FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jep, men der gik kun 1,5 time og så bimlede den igen...

 

Åh, hvor er det irriterende. Kan godt forstå at det generer dig, og kan sagtens forstå at du ikke føler, at du kan være bekendt bare at sige 'skrub af' til dem. Er det en arbejdstelefon? For så kunne du jo slukke den. Ellers ville jeg personligt blot lade være med at besvare opkald i løbet af dagen fra arbejdet. Så kan du om aftenen evt skrive en e-mail, hvor du forklarer at du er ked af, at du har misset deres opkald, men at du desværre er fuldt booket med forskellige aktiviteter i løbet af dagen (du behøver ikke fortælle, hvis du bare ligger på sofaen). Og så også skrive, at hvis det drejer sig om akutte tilfælde kan de fremover prøve at spørge XXX (navn på din kollega/chef). Du vil desværre fremover nok være ret svær at få fat på.

 

Eller noget i den stil.... måske. Håber du finder en løsning, eller det forsvinder helt af sig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

 

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentarer. Jeg ved slet ikke hvad jeg vil gøre....

Pt er tlf lagt i køkkenet, er jo også nødt til at holde øje med om DP skulle ringe, hvis der sker noget dernede.... Men der er ro i stuen hos mig ;) har lige fået en morfar og vågnede op da desperate housewifes begyndte. Perfekt :D

Og jeg hygger nu med ham her under dynen på sofaen. Det er hygge

iILvP2N.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke være mere enig. ;)

Men en mulat er halv hvid halv sort. Kan ikke lige google mig til hvad en halv hvid halv asiat hedder.

Men venter sådan en lille halv asiat om to mdr.

 

Jeg vidste nemlig heller ikke, hvad kombien af en halv hvid og en halv asiat hedder, så jeg måtte lige gå på kompromis og bruge det ord jeg nu kendte :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste nemlig heller ikke, hvad kombien af en halv hvid og en halv asiat hedder, så jeg måtte lige gå på kompromis og bruge det ord jeg nu kendte :P

Jeg tror nu at alle "blandinger" bliver kaldet mulat lige meget forældrenes etnicitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Næh tillykke :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentarer. Jeg ved slet ikke hvad jeg vil gøre....

Pt er tlf lagt i køkkenet, er jo også nødt til at holde øje med om DP skulle ringe, hvis der sker noget dernede.... Men der er ro i stuen hos mig ;) har lige fået en morfar og vågnede op da desperate housewifes begyndte. Perfekt :D

Og jeg hygger nu med ham her under dynen på sofaen. Det er hygge

 

Hvor ser det hyggeligt :D Så længe du kan slappe af, så går det hele nok. Håber der kommer en naturlig løsning på det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med en lille baby-pige :loveshower

Taaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor nederen.... Er på kursus... Der er forplejning med, og frokosten består af tærter som lugter kraftigt af ost og feta salat... Og jeg kan slet ikke fordrage hverken lugten eller smagen af ost. Min frokost??? 3 skiver flute...

Føler mig ret meget som hormonella gravid lige nu fordi jeg bare har lyst til at tude... Har helt klump i halsen :boo :boo

Årh øv..

Men at have mange hormoner og have lyst til at tude, høre jo til i graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft første drøm om baby i nat :kuller

Det var en lille pige, og hun var bare så sej til det der med amning.

Hun var asiatisk, hvilket var lidt mærkeligt :lol :lol

Årh :kuller

Jeg drømte også om min baby i nat, drømmen var egentligt om William, men jeg havde baby pige (igen) med i barnevognen :kuller hun lå med lyserød blonde dyne og så så dejlig ud :kuller

Jeg tror min underbevidsthed tror det er en pige! Gad vide om det betyder noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske :kuller

Min babypige var pakket ind i et lyserødt tæppe det meste af drømmen. Men der var også et glimt af hende hvor hun lå nøgen på min mave, og selv krøb hen og suttede :kuller

Måske vi begge får piger?

Inden Aron havde jeg 2 babydrømme jeg kan huske. En hvor jeg fødte alt for tidligt men baby bare var helt fin og bitte lille, men så rolig og alt var lykke. Og en hvor jeg så en lyshåret dreng sidde op i barnevognen. Og det syn mødte jeg for et år siden - omend Aron nok ikke kan betegnes som lyshåret :lol :lol :lol

Det er i hvert fald spændende med køn! Jeg er helt og aldeles lykkelig uanset hvilket køn baby har, men jeg vil så frygtelig gerne vide det. Jeg kan så tydeligt huske hvor meget mere håndgribeligt det blev med W!

Snupper i en kønsscanning eller venter i til MD?

Haha, det kan være det var W du drømte om! Han er total blond!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentarer. Jeg ved slet ikke hvad jeg vil gøre....

