FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så er sukkervandet indtaget... Vi ses på den anden side

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er sukkervandet indtaget... Vi ses på den anden side

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er sukkervandet indtaget... Vi ses på den anden side

Bvadr. Håber de 2 timer går nogenlunde hurtig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for ind i h...... Var lige ved at snuble over en skæv fortovsflise og nu gør min symfyse bare mega ondt. Jøsses det jager. Håber lidt afslapning hjælper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er sukkervandet indtaget... Vi ses på den anden side

Nu skal der så bstøre gå en time mere :)

Det skal nok gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hovedpine!  <_< Havde det da jeg gik i seng, da jeg vågnede i nat og ikke kunne sove for det, og det er der stadig.. Gå så VÆK!  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt chokolade og skrevet et kort til min dejlige mand. Skrev at jeg sætter stor pris på at han giver kys og kram og ikke smider mig ud i skuret selvom det nok er det mest indbydende. Og at han har øje for at selvom jeg er uretfærdig så er det ikke særlig sjovt at være mig.

Håber han bliver glad for at jeg anerkender at han er en MEGET givende og tålmodig herre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hovedpine! <_< Havde det da jeg gik i seng, da jeg vågnede i nat og ikke kunne sove for det, og det er der stadig.. Gå så VÆK! :prik

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt chokolade og skrevet et kort til min dejlige mand. Skrev at jeg sætter stor pris på at han giver kys og kram og ikke smider mig ud i skuret selvom det nok er det mest indbydende. Og at han har øje for at selvom jeg er uretfærdig så er det ikke særlig sjovt at være mig.

Håber han bliver glad for at jeg anerkender at han er en MEGET givende og tålmodig herre!

Det er en god tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt chokolade og skrevet et kort til min dejlige mand. Skrev at jeg sætter stor pris på at han giver kys og kram og ikke smider mig ud i skuret selvom det nok er det mest indbydende. Og at han har øje for at selvom jeg er uretfærdig så er det ikke særlig sjovt at være mig.

Håber han bliver glad for at jeg anerkender at han er en MEGET givende og tålmodig herre!

Nåårh :biglove dét skal han nok blive glad for ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kram

Bvadr. Håber de 2 timer går nogenlunde hurtig :kram

Nu skal der så bstøre gå en time mere :)

Det skal nok gå

Tak piger... Heldigvis er jeg åbenbart rimelig hård til at indtage det, jordemoderen var i hvert fald rimelig imponeret over at jeg bare drak det... Men som jeg siger, jeg slipper jo ikke udenom.

Jeg fik noget mere kvalme denne gang, end da jeg var afsted i uge 18 (hvor jeg altså stadig led af kvalme og opkast), så jeg var spændt på om jeg kunne holde det indenbords, men det gik... Og jeg fik 5,0 som endda var et bedre tal end for 10 uger siden... Så yeah, nu kan jeg slappe af og få mig noget morgenmad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vel drukket ca 0,5l indtil videre i dag, og det har hjulpet lidt, men det er der nu stadig :( øv... Jeg prøver at skære ned på sukker, så jeg har fået mælk og danskvand indtil videre. Jeg magter heller ikke rigtig alm vand medmindre det er iskoldt..

Kan godt forstå det med at skære bed på sukkeret.. Sådan havde jeg det også selv.. Men efter at have prøvet saftevand, så dropper jeg ik li den igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... Heldigvis er jeg åbenbart rimelig hård til at indtage det, jordemoderen var i hvert fald rimelig imponeret over at jeg bare drak det... Men som jeg siger, jeg slipper jo ikke udenom.

Jeg fik noget mere kvalme denne gang, end da jeg var afsted i uge 18 (hvor jeg altså stadig led af kvalme og opkast), så jeg var spændt på om jeg kunne holde det indenbords, men det gik... Og jeg fik 5,0 som endda var et bedre tal end for 10 uger siden... Så yeah, nu kan jeg slappe af og få mig noget morgenmad

Nyd din morgenmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vel drukket ca 0,5l indtil videre i dag, og det har hjulpet lidt, men det er der nu stadig :( øv... Jeg prøver at skære ned på sukker, så jeg har fået mælk og danskvand indtil videre. Jeg magter heller ikke rigtig alm vand medmindre det er iskoldt..

Jeg skal drikke mindst 2 liter om dagen før jeg har det godt og den første liter SKAL drikkes indenfor de første 4 timer efter jeg er stået op. Ellers er jeg svimmel, kvalm, uoplagt, træt og i det hele taget bare skidt resten af dagen.

