Glossi

Hvor længe havde I kendt hinanden, inden I skulle giftes?

62 indlæg i dette emne

Hej piger!

Lige et emne, der for en gangs skyld ikke handler om baby! Til alle jer, som er gift eller forlovede, hvor længe havde I været sammen, inden den ene af jer faldt på knæ og friede?

Hvis I ikke er gift og ikke har planer om det, hvorfor?

Jeg håber, at min kæreste en dag beslutter at fri - der er ingen tvivl om, at han vil os 100% og ligger slet ikke skjul på, at det er for evigt. Men han er desværre meget mærket af sine forældres skilsmisse og tror derfor ikke på ægteskabet. Jeg er af den gamle skole og vil enormt gerne giftes en dag, så jeg håber, han på et tidspunkt vil føle sig klar. :) Og hvis han ikke gør... så forsøger jeg at komme med gode grunde til, hvorfor det ikke er livsnødvendigt. Man kan jo stadig have et fantastisk parforhold uden at være "hr. og fru". Eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi havde været kærester i 5 år og nogle måneder, da han friede og og blev gift efter lidt over 6 ½ års kæresteri, hvor vi havde købt hus, efter de første 2½ år som kærester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om at vi skulle giftes på en ferie i Budapest da vi havde kendt hinanden i knap to år. Et par måneder senere var vi på rådhuset, bare os to og min mor.

Der store bryllup holdt vi da vi havde været sammen i ca 4 et halvt år. Vi har nu været sammen i godt 7 år. Tiden flyver!!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev forlovet efter 7 måneder sammen. Inden da have vi snakket om at vi ville giftes, men min mand insisterede på at han ville fri til mig og at vi ikke bare skulle aftale at blive gift.

Vi blev gift efter et år sammen. Vi har været godt i godt halvandet år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været sammen i 8½ og indtil videre har vi ingen planer at gifte os(men det kan jo være det kommer) :biglove

Jeg er datter af en far der slet ikke ville have noget med mig at gøre(har ikke set ham siden 1993, og jeg er født i 1989), så frygter at det samme skal ske for Ida(selvom jeg er overbevidst om at det ikke vil ske og at jeg har fundet prinsen på den hvide hest :wub) Det er også den største grund til at jeg ikke vil giftes, kæresten har været på knæ, men jeg føler bare slet ikke at jeg er klar til at tage det næste skridt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde været kærester i godt tre år da han friede og vi blev gift et par måneder før vires fire-års dag

Jeg har altid villet giftes, min mand aldrig, men han valgte at gøre det for min skyld da han kunne se hvor meget det betød for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev kærester da jeg var 17 og han lige fyldt 18. Han friede efter 6 år og vi blev gift på vores 8års dag :) har nu været sammen i snart 10 år og jeg har termin en uges tid før vores 2 års bryllupsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde været kærester i godt tre år da han friede og vi blev gift et par måneder før vires fire-års dag

Jeg har altid villet giftes, min mand aldrig, men han valgte at gøre det for min skyld da han kunne se hvor meget det betød for mig.

Det var sødt af ham at gøre det for din skyld. Jeg håber også min vil gøre det på et tidspunkt, netop fordi det betyder rigtig meget for mig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede på vores tre-års dag. Vi blev gift et lille år senere.

Det er helt fint ikke at blive gift, det betyder jo ikke noget i det store hele. Men der er stadig nogle rettigheder man ikke har som ugift far. Så det kan jo være han får lyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift på vores 3 årsdag. Det var enlig noget vi blev enige om, fordi vi gerne ville sikre hinanden og det var der vi havde pengene til det bryllup vi ønskede os, selvom vi kun var 21 og 22år dengang og nogle synes det var tidligt men det var det rigtige for os.. Her 3 år efter hvor vi har købt hus og venter barn lige om lidt, er jeg glad for at vi gjorde det dengang, da vi har så meget andet at bruge vores penge på nu:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om at vi ville giftes da vi havde kendt hinanden i et halvt års tid. Min mand skulle til Afghanistan, så derfor farten ;) Han kom dog ikke afsted alligevel, men gift blev vi da vi havde kendt hinanden i knap to år.

Vi har to års bryllupsdag til juni. :)

Ægteskab betyder meget i min bog, og jeg er glad for vi blev gift inden der kom børn på menuen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev forlovet efter 1 år og 4 mdr som kærester, gift efter 3, 5 år og har nu været sammen i 5 år.

Og så venter vi baby nr 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt sammen da vi var 31 og min mand friede, da vi havde været sammen et år i februar og så blev vi gift samme år om sommeren. I juli har vi været gift i 2 år og er forhåbentlig lige blevet forældre til en lille tøse-skinke i maj :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde været kærester i 2,5 år da han friede, og vi blev gift da vi havde været sammen i 3,5 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede efter halvanden års kæresteri, men vi blev først gift 2 år senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev friet til efter 9 måneder i juli 2010, vi blev gift september 2011 og i august 2012 fødte jeg vores datter. Gad vide hvad der sker i oktober 2013 :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede på vores 8 årsdag. Vi blev gift præcis et år efter på vores 9 årsdag. Og C er født 2 uger inden vores 10 årsdag/1 års bryllupsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han friede da vi havde været sammen i ca 3 år, vi blev gift et år senere. Vi har snart været gift i 6 år og kendt hinanden i 10 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giftede os, da vi havde kendt hinanden i knap 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har endnu ikke friet, men vi skal giftes 1 juni 2013. Vi har den 1. April været sammen i 7 år. 8 juni 2012 fik vi vores dejlige datter madison.

Jeg fandt datoen og sagde nu giftede vi os den dag og det var han heldigvis med på :) jeg har slid drømt om at blive gift og det er nok derfor vi gør det. Det betyder ikke rigtig noget for min kæreste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S friede da vi havde været kærester i 1 år og 3 måneder år og vi blev gift 7 måneder senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden friede på vores 7 års dag, og vi blev knap 14 måneder senere, til sommer har vi været gift i 3 år og været sammen i 11 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været kærester i 5 år, og har også talt med om ægteskab, men ved dog ikke hvornår det bliver endnu.

Kærester siger at han vil fri rigtigt, og jeg må vente på det:) svært når man ikke har nogen tålmodighed :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde været kærester i 5 år da vi blev forlovet og været sammen i 8 år da vi blev gift og har nu været gift i 6 år til August.

Ægteskabet betyder ikke noget særlig for mig, jeg elsker bare et andet menneske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte hinanden D.13.12.2008, min mand friede til mig på vores ferie (på den lækreste lille ø Paros, Grækenland) D.18.08.2010 og vi blev gift D.15.10.2012 :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER