Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Hvorfor er det SÅ svært at tabe sig, men SÅ nemt at tage på :boo

Nu VIL jeg ned på de 62 kg inden PB går i gang, om så jeg skal sulte! Overvejer 5-2 i et par uger, men så igen, det er ikke lige mig. Jeg skal tabe 2+ kg og det værste er at jeg HAR været under 63 kg

Men kold slik tyrker er det i hvert fald!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... To uger hvor vi har prøvet lchf... To uger med halsbrand og mavesyre i spiserøret :(

Hvad lærer man af det? Fedt er no go for min mave.

Så nu står det på masser af grønt og godt med fibre. Håber det hjælper så :)

Kød kommer der ikke meget ned af, da jeg har enormt svært ved det.

Æv hvor træls :kram2 Nu hvor du skriver, at "nu står det på masser af grønt", så tænker jeg på, om du måske har fået skruet op for fedtet men ikke (nok) op for grøntsagerne? De er jo en stor del af LCHF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det SÅ svært at tabe sig, men SÅ nemt at tage på :boo

Nu VIL jeg ned på de 62 kg inden PB går i gang, om så jeg skal sulte! Overvejer 5-2 i et par uger, men så igen, det er ikke lige mig. Jeg skal tabe 2+ kg og det værste er at jeg HAR været under 63 kg

Men kold slik tyrker er det i hvert fald!!!

:kram og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen morgenmad!

æggelatte med vanilje, kanel, kokosolie, kokossukker, cafe Noir m. Caramel (instant), 3 æg fra dværghøns og kogt. Vand.

Mums!

tXxMV48.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hest er vist kommet hjem igen :yay (Den har godt nok også været væk længe <_<)

Har trænet hver dag den sidste uge, med undtagelse af fredag, hvor jeg havde overbelastet mit knæ. Og så har jeg tabt et kilo over påsken på trods af påskefrokost og tilhørende rester, veninde på besøg i lørdags, og bakketur med is, pommes frites og buffet i søndags. Nu SKAL jeg bare holde det! BASTA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg har syndet STORT i påsken, røde tal! :(

Jeg er dog på hesten igen i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg har syndet STORT i påsken, røde tal! :(

Jeg er dog på hesten igen i dag :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været dygtig!

Morgenmad: halv skyr, halv yoghurt, en lille håndfuld quinoa flakes, mælkebomben som musli.

pæd måltid - 1 stk rugbrød med spegepølse og et kvart æg

Madpakke: 1 drikkeskyr og et æble

Aftensmad: blomkålsris og chili con carne med ca lige så mange, måske lidt flere grøntsager end kød (MUMS).

20 sit ups

8 crunches

8 benløft

30 ryg øvelser

50 squats

4 push ups

OG

7 min Workout

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været dygtig!

Morgenmad: halv skyr, halv yoghurt, en lille håndfuld quinoa flakes, mælkebomben som musli.

pæd måltid - 1 stk rugbrød med spegepølse og et kvart æg

Madpakke: 1 drikkeskyr og et æble

Aftensmad: blomkålsris og chili con carne med ca lige så mange, måske lidt flere grøntsager end kød (MUMS).

20 sit ups

8 crunches

8 benløft

30 ryg øvelser

50 squats

4 push ups

OG

7 min Workout

Sådan :respekt

Men det lyder godt nok ikke af meget mad :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :respekt

Men det lyder godt nok ikke af meget mad :unsure

Jeg er ikke sulten så det er jo fint :) men kææææææft jeg kunne godt æde noget chokolade :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg også de første måske 2-4 uger eller mere.. Men det stoppede :)

Døjer meget (og har altid gjort det) med reflux problemer, som er værst ved fed mad.

4 uger ville jeg aldrig udsætte min krop for.

Halsbrand på den måde hvor jeg virkelig ikke kan noget som helst. Skal bare ligge fladt ned i mindst 20 min når det kommer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls :kram2 Nu hvor du skriver, at "nu står det på masser af grønt", så tænker jeg på, om du måske har fået skruet op for fedtet men ikke (nok) op for grøntsagerne? De er jo en stor del af LCHF :)

Jeg har hele tiden spist godt med grønt. Nok 2/3 af måltider er grønt.

