så tidligt :O Sidste gang mærkede jeg stort set ingen, så vidt jeg husker.

 

Men tak, så er det nok dét jeg mærker - og forhåbentligt liv også :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da rigtig godt, altså med puf ;)

Er spændt på, om det er plukveer du har :( Så kan det da godt blive hårdt :(

:kram :kram

Og tak for din omsorg forresten :kiss

 

Hvis det er puf, er det fantastisk :)

 

Du har ret, er det plukkeveer allerede, så er der godt nok lang vej endnu. Men jeg prøver at nyde det hele vejen :)

 

Det var så lidt - tænker meget på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget der føltes så optræk til veer! Nu skal de altså komme! Orker simpelthen ikke mere ventetid, og jeg bliver SÅ snydt hvis de går i sig selv igen... Og lige nu føler jeg mig klar til det går i gang, så kom an ;)

Uha, jeg krydser arme og ben for dig! :goodluck hvor er det bare spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget der føltes så optræk til veer! Nu skal de altså komme! Orker simpelthen ikke mere ventetid, og jeg bliver SÅ snydt hvis de går i sig selv igen... Og lige nu føler jeg mig klar til det går i gang, så kom an ;)

Spændende... selvom du snyder med at gå foran i køen, så under jeg det... sender bunker af vestøv din vej :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.