FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Vandet gik i går aftes, veerne kom og i løbet af formiddagen tog de fat. Har fået lagt en epidural pga smerter = veerne er gået helt i stå. Så nu er vi igang med ve drop.

God fødsel :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vandet gik i går aftes, veerne kom og i løbet af formiddagen tog de fat. Har fået lagt en epidural pga smerter = veerne er gået helt i stå. Så nu er vi igang med ve drop.

Uhhhh god fødsel ✨✨

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vandet gik i går aftes, veerne kom og i løbet af formiddagen tog de fat. Har fået lagt en epidural pga smerter = veerne er gået helt i stå. Så nu er vi igang med ve drop.

God fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en dejlig drøm om baby blev til et marrerit 1 min før vækkeuret ringede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det bedre end igår men har ikke kunne holde hverken aftensmad eller morgenmad i mig, så jeg har besluttet at blive hjemme idag, da jeg jo har en i maven at tænke på... Så må jeg hjælpe lidt til hjemmefra i stedet for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det bedre end igår men har ikke kunne holde hverken aftensmad eller morgenmad i mig, så jeg har besluttet at blive hjemme idag, da jeg jo har en i maven at tænke på... Så må jeg hjælpe lidt til hjemmefra i stedet for...

Når man har det sådan, så er det også mere end ok at blive hjemme :kram2 god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brunt udflåd for anden gang på en uge. :prik

Nu ringer jeg altså til jm her kl ni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER gravid drømme (mareridt er det vel egentlig) - ØJ de hænger bare i en i flere timer efter man er vågnet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en fidus der bare hoppede og dansede i maven (og på maveskindet) i går... Det er så dejligt livsbekræftende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER gravid drømme (mareridt er det vel egentlig) - ØJ de hænger bare i en i flere timer efter man er vågnet!

Godt det ikke kun er mig der har de mærkelige dårlige drømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ uoplagt.

Dovner den bare på sofaen selvom der er tusind ting jeg burde... Kan ikke tage mig sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Når Numbers er færdig, tvinger jeg min gravide dovne krop i gang!!!!

Synes bare ALT er hårdt!! Kan virkelig godt mærke alle de ekstra kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige gået ind i en Vila-butik bare for at kigge på alle de fine ting, som jeg forhåbentlig en dag kommer til at kunne passe igen! :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder at være kommet hjem og hvile mit spændte underliv :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der liggamentsmerter er ikke sjove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Også er jeg tilbage i sofaen...!

Men fik da ordnet lidt! Så nu står den på CSI og saftevand, med god samvittighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Også er jeg tilbage i sofaen...!

Men fik da ordnet lidt! Så nu står den på CSI og saftevand, med god samvittighed!

Det fortjener du også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står og skal til 25års fødselsdag og konfirmation.. Og overvejer, om der ikke bare er mulighed for at "nøjes" med at købe en kjole der passer til begge lejligheder, eller er er fødselsdag og konfirmation alt for forskellig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står og skal til 25års fødselsdag og konfirmation.. Og overvejer, om der ikke bare er mulighed for at "nøjes" med at købe en kjole der passer til begge lejligheder, eller er er fødselsdag og konfirmation alt for forskellig ?

Jeg ville helt sikkert gå efter en du kan bruge til begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står og skal til 25års fødselsdag og konfirmation.. Og overvejer, om der ikke bare er mulighed for at "nøjes" med at købe en kjole der passer til begge lejligheder, eller er er fødselsdag og konfirmation alt for forskellig ?

Jeg skal til bryllup og 90 års fødselsdag og der nøjes jeg også med det bliver samme kjole til begge fester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står og skal til 25års fødselsdag og konfirmation.. Og overvejer, om der ikke bare er mulighed for at "nøjes" med at købe en kjole der passer til begge lejligheder, eller er er fødselsdag og konfirmation alt for forskellig ?

Der findes kjoler derude som du sagtens kan bruge til begge lejligheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Også er jeg tilbage i sofaen...!

Men fik da ordnet lidt! Så nu står den på CSI og saftevand, med god samvittighed!

TV-serier er Guds gave til gravide, de er så dejlig lange.... Sune har bestilt en kæmpe kasse fra CDON nu de havde fødselsdagssalg så jeg har noget at hygge mig med når jeg går på sommerferie/barsel og han skal ud og brødføde mig som han siger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der liggamentsmerter er ikke sjove

Jeg er vild med det :loveshower

Er lykkelig for alle symptomer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står og skal til 25års fødselsdag og konfirmation.. Og overvejer, om der ikke bare er mulighed for at "nøjes" med at købe en kjole der passer til begge lejligheder, eller er er fødselsdag og konfirmation alt for forskellig ?

Jeg tror også jeg vil gå efter en fælleskjole. Jeg tænker, at konfirmationen er en dags-fest hvor den 25 års er om aftnen ikke?

En konfirmation er måske lidt finere, men i og med at den er om dagen, kan man godt dresse lidt ned - hvor man kan dresse lidt op om aftenen til fødselsdag. Giver det lidt mening? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok ikke lykkelig for de smerter.

Ligamentssmerter plus bebs der masser på blæren. Resultat: kan ikke gå ned til metroen fordi jeg føler jeg tisser i bukser.

Åh hvor herligt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.