Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Prøv dem ;) Jeg synes de smager rigtig godt, men de er ikke sådan specielt slankende :P

De behøver heller ikke være slankende. "Bare" de er sunde for min krop! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De behøver heller ikke være slankende. "Bare" de er sunde for min krop! :)

Jamen der tror jeg personligt på at de er. Det er da rene ingredienser, der skal i, i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er edder mame sejt med de challenges, Maja!!! :respekt Og over højre skylder med dagens mad, imorgen er der atter en dag ;)

Tak og ja - imorgen er en ny dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg anbefale bananis!

Bananer skæres i skiver, fryses og blendes. Vupti - lækker cremet bananis.

Vi talte om, at den - hvis man ikke er på kur eller giver sig selv lov - nok bliver rigtig lækker af lidt hakket, mørk chokolade og måske nogle ristede pecannødder.

Mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg anbefale bananis!

Bananer skæres i skiver, fryses og blendes. Vupti - lækker cremet bananis.

Vi talte om, at den - hvis man ikke er på kur eller giver sig selv lov - nok bliver rigtig lækker af lidt hakket, mørk chokolade og måske nogle ristede pecannødder.

Mums!

Jeg har faktisk lige set sådan en opskrift på instagram. 2 frosne bananer blendes og vendes med lidt mørk mint chokolade som er hakket lidt groft! Mmmmm. Det skal afprøves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik for et par dage lyst til at prøve stenalderkost af.. Ikke fanatisk eller noget, men blot som inspiration da jeg kom til at købe en bog om det ;) ret god faktisk.

Men jeg har intet brød, mel eller mælkeprodukter indtaget.. Og det er gået overraskende godt.. Og lækker mad.. Som mætter.

Jeg er altid sulten, så det var dejligt at opleve pause fra sulten. Derudover døjer jeg med konstant ømhed i maven, så det er også for at udforske om maden kan have en indvirkning..

Jeg tror at jeg vil anvende det som inspiration i hverdagen, så det ikke bliver slankeagtigt.. For så ved jeg at jeg går død..

Nå, men vægten sagde den anden dag 61,8..

Lad os se hvad der sker.

Nå, jamen Hej allesammen. ;)

Jeg kører nu på 4. Dag med stenalderkost, stadig ikke fanatisk, men jeg har ikke spist, kartofler, ris, brød og mælkeprodukter.... Og jeg har på intet tidspunkt savnet det... Det kommer godt nok bag på mig..

Jeg bliver lidt mistænksom... Hvorfor i alverden føles det så let... Jeg er ellers verdensmester i at give op....

Men det har være nogle dejlige dage, med godt mad og næsten ingen sultfornemmelse.. Det er jo en helt ny verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører nu på 4. Dag med stenalderkost, stadig ikke fanatisk, men jeg har ikke spist, kartofler, ris, brød og mælkeprodukter.... Og jeg har på intet tidspunkt savnet det... Det kommer godt nok bag på mig..

Jeg bliver lidt mistænksom... Hvorfor i alverden føles det så let... Jeg er ellers verdensmester i at give op....

Men det har være nogle dejlige dage, med godt mad og næsten ingen sultfornemmelse.. Det er jo en helt ny verden :)

Fantastisk :yay

Men mon ikke den glæde du oplever gennem forandringer gør, at du denne gang har nemmere ved at holde ved :)

Sejt i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :yayMen mon ikke den glæde du oplever gennem forandringer gør, at du denne gang har nemmere ved at holde ved :)Sejt i hvert fald :)

Tak :kiss

Jo det kan da egentlig godt være det.. Og så måske fordi jeg ikke har sat det op som kur, men blot bruge min nyindkøbte bog om stenalderkost som inspiration..

Jeg håber da at det holder ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Jo det kan da egentlig godt være det.. Og så måske fordi jeg ikke har sat det op som kur, men blot bruge min nyindkøbte bog om stenalderkost som inspiration..

Jeg håber da at det holder ved...

Det der går godt er i hvert fald ikke spildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der McDonald's mad jeg fik i går, det var godt nok ikke det værd! Det smagte ikke særlig godt, det mættede ikke særlig godt og jeg er VILDT lækkersulten i dag :( Skod ide jeg fik der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der McDonald's mad jeg fik i går, det var godt nok ikke det værd! Det smagte ikke særlig godt, det mættede ikke særlig godt og jeg er VILDT lækkersulten i dag :( Skod ide jeg fik der!

:kram Jeg har det på samme måde med pizzaen fra igår. Det er bare noget bras-mad :rolleyes Vi husker denne oplevelse næste gang vi er fristet af noget skidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt overrasket over hvor godt squash pasta smager! Mums

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt overrasket over hvor godt squash pasta smager! Mums

Et andet godt alternativ er finsnittet spidskål, er blancheres 4 minutter. Mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt overrasket over hvor godt squash pasta smager! Mums

Ja det smager nemlig rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt overrasket over hvor godt squash pasta smager! Mums

Hmm, hvad gør du ved det? Jeg synes nemlig, det LYDER godt, men smager kedeligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rev det bare på rivejernet (har ik sådan en maskine). Hældte kogende vand over, men lod det kun stå 2 min. Kan ikke lide når mine grøntsager er slatne :blush og så lidt salt over :)

Jeg spiste så kyllinge frikadeller til, og en lækker tomat sovs over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører nu på 4. Dag med stenalderkost, stadig ikke fanatisk, men jeg har ikke spist, kartofler, ris, brød og mælkeprodukter.... Og jeg har på intet tidspunkt savnet det... Det kommer godt nok bag på mig..

Jeg bliver lidt mistænksom... Hvorfor i alverden føles det så let... Jeg er ellers verdensmester i at give op....

Men det har være nogle dejlige dage, med godt mad og næsten ingen sultfornemmelse.. Det er jo en helt ny verden :)

Måske det er fordi stenalder kost er det rigtige for din krop! Jeg tror i hvert fald der er noget om at hver krop har specielle behov, fx er LCHF særlig godt for nogen Mens andre kan spise helt efter kost pyramiden og det er det bedste for dem. Hvis det er nemt taler det jo for at "besværet" er mindre end idbyttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en gang mave influenza er da effektivt!!! Vægten rundede 62,9 i går, men er dog "oppe" på 63,4 i dag - men mon ikke vi når op på 64 kg igen når kroppen igen fungerer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så småt startet op på sund kost igen :glad Fik min herlige skyr i morges og har siden kun spist et enkelt stykke rugbrød med skrabet smør og en skive hamburgerryg på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået og løbet 80,29 km i denne uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået og løbet 80,29 km i denne uge :yay

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rev det bare på rivejernet (har ik sådan en maskine). Hældte kogende vand over, men lod det kun stå 2 min. Kan ikke lide når mine grøntsager er slatne :blush og så lidt salt over :)

Jeg spiste så kyllinge frikadeller til, og en lækker tomat sovs over :)

Øv, det er det samme som jeg gør, og jeg er stadig ikke vild med det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lavet LCHF-pasta til imorgen. Det glæder jeg mig meget til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Pokkers.. Sprang eller glemte faktisk frokosten i dag... Og hvad skete der lige for det. Så nu har jeg snasket en håndfuld peanutsflips.... Mums.. ;)

Og aftensmaden bliver lasagne, så må vi se om jeg kan mærke en reaktion på at der er pasta i. Nu er det nemlig gået så fint uden pasta, ris, mælk osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Pokkers.. Sprang eller glemte faktisk frokosten i dag... Og hvad skete der lige for det. Så nu har jeg snasket en håndfuld peanutsflips.... Mums.. ;)

Og aftensmaden bliver lasagne, så må vi se om jeg kan mærke en reaktion på at der er pasta i. Nu er det nemlig gået så fint uden pasta, ris, mælk osv..

Du skulle da næsten lave din egen "stenalder kost tråd" det lyder super interessant!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER