piien

How goes?

48 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Hvordan går det hos jer?

Her går det fint. Jeg kan dog godt mærke at maven er mere og mere "i vejen". Men jeg synes også jeg er større end sidste gang.

Min halsbrand er blevet lidt værre. Og er begyndt at få vand i ben og fingre. Min tyg bliver også hurtigere træt. Og jeg er generelt bare træt hele tiden.

Men det er også det eneste - så alt i alt har jeg det godt.

Jeg har 2 måneder til barsel. Er privat ansat, så kan først gå 4 uger før. Og jeg glæder mig helt ustyrligt til den barsel.

På torsdag skal jeg til jordemoder. Og torsdag i næste uge skal jeg til sukkertest.

Nå men ville bare sige Hej og høre om i hat det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er MAX klar til barsle, VIRKELIG!!! Har jordemoder i næste ueg også - og glæder mig rigtig meget.

Ellers er alt fint, hun sparker vildt meget og er sååå hyggelig.. Har haft lidt krampe i benene om natten men ellers ingen gener :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det store hele har jeg det skide godt! :balloons

Jeg elsker at være gravid, jeg lider godt nok af mange plukveer, træthed, kvalme/halsbrand, ondt i ryggen og smerter/besvær når jeg går (håber ikke det er begyndende bækkenløsning :unsure ) MEN det er det hele værd når min lille prinsesse sparker og møfler rundt og jeg tænker på at jeg kommer til at stå med hende i mine arme om mindre end 4 måneder :kuller :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det godt.. :) Kan dog godt mærke, at kroppen er ved at blive mærket af graviditeten nu. Har halsbrand dagligt. Ryggen bliver nemt øm, især lænden. Får nemt krampe i læggene. Sover dårligt. Har elendig kondition. MEN hvor er det fantastisk at mærke lillepigen så kraftigt hver eneste dag. :wub Det er virkelig det hele værd! Tænk hun er her om 3 måneders tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel d. 22. marts - 8 uger før termin. Derfor føles det som om, det er lige om lidt alt sammen. Jeg tror jeg får et chok når jeg går fra og det går op for mig jeg ikke føder dagen efter :D

Jeg har det rigtig godt indtil videre, derfor har jeg også lige nu lidt dårlig samvittighed ved at have planlagt at gå 8 uger før.

Jeg får ligesom jer andre hurtigt ondt i ryggen, jeg må have en smule vand i kroppen, for min vielsesring er lidt for lille og mine tætsiddende støvler strammer lidt om læggene. Mit velbefindende er generelt rigtig godt, humøret er godt.

Dejligt flere af jer også har det godt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går officielt på barsel den 8. marts men er blevet sygemeldt pga bækkenløsning og plukveer. Kan mærke, at det hjælper at være hjemme og holde sig i ro selvom man har dårlig samvittighed over for arbejdet men som min chef siger så er det vigtigste at jeg passer på mig selv og Møffen nu vi har kæmpet så længe for at få ham.

Heldigvis har jeg ikke problemer med vand i kroppen eller halsbrand men maven er dog begyndt at være lidt mere i vejen :lolhit

Den lille bandit sparker/møfler godt rundt og jeg nyder at mærke ham og det gør alle skavankerne det hele værd :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :)

Humøret er i top men synes godt nok jeg er ved at lide af mange graviditetsgener: halsbrand, ondt i ryg, ondt under ribben, begyndende bækkenløsning....

Men men, lige om lidt har jeg været gravid i 6 måneder! :blink :o :loveshower Synes det er helt vildt! Så skal da nok klare de sidste 3 til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er begyndt at synes det er lidt svært at komme ud af en bil? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er begyndt at synes det er lidt svært at komme ud af en bil? :P

Jeg synes idag det var svært at rykke sædet FREM :lol Der var noget i vejen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes idag det var svært at rykke sædet FREM :lol Der var noget i vejen :lol

så glæd jer til I ikke kan dreje rattet fordi maven er i vejen ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Hey :)

Jeg er ny her på forummet og kan jo glæde mig over at komme med på maj-holdet.

Vi venter en Lille Valdemar, som vi glæder os meget til.

Jeg er i uge 27+4

Jeg har desværre døjet med halsbrand hele graviditeten, så kan ikke sige det er noget der først er kommet nu, men ellers har jeg det ligesom I, det rigtigt godt, og må heldigvis stadig kun op og tisse 2 gange om natten, endnu :)

Maven er ikke så stor, da jeg er en af de heldige der kun har taget 4 kg. på, så han må ligge godt langt derinde bagved, men mærker ham da heldigvis meget hver dag.

Så endnu er det en skøn graviditet, bortset fra halsbrand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldig og heldig, jeg vejede lidt for lidt da jeg blev gravid så jeg er faktisk totalt glad for mine 7 kgs vægtøgning for jeg havde behov for noget ekstra fedt - vejer pt. 63 kg og er knap 29 uge rhenne (og er 173 høj)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også godt, døjer stadig med kvalme- men det fører heldigvis kun til opkast 1-2 gange om ugen ca :-D

Har ofte nogle onde ligamentsmerter når vi går tur, men de går over når jeg stopper op :)

Vi er flyttet til vores nye rækkehus, og her er simpelthen bare så lækkert - lyst, god plads, godt indeklima ( savner bare overhovedet ikke vores gamle opgang hvor der stank af råddent ben ;-) ), smuk natur, under 5 min til skoven - og så virker det som om der er masser af børnefamilier her :)

Flytningen og rengøringsmidler var godt nok lidt hård for kroppen- men det er væk nu, og der er stortalent pakket ud - vi mangler bare at vores gardiner bliver leveret, at ordne lillepigens værelse og at købe skrivebordsplade til kontoret :)

Lillepigen sparker derud af i maven - det er så hyggeligt når hun ligger og laver gymnastik derinde :)

Jeg har taget 2-3 kilo på siden 1. Lægebesøg, jeg er ret tilfreds - men jeg har også nogle depoter på sidebenene i forvejen ;-)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Hey :)

Jeg er ny her på forummet og kan jo glæde mig over at komme med på maj-holdet.