Jeg drikker ikke vand. Men jeg drikker meget tynd saftevand, det skal nærmest kun lige tage farve. Og så tyer jeg til light (pepsi max, cola Ziro, Icetea, rød light saftevand) medmindre det er øko saft. Ved godt det modsiger hinanden men øko = mange kalorier og så er det mit kompromis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh :biglove dét skal han nok blive glad for ^_^

Det håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en god tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... Heldigvis er jeg åbenbart rimelig hård til at indtage det, jordemoderen var i hvert fald rimelig imponeret over at jeg bare drak det... Men som jeg siger, jeg slipper jo ikke udenom.

Jeg fik noget mere kvalme denne gang, end da jeg var afsted i uge 18 (hvor jeg altså stadig led af kvalme og opkast), så jeg var spændt på om jeg kunne holde det indenbords, men det gik... Og jeg fik 5,0 som endda var et bedre tal end for 10 uger siden... Så yeah, nu kan jeg slappe af og få mig noget morgenmad

Dejligt det gik godt. Jeg synes også det var hårdere i uge 28 end uge 18.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig grusomt træt idag....men hurra for en mand der kom tidligt hjem fra job idag og aflastede mig! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ringet fra arbejde igen mens jeg var ude at køre samt sendt SMS om jeg skal ringe, det haster. Jeg er gået total i baglås. Jeg føler slet ikke jeg magter det. Så pt er min tlf gemt så jeg hverken kan se eller høre den. Føler mig total åndssvag over at jeg slet ikke kan rumme det. Og det genere mig, at jeg ingen ide har om hvad de vil og det gør mig utrolig usikker... Så pt ligger den i karantæne til jeg tør hente den igen :( hold o hvor lyder det dumt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ringet fra arbejde igen mens jeg var ude at køre samt sendt SMS om jeg skal ringe, det haster. Jeg er gået total i baglås. Jeg føler slet ikke jeg magter det. Så pt er min tlf gemt så jeg hverken kan se eller høre den. Føler mig total åndssvag over at jeg slet ikke kan rumme det. Og det genere mig, at jeg ingen ide har om hvad de vil og det gør mig utrolig usikker... Så pt ligger den i karantæne til jeg tør hente den igen :( hold o hvor lyder det dumt :(

Du hat ferie!

Og snart Barsel, de har slet ikke noget at skulle snakke med dig om..

Det koster ekstra at have en medarbejder på arbejde som har ferie..

Og når du har barsel, har du barsel.

Færdig bom..

Når du får overskud, så ved dem on at lade være med at kontakte dig, når du har ferie og barsel..

At du har gjort det du lovede også er resten ikke op til dig.. :)

For hvad vil de gøre??

De må ikke fyrer dig når du er på barsel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du hat ferie!

Og snart Barsel, de har slet ikke noget at skulle snakke med dig om..

Det koster ekstra at have en medarbejder på arbejde som har ferie..

Og når du har barsel, har du barsel.

Færdig bom..

Når du får overskud, så ved dem on at lade være med at kontakte dig, når du har ferie og barsel..

At du har gjort det du lovede også er resten ikke op til dig.. :)

For hvad vil de gøre??

De må ikke fyrer dig når du er på barsel..

Jeg er nu slet ikke nervøs for at blive fyret.

Men jeg trænger til ro.

Jeg har stort set ikke mærket lillebror idag, så når jeg kommer hjem fra læge, bliver mit vigtigste job, at få mig lagt på sofaen, få noget koldt og mærke godt efter. Og så må job sq være job idag. Så må jeg overveje imorgen hvis det er....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu slet ikke nervøs for at blive fyret.

Men jeg trænger til ro.

Jeg har stort set ikke mærket lillebror idag, så når jeg kommer hjem fra læge, bliver mit vigtigste job, at få mig lagt på sofaen, få noget koldt og mærke godt efter. Og så må job sq være job idag. Så må jeg overveje imorgen hvis det er....

Tænk på dig selv og lillebror :)

Job er job, uanset :)

Du har jo ferie. :)

Sp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ringet fra arbejde igen mens jeg var ude at køre samt sendt SMS om jeg skal ringe, det haster. Jeg er gået total i baglås. Jeg føler slet ikke jeg magter det. Så pt er min tlf gemt så jeg hverken kan se eller høre den. Føler mig total åndssvag over at jeg slet ikke kan rumme det. Og det genere mig, at jeg ingen ide har om hvad de vil og det gør mig utrolig usikker... Så pt ligger den i karantæne til jeg tør hente den igen :( hold o hvor lyder det dumt :(

Jeg ville ringe til dem, og så pænt forklare at du ønsker ro :) Du skal ikke gå og være bange for de hele tiden ringer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til dem, og så pænt forklare at du ønsker ro :) Du skal ikke gå og være bange for de hele tiden ringer :kram

:ditto

Det nytter ikke noget at du skal gå og hoppe hver gang telefonen ringer, så heller få det sagt som det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.