Pt er tlf lagt i køkkenet, er jo også nødt til at holde øje med om DP skulle ringe, hvis der sker noget dernede.... Men der er ro i stuen hos mig ;) har lige fået en morfar og vågnede op da desperate housewifes begyndte. Perfekt :D

Og jeg hygger nu med ham her under dynen på sofaen. Det er hygge

iILvP2N.jpg

Det ser hyggeligt ud og en god måde at pleje sig selv i sin ferie/barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu at alle "blandinger" bliver kaldet mulat lige meget forældrenes etnicitet

Nope det er kun hvid og sort. Har hørt et udtryk for hvid og asiat, kan bare ikke huske det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 timer i vandland = en meget træt gravid Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår = mega off dag. Havde egentlig sovet virkelig godt, men var helt grådlabil og utilpas hele dagen.

I nat= er jeg i total hopla. Og jeg har sovet MØG-elendigt i nat, været vågen i en time midt i det hele + 4 tisseture.

Hormoner er noget sjovt noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om nogen læser mine opslag..

Men vi venter en pige :)

Tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM besøg hos en ny i dag. En der vist aldrig har prøvet at være gravid. Mig; Tja har det ret dårligt generelt. Bækkenløsning, sygdom erstatter ny sygdom, mange plukkeveer, vand i kroppen, forsat opkast hver dag. Nå ja og halsbrand.

Hende: Så du er ved at være klar til at føde allerede føler du??

Mig: Nej skal jo have KS om tre ugers tid agtigt.

Hende: Jammen du er jo kun i uge 30. Hvad er der dog sket?

Mig: Nej det er jeg så ikke. Det hele bør stå i min fødselsplan.

Herefter følger fumlen med papirer, en konstatering af at jeg er uge 35+ 3,4,5 dage hvilket hun ikke kan finde ud af...mål af baby som er 12% over normalen med sine 3 kg, hovedet står helt fast og jeg er ret så fødeklar. Blir sendt hjem med besked på at ringe hvis vandet går og plukkeveerne tager til. De må endelig ikke gøre ondt. Hun hørte vist ikke jeg sagde at det gjorde de. Trods flere forsøg på at forklare pigen at vandet ved de to andre først gik da hovedet kom ud blev jeg sendt afsted igen.

Suk.....tror jeg bare min kommentar er pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM besøg hos en ny i dag. En der vist aldrig har prøvet at være gravid. Mig; Tja har det ret dårligt generelt. Bækkenløsning, sygdom erstatter ny sygdom, mange plukkeveer, vand i kroppen, forsat opkast hver dag. Nå ja og halsbrand.

Hende: Så du er ved at være klar til at føde allerede føler du??

Mig: Nej skal jo have KS om tre ugers tid agtigt.

Hende: Jammen du er jo kun i uge 30. Hvad er der dog sket?

Mig: Nej det er jeg så ikke. Det hele bør stå i min fødselsplan.

Herefter følger fumlen med papirer, en konstatering af at jeg er uge 35+ 3,4,5 dage hvilket hun ikke kan finde ud af...mål af baby som er 12% over normalen med sine 3 kg, hovedet står helt fast og jeg er ret så fødeklar. Blir sendt hjem med besked på at ringe hvis vandet går og plukkeveerne tager til. De må endelig ikke gøre ondt. Hun hørte vist ikke jeg sagde at det gjorde de. Trods flere forsøg på at forklare pigen at vandet ved de to andre først gik da hovedet kom ud blev jeg sendt afsted igen.

Suk.....tror jeg bare min kommentar er pt.

 

SUK med ekstra suk!! Hvor er det op af bakke. Hun lyder da som om, hun har det helt forkerte job :unsure

Men hvor lyder det ellers vildt hårdt for dig. :kram2 Jeg er sikker på, at du får den mest lækre, skønne og nemme prinsesse baby efter dit lange vil-gerne-være-gravid-forløb og din super besværlige graviditet. Kom så karma!! Det fortjener du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUK med ekstra suk!! Hvor er det op af bakke. Hun lyder da som om, hun har det helt forkerte job :unsure

Men hvor lyder det ellers vildt hårdt for dig. :kram2 Jeg er sikker på, at du får den mest lækre, skønne og nemme prinsesse baby efter dit lange vil-gerne-være-gravid-forløb og din super besværlige graviditet. Kom så karma!! Det fortjener du :kiss

Tak! Ja var ikke lige den bedste JM. De må dejlige babybasser er jo det hele værd heldigvis. Er sikker på hun sover som en drøm når hun kommer ud og bare er noget så nem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, hvis I er ved at være trætte af mine nedtællinger til barsel :blush ...

Men nu er der kun EEEEEEEEN uge tilbage!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, hvis I er ved at være trætte af mine nedtællinger til barsel :blush ...

Men nu er der kun EEEEEEEEN uge tilbage!!! :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, hvis I er ved at være trætte af mine nedtællinger til barsel :blush ...

Men nu er der kun EEEEEEEEN uge tilbage!!! :glad

Hehe, jeg laver selv nedtællinger hele tiden (16 dage er pt min nedtælling). Men er graviditet ikke også en lang nedtælling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, hvis I er ved at være trætte af mine nedtællinger til barsel :blush ...

Men nu er der kun EEEEEEEEN uge tilbage!!! :glad

Juhuu :glad

Og kun 16 dage for mig. Det bliver SÅ godt :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.