Vi venter en Lille Valdemar, som vi glæder os meget til.

Jeg er i uge 27+4

Jeg har desværre døjet med halsbrand hele graviditeten, så kan ikke sige det er noget der først er kommet nu, men ellers har jeg det ligesom I, det rigtigt godt, og må heldigvis stadig kun op og tisse 2 gange om natten, endnu :)

Maven er ikke så stor, da jeg er en af de heldige der kun har taget 4 kg. på, så han må ligge godt langt derinde bagved, men mærker ham da heldigvis meget hver dag.

Så endnu er det en skøn graviditet, bortset fra halsbrand :)

Velkommen herind til. Det lyder ikke rart med halsbranden - har du fundet noget, der hjælper dig mod det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Ja jeg tager Gallive tyggetabeletter og de virker heldigvis meget hurtigt, har desuden bare måtte lægge alt hvad der hedder kaffe, kulsyre, juice, og meget syreindholdige ting fra mig, og ikke spise de sidste 2 timer inde sengetid, så er det intet problem. :) men det er jo også heldigvis en sundere levevej, så det er måske fint at se man kan undvære alle de der små ting i hverdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det okay. Jeg drejer en del med smerter ved benene lige over maven.

Men nu er der kun ca 1 måned til barsel. Så jeg klare den, håber jeg ;-)

Ellers er jeg mest bare træt.

Dog døjer jeg en del med hormonerne ! Det ene øjeblik er jeg glad, og det næste sur eller ked af det. Er der andre som også opfører sig sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det okay. Jeg drejer en del med smerter ved benene lige over maven.

Men nu er der kun ca 1 måned til barsel. Så jeg klare den, håber jeg ;-)

Ellers er jeg mest bare træt.

Dog døjer jeg en del med hormonerne ! Det ene øjeblik er jeg glad, og det næste sur eller ked af det. Er der andre som også opfører sig sådan?

Jeg har faktisk haft lidt flere humørsvingninger den sidste uges tid hvor jeg er blevet lidt mere sur/trist end normalt. Tror helt bestemt det er hormoner for har faktisk været fri for det stort set hele graviditeten og hvis jeg skal være helt ærlig var manden vidst ikke så dum endda som jeg gjorde ham til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det derude?

Jeg var ved 3 og sidste lægetjek i mandags (næste gang er med bebs jubii ;) ) og fik at vide alt var super, hvilket jeg også regnede med, og han har nu lagt sig med hovedet ned, det er super og pludselig kom det hele meget tæt på ;)

I weekenden fik vi sat det sidste væv op, så nu er det snart maletid, inden vi kan hygge os med indretningen i hans værelse ;)

Er begyndt at glæde mig til barslen, tæller nærmest ned, men der er da under 1 mdr. nu så det går nok stærkt lige pludselig ;)

Håbe alt går planmæssigt hos jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du fik at vide at alt er super fr. andersen!

Jeg går på barsel på fredag - 8 uger før og har kæmpet meget med min samvittighed over at gå fra, når nu jeg i udgangspunktet har det fint. Når det så er sagt... så har jeg et rigtig krævende job som chef for en hulens masse medarbejdere, lange dage, kæmpe budget og store beslutninger dagligt. På dén baggrund glæder jeg mig meget til at drosle ned, trække stikket ud og finde tid til at komme til læge og jordemoder uden jeg synes det "forstyrrer" arbejdet, begynde at tænke på mig selv mere som en mor.

Jeg er mere træt og mere besværet og mit energiniveau er ikke så højt som det ellers gerne er. Jeg har lidt halsbrand fordi finken presser, men ikke mere end det let er til at holde ud. Jeg skal ikke udfordre ryggen og spille smart med at skovle sne eller bære noget- så får jeg ondt med det samme...men den slags klarer min dejlige mand nu også. Jeg har ikke vand i kroppen og jeg sover nogenlunde om natten. Jeg krydser da bare fingre for at alt det gode varer så længe som muligt. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel d. 5. april og GLÆDER mig.. Vi er lige flyttet så når kl. slår 20.00 er der udsolgt hos mig.

Jeg har ikke ondt eller lign. men bliver hurtigere træt - sådan er den sidste periode jo. Hun sparker godt og jeg får sååå mange søde kommentarer på min mave. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel på tirsdagd. 26/3-13 og glæder mig meget. Alt går fint, er dog meget træt i perioder og hviler det jeg kan:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ærligtalt ikke mere....

Syntes slet ikke det er sjovt mere. Alle mine dage går med at sidde og glo tv, læse en bog eller sove. Jeg må ingenting! og er ved at blive sindsyg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ærligtalt ikke mere....

Syntes slet ikke det er sjovt mere. Alle mine dage går med at sidde og glo tv, læse en bog eller sove. Jeg må ingenting! og er ved at blive sindsyg.

det lyder squdda også pissekedeligt! Nu går vi andre snart på barsel også, så kan vi lave lidt sjov og ballade herinde, når vi alle er hjemmegående :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder squdda også pissekedeligt! Nu går vi andre snart på barsel også, så kan vi lave lidt sjov og ballade herinde, når vi alle er hjemmegående :)

Intertain mé !!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det okay. Jeg er dog meget træt, så er glad for at barslet er begyndt :-)

Men ellers har jeg lidt plukkeveer, men ikke voldsomt mange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER