Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Uhm, har 100 gram 0,1% græsk yoghurt, med vanille, blåbær, mandler og fintskårne vindruer til at stå og vente på mig i køleskabet.... Det må da være bedre en det sædvanlige chips og chokolade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har vist kørt lidt for mange karameller ind her i weekenden. Hvorfor kan jeg ikke begrænse mig... Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist kørt lidt for mange karameller ind her i weekenden. Hvorfor kan jeg ikke begrænse mig... Øv :(

:kram Må jeg foreslå bogen "Slip slikket"? :) Den har VIRKELIG hjulpet mig. Jeg plejede at have NUL hæmninger hvad angår slik, og en uge uden (nogle gange en dag uden) var utænkelig! Og nu efter at jeg har læst bogen (og gjort mig nogle tanker) har mit slikforbrug begrænset sig til mørk chokolade, 5-6 bolcher, en lille stang toblerone, et lille marcipanbrød, daddelkugler og intet andet siden starten af januar :) Jeg har nok allerede sparet 5-6 kg vingummier og lakridser :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos daddelkugler, så har jeg lige freestylet nogen med alt godt fra skabet :) Det blev liiiiidt bløde i det, men hvad gør man så? Man smækker dem da i fryseren så man snart har små daddelkugle-is! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm, har 100 gram 0,1% græsk yoghurt, med vanille, blåbær, mandler og fintskårne vindruer til at stå og vente på mig i køleskabet.... Det må da være bedre en det sædvanlige chips og chokolade ;)

 

Og hold nu MAGLE det smagte godt!!! De lækreste 135 kcal jeg har indtaget længe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag lavet nødde-kernemælk som jeg i morgentidlig vil bruge til en smoothie (og William får også lov at drikke noget af "mælken" hvis han da gider, han plejer at vrænge på næsen af alt andet end vand). Og det pulp der blev til overs lavede jeg nødde-kernemel af som jeg vil bruge til glutenfri kiks eller pandekager, når jeg altså har noget mere ;)

 

Jeg elsker sådan nogle hyggelige små projekter.

 

Og så nævner vi ikke vægten med et ord. Jeg overvejer at smide den ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hold nu MAGLE det smagte godt!!! De lækreste 135 kcal jeg har indtaget længe :loveshower

Hvor skønt! Det lyder også lækkert :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skulle da næsten lave din egen "stenalder kost tråd" det lyder super interessant!

Det er ihvertfald en god inspiration til madlavningen.. Jeg har ikke tænkt mig at køre slavisk, overhovedet, men aftensmaden har bare være den tungeste arbejdspost herhjemme.. Og med ny inspiration.. Jamen så blev det lidt mere interessant.

Jeg kan fortælle at lasagnen med pastapladerne i faldt meget tungt i maven, så jeg kunne sagtens finde på at skippe dem næste gang.

Sidste gang jeg lavede lasagne brugte jeg aubergineskiver stedet for. Og det kan en god smag og ekstra fylde.. Og Selv mine to ældste, som indimellem kan være skeptiske, sagde at den måtte jeg ihvertfald gerne lave igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ihvertfald en god inspiration til madlavningen.. Jeg har ikke tænkt mig at køre slavisk, overhovedet, men aftensmaden har bare være den tungeste arbejdspost herhjemme.. Og med ny inspiration.. Jamen så blev det lidt mere interessant.

Jeg kan fortælle at lasagnen med pastapladerne i faldt meget tungt i maven, så jeg kunne sagtens finde på at skippe dem næste gang.

Sidste gang jeg lavede lasagne brugte jeg aubergineskiver stedet for. Og det kan en god smag og ekstra fylde.. Og Selv mine to ældste, som indimellem kan være skeptiske, sagde at den måtte jeg ihvertfald gerne lave igen :)

Lækkert - hvis bare Anders var med på sådan noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hold nu MAGLE det smagte godt!!! De lækreste 135 kcal jeg har indtaget længe :loveshower

0,1% græsk yoghurt? Hvor køber du det? Og til hvilken pris?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0,1% græsk yoghurt? Hvor køber du det? Og til hvilken pris?

De har det på tilbud i Fakta til 9 kr for 400 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har det på tilbud i Fakta til 9 kr for 400 gram :)

 

Præcis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har det på tilbud i Fakta til 9 kr for 400 gram :)

Det tror jeg da lige jeg skal lure lidt på!

hvordan mon det ser ud proteinmæssigt i forhold til skyr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis ;)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man KAN ikke være i dårligt humør efter man kom til at zappe forbi morgen gymnastikken på dr3.... I dag er det Idrætshøjskolen for udviklingshæmmede der er med! De gir det så meget gas!

Så meget :respekt for det program!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man KAN ikke være i dårligt humør efter man kom til at zappe forbi morgen gymnastikken på dr3.... I dag er det Idrætshøjskolen for udviklingshæmmede der er med! De gir det så meget gas!

Så meget :respekt for det program!

Enig! De er simpelthen så dejlige :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuha. Er SÅ mæt. Skal aldrig have mad igen. Ever! :P

Har lige spist en salat bestående af hvidkål, tun rørt i græsk yoghurt, fløde og rødløg, og to æg. Damn, det mætter!!! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er STOLT!

har været på Jensens bøfhus... Og har kun fået en Fitness kylling og salatbar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er STOLT!

har været på Jensens bøfhus... Og har kun fået en Fitness kylling og salatbar.

:respekt :super :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er STOLT!

har været på Jensens bøfhus... Og har kun fået en Fitness kylling og salatbar.

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev faktisk mega skuffet over deres såkaldte sunde alternativ.... Fik af vide at der var "masser af grønsager til" tsk tsk! Det var næsten rent til grin, så tom den tallerken var! - så var nødt til efterfølgende at tilkøbe en salatbar som heldigvis er billigere til lige netop den ret... Men ellers var jeg ikke blevet mæt. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået skyr-is med en lille smule blendet ananas!

Mads sidder lige nu og spiser æble skiver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået skyr-is med en lille smule blendet ananas!

Mads sidder lige nu og spiser æble skiver!

Sejt! (Smager skyr-is godt?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stirrer vantro på min vægt... Enten er det der LCHF meget effektivt, eller også er den i stykker... Men den viste meget bestemt det samme tre gange og maven SER fladere ud. Så jeg tror sgu næsten på det :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! (Smager skyr-is godt?)

Jeg synes faktisk det smager ret godt. Det er lidt mere syrligt end en fed flødeis... Men thumbs up herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER