FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

En eftermiddag i monkey tonkey land i Lalandia Kan godt nok mærkes. Lillebror er helt vild

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ditto :lol

Til den pris skal jeg leve af hindbær i maj måned ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den pris skal jeg leve af hindbær i maj måned ;-)

Også mig. Og de er rigtig gode. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så fik jeg ringet tilbage. Et meget simpelt spørgsmål, som jeg slet ikke forstår, de ikke selv kunne regne ud :D Men ha ja man kan jo stirre sig blind på ting jo ;) Han undskyldte også pænt, at han forstyrrede mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft første drøm om baby i nat :kuller

Det var en lille pige, og hun var bare så sej til det der med amning.

Hun var asiatisk, hvilket var lidt mærkeligt :lol :lol

Fedt med asiatisk baby.... Nogen gange vågner man bare op og er en smule forvirret over de drømme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg ligger lige på grænsen til blærebetændelse, så nu skal min prøve til dyrkning. På en eller anden måde håber jeg det er det, for så har jeg da en grund til at skulle på toilet en 10-15 gange om dagen! Og langt over halvdelen af gangene kommer der jo selvfølgelig praktisk talt ikke noget ud  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft første drøm om baby i nat :kuller

Det var en lille pige, og hun var bare så sej til det der med amning.

Hun var asiatisk, hvilket var lidt mærkeligt :lol :lol

 

Skønt med babydrømme :wub

 

Men spøjst at det var en asiat. Haha, de drømme er lidt mærkelige ind i mellem  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så fik jeg ringet tilbage. Et meget simpelt spørgsmål, som jeg slet ikke forstår, de ikke selv kunne regne ud :D Men ha ja man kan jo stirre sig blind på ting jo ;) Han undskyldte også pænt, at han forstyrrede mig :)

 

Dejligt med en undskyldning i det mindste, når de sådan skal ringe og forstyrre dig i din ferie/barsel!  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en undskyldning i det mindste, når de sådan skal ringe og forstyrre dig i din ferie/barsel!  :prik

Jep, men der gik kun 1,5 time og så bimlede den igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, men der gik kun 1,5 time og så bimlede den igen...

Der var vidst nogen der ikke forstod et vink med en vogn stang :) :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, men der gik kun 1,5 time og så bimlede den igen...

 

Ej, det er løgn? :huh  Du bliver altså nødt til at sige fra, søde Anita :kram2 Ellers kan det jo være at de bare begynder at regne med, at de kan ringe til dig i tide og utide i din barsel også, og det er allerede uacceptabelt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er løgn? :huh  Du bliver altså nødt til at sige fra, søde Anita :kram2 Ellers kan det jo være at de bare begynder at regne med, at de kan ringe til dig i tide og utide i din barsel også, og det er allerede uacceptabelt nu.

 

:ditto  det kan de altså ikke være bekendt! :angry Der er jo en grund til at du har taget ferie! Hvis du tager den igen, så sig på en pæn måde, at det ikke går at de ringer til dig, fordi du har brug for ro, og at det ikke er for sjov at du har taget ferie nu. De må lære at klare sig uden dig!  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg ligger lige på grænsen til blærebetændelse, så nu skal min prøve til dyrkning. På en eller anden måde håber jeg det er det, for så har jeg da en grund til at skulle på toilet en 10-15 gange om dagen! Og langt over halvdelen af gangene kommer der jo selvfølgelig praktisk talt ikke noget ud <_<

Nogle gange hjælper det hvis man lige får flyttet sig lidt for babyen kan godt ligge så der ikke kommer noget ud selvom blæren er under Press. Prøv det! Og ellers krydser jeg fingre for at du kan komme i behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange hjælper det hvis man lige får flyttet sig lidt for babyen kan godt ligge så der ikke kommer noget ud selvom blæren er under Press. Prøv det! Og ellers krydser jeg fingre for at du kan komme i behandling.

 

Se, det vidste jeg ikke at den kunne! Det må jeg lige have prøvet af - tak :) Hvis det ikke hjælper håber jeg også, at jeg kan komme i noget behandling af en art :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, også fordi vi er begge mørkhårede men brune øjne, men klart lys hud. Maja er mørkblond med blå øjne og Aron mørkblond med bruge øjne, så ingen asiatiske gener.

Det kan måske have sammenhæng med at mandens bror er gift med en fillipiner, og de har den smukkeste lille pige på 11 mdr.

 

Mulatbørn kan simpelthen også bare være så flotte! Jeg synes tit det ser ud som om det bare er det bedste fra begge verdener, der er sat sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

 

Stort tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :yay

Taaaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Kæmpe stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! :loveshower

Taaaaak :)

Lille pigen var ikke tilfreds med at hun holdte scanneren på mit underliv i så lang tid, så hun begyndte at puffe til den flere gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik vidst forklaret mig forkert... Vi er begge hvide :P

 

Den fik jeg fat i :D Jeg tænkte nu på jeres niece :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Tillykke med en lille baby-pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, men der gik kun 1,5 time og så bimlede den igen...

WTF?! Jeg ville nægte at hjælpe nu. Uanset hvor småt og let det var. Bare lukke HELT :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mulatbørn kan simpelthen også bare være så flotte! Jeg synes tit det ser ud som om det bare er det bedste fra begge verdener, der er sat sammen :)

Kan ikke være mere enig. ;)

Men en mulat er halv hvid halv sort. Kan ikke lige google mig til hvad en halv hvid halv asiat hedder.

Men venter sådan en lille halv asiat om to mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.