Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Altså min morgenskyr holder mig uden problemer mæt til frokost og evt endda lidt længere. Men det tror jeg nu også at noget mere fed mad vil. Så det er nok noget med, at jeg skal gøre op med mig selv, hvor lchf'et jeg vil være :chin: Er lidt fristet til at prøve yoghurten af bare for lige at lure, hvordan kroppen mon reagerer...

Personligt er det jeg elsker ved lchf at mit blodsukker er 100% stabilt. Jeg har tidligere spist store mængder sukker, men jeg har UDEN problemer undladt sukker hele 2014, og det selvom andre har siddet ved siden af mig og spist slik. Det har intet med rygrad at gøre, det har jeg nemlig ikke, det har at gøre med det stabile blodsukker.

At jeg får fed morgenmad ligger en virkelig god base for mig, og det hjælper langt ud på dagen. Men vi er jo forskellige, så jeg ville anbefale dig at prøve det på din krop og så tage en beslutning ud fra det du oplever!

Nå, jeg mangler 50 situps og 90 sek planke, så er det tid til råcreme med pære (ja, mest creme, mindst pære ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt er det jeg elsker ved lchf at mit blodsukker er 100% stabilt. Jeg har tidligere spist store mængder sukker, men jeg har UDEN problemer undladt sukker hele 2014, og det selvom andre har siddet ved siden af mig og spist slik. Det har intet med rygrad at gøre, det har jeg nemlig ikke, det har at gøre med det stabile blodsukker.

At jeg får fed morgenmad ligger en virkelig god base for mig, og det hjælper langt ud på dagen. Men vi er jo forskellige, så jeg ville anbefale dig at prøve det på din krop og så tage en beslutning ud fra det du oplever!

Nå, jeg mangler 50 situps og 90 sek planke, så er det tid til råcreme med pære (ja, mest creme, mindst pære ;) )

Jeg er helt med, men jeg oplever fuldstændig det samme bare ved at droppe mange kulhydrater og skrue op for protein (vha skyr og æg). Men ja, jeg tror det bliver yoghurten næste gang og så ser jeg lige, hvordan det påvirker.

I aften vil jeg nyde min avocado chokolade-mousse med blåbær :sandie

FfpvDNs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt med, men jeg oplever fuldstændig det samme bare ved at droppe mange kulhydrater og skrue op for protein (vha skyr og æg). Men ja, jeg tror det bliver yoghurten næste gang og så ser jeg lige, hvordan det påvirker.

I aften vil jeg nyde min avocado chokolade-mousse med blåbær :sandie

FfpvDNs.jpg

Må man få en opskrift? Det lyder lækkert :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man få en opskrift? Det lyder lækkert :sandie

Selvfølgelig :) 10 dadler, 1 banan, 1 avocado, skræl og saft af en økocitron (næste gang tror jeg måske, at jeg nøjes med en halv), 1/4 tsk kanel, en knivspids vaniljepulver blendes (evt af omgange alt efter hvor hardcore din blender er).

Derefter tilsættes usødet kakaopulver. Min opskrift sagde 1/2-1 dl, jeg puttede bare spiseskefulde i indtil jeg var tilfreds, jeg tror det endte på 3-4 spsk.

Og så på køl :) Det smager rigtig godt, men det er en TUNG dessert. Opskriften er til to personer og jeg regnede med at spise det hele selv (Brian kan ikke lide chokolade), men det kunne jeg simpelthen ikke :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig :) 10 dadler, 1 banan, 1 avocado, skræl og saft af en økocitron (næste gang tror jeg måske, at jeg nøjes med en halv), 1/4 tsk kanel, en knivspids vaniljepulver blendes (evt af omgange alt efter hvor hardcore din blender er).

Derefter tilsættes usødet kakaopulver. Min opskrift sagde 1/2-1 dl, jeg puttede bare spiseskefulde i indtil jeg var tilfreds, jeg tror det endte på 3-4 spsk.

Og så på køl :) Det smager rigtig godt, men det er en TUNG dessert. Opskriften er til to personer og jeg regnede med at spise det hele selv (Brian kan ikke lide chokolade), men det kunne jeg simpelthen ikke :o

Det må jeg prøve :) Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aarstiderne har åbenbart lavet en fejl i deres levering i dag. Det er meningen at slankekassen er glutenfri, men i deres linseblanding er de kommet til at tilsætte speltkerner, som jo indeholder gluten. Derfor har de valgt at kompensere ved at lade os få det måltid gratis. Ingen af os har glutenallergi, så det har ingen betydning - men sikken en service :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faldet af vognen .... Jeg har haft cheat Day siden lørdag nu. Ikke godt!

Imorgen tager jeg mig sammen igen, og kommer tilbage på sporet. Og så skal det trænes. Mangler kun 4,2 kg og så er jeg i MÅL!

Det er min første "krise" siden 1 januar 2014!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare snottet og har hovedpine + øm hals!

Er træt i kroppen og øm i lænden! - gider ikke at være syg altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg skal åbenbart til at svømme hver mandag... Men det må da hjælpe på vægten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg skal åbenbart til at svømme hver mandag... Men det må da hjælpe på vægten :)

Se, det gad jeg virkelig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se, det gad jeg virkelig godt!

Jeg tror også, at det bliver ret lækkert :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også, at det bliver ret lækkert :yay

Ville ønske at vi havde svømmehal så tæt på at man kan cykle til det.., men der er desværre godt 10km og det synes jeg bliver for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dropper gymnastik i aften og kører i stedet en masse the indenbords! Har det ikke sindsygt godt :(

Så vægten ser desværre nok ikke for godt ud til i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske at vi havde svømmehal så tæt på at man kan cykle til det.., men der er desværre godt 10km og det synes jeg bliver for meget.

Hvad er det for en svømmehal der ligger så tæt på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en svømmehal der ligger så tæt på? :)

Tarm :) vil tro der er ca 10km fra os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh har lige fået min nye 5-2 opskriftbog ind af døren. Jeg klæder mig til at starte op igen, når vi kommer fra ferie. Yay...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det bliver ikke mig der løber med pokalerne denne gang i dysten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sq jeg tager bundplacering en i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sq jeg tager bundplacering en i dag :(

Det kan jeg allerede sige nu du ikke gør ;) Jeg har klaret det dårligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg allerede sige nu du ikke gør ;) Jeg har klaret det dårligere...

nå, men så kan vi da følges op ad rangstigen i næste uge! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm besynderlig oplevelse idag: skænkede mig selv et halvt glas Coca cola, tog to slurke.... Og gav resten til Brian, fordi jeg ikke syntes det smagte godt længere?! :blink :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det bliver ikke mig der løber med pokalerne denne gang i dysten...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ganske tilfreds med denne uges tal på vægten.. Men jeg er nu ikke sikker på jeg får en pokal alligevel! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ganske tilfreds med denne uges tal på vægten.. Men jeg er nu ikke sikker på jeg får en pokal alligevel!

Du har været sej! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har været sej! :kiss

 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER