Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

:yay

Nu er alle mine kropsmål 2-cifrede!!!!!

Sejt! :glad :yay :respekt (Jeg er stadig over en meter om hoften :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, jeg tror min vægt er ved at stå af :unsure Den kørte rundt mellem 73 og 83 idag og kunne ikke bestemme sig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay min vægt går nedad igen efter en uge opad :glad Men nu er mens også ude af kroppen.... Så må vi se hvornår den dukker opnæste gang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så! Første dag, hvor skyr er skiftet ud med græsk yoghurt 10%. Har godt nok lidt skyr tilbage endnu, det tror jeg, jeg bruger til frokost så. Er spændt på, hvor længe morgenmaden holder mig mæt. Det bliver sat på lidt af en prøve, for jeg får nok ikke frokost før ved to-tiden :unsure

Edit: Ok jeg vil godt være med i at fedt mætter mere end protein :super Jeg er igang med at lave frokost nu kl 13.30, og jeg glæder mig til at spise men er slet ikke ved at dø af sult :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bælte er blevet for stort :yay (Og lidt <_< for det var nærmest helt nyt :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,8 kg PÅ!!! Argh en øv dag! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik for et par dage lyst til at prøve stenalderkost af.. Ikke fanatisk eller noget, men blot som inspiration da jeg kom til at købe en bog om det ;) ret god faktisk.

Men jeg har intet brød, mel eller mælkeprodukter indtaget.. Og det er gået overraskende godt.. Og lækker mad.. Som mætter.

Jeg er altid sulten, så det var dejligt at opleve pause fra sulten. Derudover døjer jeg med konstant ømhed i maven, så det er også for at udforske om maden kan have en indvirkning..

Jeg tror at jeg vil anvende det som inspiration i hverdagen, så det ikke bliver slankeagtigt.. For så ved jeg at jeg går død..

Nå, men vægten sagde den anden dag 61,8..

Lad os se hvad der sker.

Nå, jamen Hej allesammen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,8 kg PÅ!!! Argh en øv dag! :(

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bælte er blevet for stort :yay (Og lidt <_< for det var nærmest helt nyt :P)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,8 kg PÅ!!! Argh en øv dag! :(

:kram Op på hesten igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bælte er blevet for stort :yay (Og lidt <_< for det var nærmest helt nyt :P)

Yay! Og skidt med det - få lavet flere huller:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Og skidt med det - få lavet flere huller:-D

Hehe ja det må være løsningen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at holde total cheat-grissebasse-weekend, eller i hvert fald idag og imorgen...

Fik lasagne til frokost idag, den står på junk i aften, imorgen skal vi på date og have brunch på café og imorgen aften skal vi spise hos min mor.

Spørgsmålet er så om man skal gå all in med deep pan pizza med sodavand/søbogaard i aften, ben & jerrys til dessert og at spise hele brunchens imorgen, eller stadig prøve at begrænse skaderne med en grillkylling med salat og vand i aften, bær og mørk chokolade til dessert og så evt vælge brød fra til brunch imorgen...

Bum bum... Har virkelig lyst til den is i hvert fald :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mette jeg havde nok valgt hele svineriet når det nu skal være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med jordbær, chokolade 80%, danskvand med citrus og så lige noget fiskeolie :P

Aftensmaden bliver til gengæld pizzaen, tror jeg. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette:

Måske vi kan få is alligevel - http://www.madbanditten.dk/2013/04/15/lchf-vaniljeis-med-peanutbutterswirl/ og der er MANGE andre bud derude ;)

Ellers et godt bud, men den kan ikke nå at være færdig til i aften, og det er fredag, jeg har behovet :badgirl I øvrigt har jeg stadig ikke helt besluttet, hvordan jeg har det med sukrin :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med jordbær, chokolade 80%, danskvand med citrus og så lige noget fiskeolie :P

Aftensmaden bliver til gengæld pizzaen, tror jeg. ;)

Jeg er glad for at læse at du stadig er på pizzaen :p for du har lokker mig i fordærv med al din snak om hyggemad :blush

J er på vej hjem med McDonald's mad, værre bliver det vel nærmest ikke. Nå, men sådan blev det altså. (Håber jeg får side effekten og min forstoppelse endelig vil forsvinde).

Og når jeg så ligger på sofaen senere og brokker mig, så prøver jeg lige at lave et mentalt skod billede af McDonald's, ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at læse at du stadig er på pizzaen :p for du har lokker mig i fordærv med al din snak om hyggemad :blush

J er på vej hjem med McDonald's mad, værre bliver det vel nærmest ikke. Nå, men sådan blev det altså. (Håber jeg får side effekten og min forstoppelse endelig vil forsvinde).

Og når jeg så ligger på sofaen senere og brokker mig, så prøver jeg lige at lave et mentalt skod billede af McDonald's, ikke ;)

Noooo, det må du undskylde :blush :badgirl

Well, jeg kan mærke på min mave, at det ikke var det værd. Og selv min mand sagde noget i retning af "Puha, man kan godt mærke, at der er forskel på det her og alt din helse-mad" :lolhit Håber at McD maden hjælper dig til at være stærkere næste gang, du er fristet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har CRAVET, som i virkelig virkelig meget CRAVET, hele dagen efter chokolade. Og jeg er stolt af mig selv over ikke at have købt noget på vej hjem. Jeg har kun spist sundt idag, omend i store mængder. Men bedre end slik og chokolade. Håber vægten snart er med mig. Synes det er svært nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har CRAVET, som i virkelig virkelig meget CRAVET, hele dagen efter chokolade. Og jeg er stolt af mig selv over ikke at have købt noget på vej hjem. Jeg har kun spist sundt idag, omend i store mængder. Men bedre end slik og chokolade. Håber vægten snart er med mig. Synes det er svært nu!

Godt gået!!! :respekt Til en anden gang kunne en lille smule luksus chokolade med meget høj kakaoprocent måske være løsningen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået!!! :respekt Til en anden gang kunne en lille smule luksus chokolade med meget høj kakaoprocent måske være løsningen? :)

Jeg er bare ikke rigtig til det mørke chokolade. Det giver mig ikke noget, så vil jeg hellere lade være. Men må finde på et andet alternativ til lækker sulten. Er de daddelkugler gode? Er lidt skeptisk haha :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygtelig slanke dag!!!!!!!! Vi er gået i total survival mode = junkfood*2 + fødselsdags kage og is :rolleyes men det ER Anders fødselsdag!

Men jeg har så tilgengæld gennemført alle 3 30 Day Challenges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare ikke rigtig til det mørke chokolade. Det giver mig ikke noget, så vil jeg hellere lade være. Men må finde på et andet alternativ til lækker sulten. Er de daddelkugler gode? Er lidt skeptisk haha :P

Prøv dem ;) Jeg synes de smager rigtig godt, men de er ikke sådan specielt slankende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygtelig slanke dag!!!!!!!! Vi er gået i total survival mode = junkfood*2 + fødselsdags kage og is :rolleyes men det ER Anders fødselsdag!

Men jeg har så tilgengæld gennemført alle 3 30 Day Challenges

Det er edder mame sejt med de challenges, Maja!!! :respekt Og over højre skylder med dagens mad, imorgen er der atter en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER