Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Elliot blev skudt til 3100 gram idag hos JM... Helt færdigbagt.. Kom så uuuuud! :D :biglove

Her er plukveerne stadig få og milde.. Det er vildt som man lige pludselig ønsker at de skal begynde at gøre ondt.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Total lorte dag, træt, svimmel, hovedpine og ondt overalt... :( håber på en bedre dag i morgen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knap 2 kilo på en uge, skal man så være nervøs eller er det okay???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knap 2 kilo på en uge, skal man så være nervøs eller er det okay???

Hmm, jeg ville nok ringe til lægen i morgen.. Eller fødegangen er det nok! Især når du samtidig har det skidt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tager min hovedpine meget alvorligt, så jeg synes helt klart du også skal få tjekket dit blodtryk og urin i det mindste! Ikke at der overhovedet har været noget ved mig, men de siger at de holder ekstra godt øje med os lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg ville nok ringe til lægen i morgen.. Eller fødegangen er det nok! Især når du samtidig har det skidt! :kram

De tager min hovedpine meget alvorligt, så jeg synes helt klart du også skal få tjekket dit blodtryk og urin i det mindste! Ikke at der overhovedet har været noget ved mig, men de siger at de holder ekstra godt øje med os lige nu.

Enig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså godt nok også ved at være spændt nu! eg er dog ikke nervøs for om vandet går det ene eller andet sted, jeg kunne faktisk helt godt tænke mig at prøve det omend det må være upraktisk :) De andre to gange er vandet først gået mens jeg var i pressefasen, så der skal åbenbart noget til hos mig.

Jeg har en idé om at eg vågner om morgenen af en ve og det så sker på den måde. Sådan skete det de andre to gange, men det kan jo være vi blivr overraskede denne gang :)

De andre to gage havde jeg også en fornemmelse dagen før. Første gang havde jeg det underligt i kroppen og min veninde sagde, at jeg nok snart skulle føde. Vi grinede lidt af det, for jeg beklagede mig over at jeg IKKE ville føde d. 13 (dagen efter). Det gjorde jeg så. Anden ang sag vi fredag aften og spiste og jeg fik fornemmelsen af at det ville ske i weekenden. Dagen efter skete det.

Så jeg er spændt på om jeg får en fornemmelse igen og om jeg overhovedet kan skelne den fra alle de andre følelser og ting og sager der kører rundt i hoved og krop ovenpå sådan en forlovelse :)

Men tænk engang. Jeg er ved at være klar! Har ellers hele graviditeten igennem frygtet den her fødsel så meget at jeg næsten fortrød. Efter 3d scanning fortalte jordemoren der mig, at man har pause mellem veerne 3. gang (det var helt vildt anden gang, syns bare de veer der kom uafbrudt og i 100 år). Det hjalp lidt på at jeg ikke var så bange for det mere. Og efter forlovelsen er jeg åbenbart ik til at skyde igennem, for jeg glæder mig faktisk helt nu. Om det bare er fordi jeg er klar eller om det er forlovelsens magi ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter heller ikke fødslen, jeg er bare rigtig spændt og jeg glæder mig faktisk.. Har aldrig forstået at folk kunne glæde sig til en fødsel, men det gør jeg nu! :rolleyes Tror nu egentlig det er fordi jeg glæder mig til at få min baby, og jeg ved at det får jeg, når fødslen er overstået! ;)

Mit maveskind er begyndt at klø heeeeeeelt vildt lige unde navlen... Er det normalt?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter heller ikke fødslen, jeg er bare rigtig spændt og jeg glæder mig faktisk.. Har aldrig forstået at folk kunne glæde sig til en fødsel, men det gør jeg nu! :rolleyes Tror nu egentlig det er fordi jeg glæder mig til at få min baby, og jeg ved at det får jeg, når fødslen er overstået! ;)

Mit maveskind er begyndt at klø heeeeeeelt vildt lige unde navlen... Er det normalt?! :unsure

li

Jeg glæder mig også, af flere grunde, glæder mig til at se lillepigen :kuller

Glæder mig til plukveer, kvalme og mavesyre ikke holder mig vågen døgnet rundt :blink

Det med at det klør er normalt, det er fordi din hud er spændt så meget ud :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige mig... Ligger på sofaen med feber og forhøjet infektionstal :( er blevet sat på antibiotika, og så håber vi det hjælper. Får jeg det værre hedder det evt. indlæggelse, da det er så kort tid siden jeg har født. :(

Kryds lige fingre for at det hurtigt går over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige mig... Ligger på sofaen med feber og forhøjet infektionstal :( er blevet sat på antibiotika, og så håber vi det hjælper. Får jeg det værre hedder det evt. indlæggelse, da det er så kort tid siden jeg har født. :(

Kryds lige fingre for at det hurtigt går over...

Buh! Rigtig god bedring. Håber den lille ny holder modet oppe hos dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit maveskind er begyndt at klø heeeeeeelt vildt lige unde navlen... Er det normalt?! :unsure

Klør du andre steder, fx håndflader eller fodflader?

Gør det det ville jeg nok lige kontakte FG..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klør du andre steder, fx håndflader eller fodflader?

Gør det det ville jeg nok lige kontakte FG..

Næh, mine fødder klør ovenpå, men det tror jeg er fordi jeg har lidt væske i fødderne..

Hmm, jeg skal en tur til Nakskov lørdag til søndag, og der er ikke nogen fødeafdeling i nærheden.. Ved sgu ikke, burde jeg ringe i dag for en sikkerheds skyld? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my.. Min svigermor er allerede begyndt at spørge om jeg ikke har fået lidt veer endnu.. :blink :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige mig... Ligger på sofaen med feber og forhøjet infektionstal :( er blevet sat på antibiotika, og så håber vi det hjælper. Får jeg det værre hedder det evt. indlæggelse, da det er så kort tid siden jeg har født. :(

Kryds lige fingre for at det hurtigt går over...

Rigtig godbedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my.. Min svigermor er allerede begyndt at spørge om jeg ikke har fået lidt veer endnu.. :blink :prik

Hun er måske en smule tidligt ude :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er måske en smule tidligt ude :P

Det må man sige.. Kunne måske forstå det en lille smule hvis jeg var gået over tid, meeeeeen... Det er sgu for tidligt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig herinde, der ikke kan spise eller drikke bare en smule uden at blive overvældet at kvalme og/eller mavesyre??

Når jeg har spist, og det er egentligt ligemeget hvad det er, vand, brød m.m. så går der ikke lang tid, før jeg har glæde af kvalme og nogen gange også opkast mellem 10-30 minutter efter jeg har spist/drukket :blink

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig herinde, der ikke kan spise eller drikke bare en smule uden at blive overvældet at kvalme og/eller mavesyre??

Når jeg har spist, og det er egentligt ligemeget hvad det er, vand, brød m.m. så går der ikke lang tid, før jeg har glæde af kvalme og nogen gange også opkast mellem 10-30 minutter efter jeg har spist/drukket :blink

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :puke

Puha - det lyder godt nok ikke sjovt.. :kram2 Har ikke så mange gode råd - døjer heldigvis ikke selv. Men har du snakket med lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my.. Min svigermor er allerede begyndt at spørge om jeg ikke har fået lidt veer endnu.. :blink :prik

Puha, så er der lang vej tilbage... :(

Rigtig godbedring :kram

Tak :) Heldigvis har antibiotikaen virket, så feberen er væk og smerterne er også mere eller mindre væk. Nu er det så bare med at huske at få taget pillerne resten af tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg dog usandsynlig træt af at have halsbrand hele tiden... Iiiiiih!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvis du ikke er i humør til piveri, så må du hellere holde op med at læse nu!

Jeg ved godt, at dybest set, så er 40+2 absolut INGENTING! Men jeg er frustreret over min mand synes, han går og tager enormt meget afsked med sin ubekymrede, egoistisk livsstil. Nu synes jeg faktisk ikke, han er egoistisk overhovedet og i virkeligheden er vi heller ikke sådan nogen, der lige tager en forlænget weekend i Berlin med dags varsel - men muligheden er der jo, kan man sige. Jeg kunne bare godt tænke mig, at han forstår, at har sådan set taget afsked med den tanke for længst, fordi muligheden er - for længst - hold op med at eksistere. Alle de cafebesøg og shopping han forestiller sig, at jeg skulle gå her og hygge mig med - det har jeg slet ikke kræfter til - og har ikke haft det længe. Så jeg går herhjemme med ALT for god tid til at tænke over alle de ting, der kan gå galt den næste uges tid og om jeg nu mærker nok liv. Og i øvrigt alle de gange det har været synd for mig, fordi mine forældre har været dumme. Eller et eller andet andet uproduktivt.

Jeg befinder mig i Limbo. Jeg har ikke noget barn - og jeg har heller ikke det frie cafe latte slubrende superliv. OG JEG KAN IKKE LI' DET!!!! Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg dog usandsynlig træt af at have halsbrand hele tiden... Iiiiiih!!! :prik

:kram2

Ok, hvis du ikke er i humør til piveri, så må du hellere holde op med at læse nu!

Jeg ved godt, at dybest set, så er 40+2 absolut INGENTING! Men jeg er frustreret over min mand synes, han går og tager enormt meget afsked med sin ubekymrede, egoistisk livsstil. Nu synes jeg faktisk ikke, han er egoistisk overhovedet og i virkeligheden er vi heller ikke sådan nogen, der lige tager en forlænget weekend i Berlin med dags varsel - men muligheden er der jo, kan man sige. Jeg kunne bare godt tænke mig, at han forstår, at har sådan set taget afsked med den tanke for længst, fordi muligheden er - for længst - hold op med at eksistere. Alle de cafebesøg og shopping han forestiller sig, at jeg skulle gå her og hygge mig med - det har jeg slet ikke kræfter til - og har ikke haft det længe. Så jeg går herhjemme med ALT for god tid til at tænke over alle de ting, der kan gå galt den næste uges tid og om jeg nu mærker nok liv. Og i øvrigt alle de gange det har været synd for mig, fordi mine forældre har været dumme. Eller et eller andet andet uproduktivt.

Jeg befinder mig i Limbo. Jeg har ikke noget barn - og jeg har heller ikke det frie cafe latte slubrende superliv. OG JEG KAN IKKE LI' DET!!!! Suk...

Du trænger vist til et kram! :kram2 Jeg kender godt tanken - jeg orker heller ikke ret meget mere... Det er virkelig limbo! Og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg kommer til at have det når jeg rammer termin! Så kram herfra til dig - håber snart der sker noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Pada - du er sød! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvis du ikke er i humør til piveri, så må du hellere holde op med at læse nu!

Jeg ved godt, at dybest set, så er 40+2 absolut INGENTING! Men jeg er frustreret over min mand synes, han går og tager enormt meget afsked med sin ubekymrede, egoistisk livsstil. Nu synes jeg faktisk ikke, han er egoistisk overhovedet og i virkeligheden er vi heller ikke sådan nogen, der lige tager en forlænget weekend i Berlin med dags varsel - men muligheden er der jo, kan man sige. Jeg kunne bare godt tænke mig, at han forstår, at har sådan set taget afsked med den tanke for længst, fordi muligheden er - for længst - hold op med at eksistere. Alle de cafebesøg og shopping han forestiller sig, at jeg skulle gå her og hygge mig med - det har jeg slet ikke kræfter til - og har ikke haft det længe. Så jeg går herhjemme med ALT for god tid til at tænke over alle de ting, der kan gå galt den næste uges tid og om jeg nu mærker nok liv. Og i øvrigt alle de gange det har været synd for mig, fordi mine forældre har været dumme. Eller et eller andet andet uproduktivt.

Jeg befinder mig i Limbo. Jeg har ikke noget barn - og jeg har heller ikke det frie cafe latte slubrende superliv. OG JEG KAN IKKE LI' DET!!!! Suk...

:kram Den sidste tid er bare slet ikke særlig rar, netop fordi man bare ikke rigtig magter noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER