FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har total cravings, men jeg ved ikke efter hvad <_<

Jeg har lige været i føtex, men, der var intet der fristede og nu ligger jeg har og flader ud på sofaen og har bare lyst til at spise noget... Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg købt chokolade og skrevet et kort til min dejlige mand. Skrev at jeg sætter stor pris på at han giver kys og kram og ikke smider mig ud i skuret selvom det nok er det mest indbydende. Og at han har øje for at selvom jeg er uretfærdig så er det ikke særlig sjovt at være mig.

Håber han bliver glad for at jeg anerkender at han er en MEGET givende og tålmodig herre!

Fed ide.

De må ofte finde sig i meget de kære mænd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total cravings, men jeg ved ikke efter hvad <_<

Jeg har lige været i føtex, men, der var intet der fristede og nu ligger jeg har og flader ud på sofaen og har bare lyst til at spise noget... Øv

Jeg har købt 4 bakker hindbær, så håber jeg at jeg kan holde dem indenbords

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået overbelastet mit ene knæ på en eller anden måde og nu ligner jeg en totalt idiot når jeg går med både dårligt knæ og bækkenløsning.... Kunne for en gangs skyld godt bruge et varmt karbad....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He havde overbevidst mig selv om at jeg skulle i fakta efter frugt og lidt snacks.

Men i det vejr her??

No way

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu slet ikke nervøs for at blive fyret.

Men jeg trænger til ro.

Jeg har stort set ikke mærket lillebror idag, så når jeg kommer hjem fra læge, bliver mit vigtigste job, at få mig lagt på sofaen, få noget koldt og mærke godt efter. Og så må job sq være job idag. Så må jeg overveje imorgen hvis det er....

Hvis du kan så sig til dem at du har ferie og ikke kan stå til rådighed. Bagefter har du barsel og de må altså klare sig selv. Alternativt send en mail eller sms om at du har andre planer end arbejde og hvis de vil i kontakt kan de først skrive hvad det drejer sig om. Jeg tænker det nok ikke er noget livstruende og så må de selv fixe det. Du skal ikke arbejde. Som jeg skrev forleden. Ingen henvender medmindre de sender chokolade og fodmassage..nu har du jo fået blomster. Min egen arb tlf er nu løbet tør for strøm og den bliver først tilsluttet til maj næste år igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi købt barnevogn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi købt barnevogn :yay

Spændende med et af de lidt større køb - hvilken en har I valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med et af de lidt større køb - hvilken en har I valgt?

 

Vi endte med at købe en Odder Magic på x-dream stel :) Egentlig ville vi have købt en brugt barnevogn, men pludselig fik jeg feriepenge jeg havde glemt alt om, og derudover fik vi et tilskud fra svigermor. De havde den på tilbud, så vi besluttede os for at slå til ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan så sig til dem at du har ferie og ikke kan stå til rådighed. Bagefter har du barsel og de må altså klare sig selv. Alternativt send en mail eller sms om at du har andre planer end arbejde og hvis de vil i kontakt kan de først skrive hvad det drejer sig om. Jeg tænker det nok ikke er noget livstruende og så må de selv fixe det. Du skal ikke arbejde. Som jeg skrev forleden. Ingen henvender medmindre de sender chokolade og fodmassage..nu har du jo fået blomster. Min egen arb tlf er nu løbet tør for strøm og den bliver først tilsluttet til maj næste år igen.

Er 100% enig i dette.

Få ringet til dem og sagt at du har brug for ro og ikke vil forstyrres.

:kram til dig, det er en super træls situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 100% enig i dette.

Få ringet til dem og sagt at du har brug for ro og ikke vil forstyrres.

:kram til dig, det er en super træls situation

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

Så i stedet for er jeg god til at lukke op og brokke mig herinde. Beklager det går ud over jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - ja jeg syntes det er svært at fortælle hvor glad jeg egentlig er for det/ham, men så så jeg lige hans yndlings chokolade på tilbud i en fin æske så var det lidt oplagt at give den lille ting!

Havde det også selv sådan. Jeg endte med at købe en trøje, som han havde kigget på længe..

Men her ville han være blevet lige så glad for sin ynglings chokolade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

Det er altid sværere at gøre det end at råde andre til det :)

Men synes det lyder som en god idé med den mail

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

Du stresser dig selv og lillebror ved at lade den ringe til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at købe en Odder Magic på x-dream stel :) Egentlig ville vi have købt en brugt barnevogn, men pludselig fik jeg feriepenge jeg havde glemt alt om, og derudover fik vi et tilskud fra svigermor. De havde den på tilbud, så vi besluttede os for at slå til ^_^

Lyder som en dejlig investering og skønt med pengene man havde glemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

Det syntes jeg faktisk er en rigtig god løsning :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita ikke for at gøre dig nervøs, men kunne det være noget med din barsel, altså at de mangler en underskrift eller et eller andet for at du kan få dine penge, og at det er derfor, at det haster? :unsure

Ellers er det godt nok mega uforskammet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita ikke for at gøre dig nervøs, men kunne det være noget med din barsel, altså at de mangler en underskrift eller et eller andet for at du kan få dine penge, og at det er derfor, at det haster? :unsure

Ellers er det godt nok mega uforskammet!

Altså jeg tror det ikke. Er jo ikke gået på barsel endnu. Sidst blev det jo bare registreret hos virk.dk til kommune mv og så kommer papirerne automatisk dumpene ind.

Men må hellere få ringet tilbage imorgen og så må jeg vente med at brokke mig til jeg har hørt hvad de vil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig investering og skønt med pengene man havde glemt især når de kan bruges på en ny barnevogn

 

Ja, det er skønt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg tror det ikke. Er jo ikke gået på barsel endnu. Sidst blev det jo bare registreret hos virk.dk til kommune mv og så kommer papirerne automatisk dumpene ind.

Men må hellere få ringet tilbage imorgen og så må jeg vente med at brokke mig til jeg har hørt hvad de vil...

Okay. :) Det er også bare fordi jeg synes, det virker så mega uhørt, hvis de virkelig ringer med jobting i din ferie/barsel. :blink (Ikke at det er umuligt overhovedet, jeg synes bare, det er grotesk). Gjorde de også det ved Marius/i tidligere ferier? :unsure For det er da virkelig ikke i orden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. :) Det er også bare fordi jeg synes, det virker så mega uhørt, hvis de virkelig ringer med jobting i din ferie/barsel. :blink (Ikke at det er umuligt overhovedet, jeg synes bare, det er grotesk). Gjorde de også det ved Marius/i tidligere ferier? :unsure For det er da virkelig ikke i orden :prik

Det gjorde de specielt i starten og det var vikaren der ringede. Jeg lod den ringe den gang... Kunne heller ikke komme på besøg uden vikaren havde en milliard spørgsmål. Denne han er der ikke nogen vikar, men de har vist siden oktober, at jeg stoppede heromkring....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare så dårlig til sådan noget. Jeg vil aller helst gøre alle glade... Selvom det går ud over mig selv. Overvejer at sende en mail at jeg kan se de har haft ringet, men min tlf er lagt væk fordi jeg trænger til ro og søvn...

God ide. Og vi herinde er til både til brok, jubel, glæde og sorg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde de specielt i starten og det var vikaren der ringede. Jeg lod den ringe den gang... Kunne heller ikke komme på besøg uden vikaren havde en milliard spørgsmål. Denne han er der ikke nogen vikar, men de har vist siden oktober, at jeg stoppede heromkring....

Hvis de blir ved så må du sige at du altså har ferie og for hver gang de ringer og forstyrrer bliver din ferie forlænget med en dag. Det samme hvis det skulle ske under barsel. I mit forrige arbejde kunne vi skrive overarbejde på. Og der sagde jeg til dem at nu måtte de klare sig selv. Ellers var det til a. Overarbejde betaling en dag pr opkald eller b. Konsulent honorar. Vi skulle desværre helt derud før de fortod alvoren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt 4 bakker hindbær, så håber jeg at jeg kan holde dem indenbords

:ditto :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.