Det er det bløde brød der er min fælde. For eeeelsker brød i alle former.

Det er fed mad jeg får det skidt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu skal jeg op på hesten igen. Nu er køkkenet ikke nogen undskyldning mere. Det står næsten færdigt. Det er småting vi mangler. Påsken har været hård. Jeg har så svært ved de søde for tiden og køre det bare ind. Men det skal være slut. Fik kun pepsi max igår og ingen snoller. Og sådan skal det også være idag. Så er min pepsi max tom og så skal det også være slut. Nu skal vægten ned og ramme de 75 kg i første omgang. Sæt i gang ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fundet ud af at lækre ekspedienter får mig til at vælge det sunde alternativ, så kan vi ikke få supermarkeder hvor det kun er lækre mænd der sidder bag kassen? Så lover jeg kun at købe sunde ting fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fundet ud af at lækre ekspedienter får mig til at vælge det sunde alternativ, så kan vi ikke få supermarkeder hvor det kun er lækre mænd der sidder bag kassen? Så lover jeg kun at købe sunde ting fremover ;)

det kunne være fedt, også bare fokælelsen ved lidt eyecandy i supermarkedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, påsken, være hjemme i Danmark med de besøg det nu engang medfører, samt forstuvet storetå, har ikke gjort noget godt for vægten :(

 

+3 kg, er det blevet til :(

 

Når, men det positive er, at nu er påsken forbi, vi er hjemme igen og min tå er i klar bedring, så jeg håber jeg i løbet af denne uge kan komme igang med zumba og sundere mad og så håber jeg kiloene kan rasle af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, påsken, være hjemme i Danmark med de besøg det nu engang medfører, samt forstuvet storetå, har ikke gjort noget godt for vægten :(

+3 kg, er det blevet til :(

Når, men det positive er, at nu er påsken forbi, vi er hjemme igen og min tå er i klar bedring, så jeg håber jeg i løbet af denne uge kan komme igang med zumba og sundere mad og så håber jeg kiloene kan rasle af igen :)

:kram

Og go go go! :glad Så er de kg hurtigt væk igen :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg må erkende, at det ikke lige er vægten, der ligger mig mest på sinde for tiden. Og det kan ses, når man så springer op på den :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en weekend med MEGA fed og usund mad. Tør ikke stille mig op på vægten :o

De sidste kg sidder bare fast, og min motivation daler og daler.

Men jeg giver ikke op. Så nu har jeg været ude og løbe 8,3 km! Det er det længste jeg har løbet i over 3 år, og det føles godt! Og nu nyder jeg en dejlig SUND smoothie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutter i motionscenteret :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en weekend med MEGA fed og usund mad. Tør ikke stille mig op på vægten :o

De sidste kg sidder bare fast, og min motivation daler og daler.

Men jeg giver ikke op. Så nu har jeg været ude og løbe 8,3 km! Det er det længste jeg har løbet i over 3 år, og det føles godt! Og nu nyder jeg en dejlig SUND smoothie :)

Min vægt står også bare stille. virkelig træls. Men jeg har så ikke motivationen til at få motioneret ordentligt. Kan simpelthen ikke samle overskud til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaah, røde tal igen :prik

Men i det mindste holder jeg mig (lige præcis) stadig under mit absolutte hadetal: 75. Alt derunder er i princippet ok, men jeg HAVDE da gerne set vægten være længere nede :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minus på vægten siden sidste tirsdag, men plus siden sidste uge, dog minus siden weekenden!!! Nogen der sagde ELEVATORVÆGT???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror egentlig at jeg lå lunt i svinget til en medalje imorgen, meeeeen så kom der lige en deep pan pizza og sprang ind i munden på mig :rolleyes

Nå ja, der er altid næste uge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror egentlig at jeg lå lunt i svinget til en medalje imorgen, meeeeen så kom der lige en deep pan pizza og sprang ind i munden på mig :rolleyes

Nå ja, der er altid næste uge :rolleyes

Hader når det sker! Der er bland selv på vej til angreb her... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER