FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Øv! Kl er 20.30 og jeg ligger i min seng slået ud af kvalme, træthed og jag/stik i venstre side :(

Øv! Det er så irriterende med den kvalme og træthed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så melder jeg mig forsigtigt herinde er 3+5 i dag og har allerede monster meget kvalme, men er lykkelig over at vi har en 2 'er påvej.

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare den sødeste Jordemoder :) har lige været der, og alt var fint. Jeg har det ENDELIG rigtig godt, og glæder jeg mig bare helt vildt til vi får vores lille pige ud :) Men hun må ikke komme endnu, tiden skal bare gå hurtigt.. ;)

Vi talte om fødslen, og denne gang vil jeg gerne selv prøve at tage imod hende. Det står nu i min journal, og derved blev det pludselig meget virkeligt at jeg skal føde et barn igen. Jeg blev helt rørt bagefter, det bliver så fantastisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen god nattesøvn :(

Andre der har lidt af søvnproblemer under graviditeten?

Rimelig frustrerende når man også MED søvn er mega-træt <_<

Jeg kæmper også med søvnen. Falder nemt i søvn men hvis jeg vågner kan det være en kamp igen at falde i søvn. Jeg drømmer også helt vildt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen god nattesøvn :(

Andre der har lidt af søvnproblemer under graviditeten?

Rimelig frustrerende når man også MED søvn er mega-træt <_<

Du er ikke alene.

Jeg sover normalt 5 min efter jeg rammer puden, men det sker ikke længere.

Det går for det meste fint med at falde i søvn, selvom det kan tage lidt længere tid, men det er næsten umuligt at falde i søvn, når jeg vågner om natten.

Og det sker hver nat, fordi jeg skal op og tisse mindst én gang.

Så ligger jeg og vender og drejer mig og kan ikke finde hvile.

Mega irriterende.

Men er ikke som sådan træt i løbet af dagen, så jeg har åbenbart ikke brug for så meget søvn i øjeblikket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på god nat til os alle!

Ellers vil jeg tænke på jer, når jeg ligger vågen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt træt af at have ringet til lægen i morges fordi jeg er ødelagt af allergi og blev nødt til at høre om der var noget jeg må tage mens jeg er gravid. Får at vide at jeg godt må tage benaday og en pille om dagen. Nu har jeg så købt en pakke hvori der står at man skal ophører med at tage benaday hvis man er gravid. Øh hvad f... Skal jeg så tror på? :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper også med søvnen. Falder nemt i søvn men hvis jeg vågner kan det være en kamp igen at falde i søvn. Jeg drømmer også helt vildt :(

:ditto jeg synes dog jeg har relativt let ved at falde i søvn igen, men jeg vågner 1-3 gange hver nat, hvilket er ret træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt træt af at have ringet til lægen i morges fordi jeg er ødelagt af allergi og blev nødt til at høre om der var noget jeg må tage mens jeg er gravid. Får at vide at jeg godt må tage benaday og en pille om dagen. Nu har jeg så købt en pakke hvori der står at man skal ophører med at tage benaday hvis man er gravid. Øh hvad f... Skal jeg så tror på? :unsure :(

 

Min læge sagde til mig at jeg må tage én Clarityn om dagen. Øjendråber er generelt ok, ifølge hende. Øjendråberne er så nok det vigtigste her fordi det går lige i øjnene så jeg ikke kan se en dyt fordi det klør og svier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt træt af at have ringet til lægen i morges fordi jeg er ødelagt af allergi og blev nødt til at høre om der var noget jeg må tage mens jeg er gravid. Får at vide at jeg godt må tage benaday og en pille om dagen. Nu har jeg så købt en pakke hvori der står at man skal ophører med at tage benaday hvis man er gravid. Øh hvad f... Skal jeg så tror på? :unsure :(

Alnok må du tage under graviditet! (tager dem dagligt året rundt - pånær da jeg ammede!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg vågen...... fantastisk som kroppen kan forberede sig på søvnmangel lang tid i forvejen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alnok må du tage under graviditet! (tager dem dagligt året rundt - pånær da jeg ammede!)

Dem udskrev vagtlægen også til mig da jeg fik en allergisk reaktion mens jeg var gravid sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på god nat til os alle!

Ellers vil jeg tænke på jer, når jeg ligger vågen ;)

Jeg har sovet godt i nat :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet godt i nat :yay

Jeg har også sovet fint :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multi quote men tak for svar. Lægen nævnte godt øjendråber men det er ikke nok for det sætter sig primært i halsen hos mig. Jeg måtte også godt bruge næsespray fik jeg at vide fordi det er lokalt (der synes jeg bare jeg havde hørt det modsatte :unsure)

Jeg må lige høre med clarityn og alnok for jeg ringer helt sikkert igen til lægen. Ellers må jeg prøve at spørge på apoteket.

Tak for hjælpen :kram2

Bare irriterende jeg skal rende rundt endnu en dag og være opløst pga forkert rådgivning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multi quote men tak for svar. Lægen nævnte godt øjendråber

men det er ikke nok for det sætter sig primært i halsen hos mig. Jeg

måtte også godt bruge næsespray fik jeg at vide fordi det er lokalt (der

synes jeg bare jeg havde hørt det modsatte :unsure)

Jeg må lige høre med clarityn og alnok for jeg ringer helt sikkert igen

til lægen. Ellers må jeg prøve at spørge på apoteket.

Tak for hjælpen :kram2

Bare irriterende jeg skal rende rundt endnu en dag og være opløst pga

forkert rådgivning :(

Helt sikkert det er så frustrerende når lægerne ikke ved ting. Under min sidste graviditet googlede min læge også et af mine spørgsmål og accepterede et står fra wikipidia :o med skærmen vendt mod mig der var jeg heller ikke helt tryg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert det er så frustrerende når lægerne ikke ved ting. Under min sidste graviditet googlede min læge også et af mine spørgsmål og accepterede et står fra wikipidia :o med skærmen vendt mod mig der var jeg heller ikke helt tryg

Samme her! Så føler man sig overhovedet ikke tryg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her! Så føler man sig overhovedet ikke tryg!

Nej - jeg prøvede at berolige mig med at hun nok bedre kunne skille skidt fra kanel på sådan en sidde pga hendes baggrund, men det var ikke super fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - jeg prøvede at berolige mig med at hun nok bedre kunne skille skidt fra kanel på sådan en sidde pga hendes baggrund, men det var ikke super fedt.

Min brugte så også Netdoktor, hvor jeg jo selv havde prøvet at søge information hjemmefra. Og netop gik til lægen, da jeg ikke vidste om lussingesyge er farligt i 2. Trimester :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig forsigtigt på banen herinde! Er 4+0 i dag, så det er stadig meget nyt!

jeg er dog allerede ret oppustet og har tildens til småkvalme hvis jeg ikke får spist i tide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig forsigtigt på banen herinde! Er 4+0 i dag, så det er stadig meget nyt!

jeg er dog allerede ret oppustet og har tildens til småkvalme hvis jeg ikke får spist i tide!

Tillykke og velkommen til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig forsigtigt på banen herinde! Er 4+0 i dag, så det er stadig meget nyt!

jeg er dog allerede ret oppustet og har tildens til småkvalme hvis jeg ikke får spist i tide!

Tillykke!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brugte så også Netdoktor, hvor jeg jo selv havde prøvet at søge information hjemmefra. Og netop gik til lægen, da jeg ikke vidste om lussingesyge er farligt i 2. Trimester :unsure

De burde have nogle fagsider de bruger og ikke "tilfældige" sider.

Jeg Google også selv om aftenen og kom ind på medicin.DK som er lægemiddelstyrelsens hjemmeside. Der stod faktisk det lægen havde sagt så jeg er begyndt på pillerne men taget dem kun når det er virkelig nødvendigt. Det er nemlig ulideligt at gå med allergien så slemt som det har været det sidste stykke tid. Problemet er så bare jeg bliver mega træt og får kvalme engang imellem af dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig forsigtigt på banen herinde! Er 4+0 i dag, så det er stadig meget nyt!

jeg er dog allerede ret oppustet og har tildens til småkvalme hvis jeg ikke får spist i tide!

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til, saraLK :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.