Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Lige et spørgsmål - hvordan spiser du, når du ikke har fastedag?

Jeg spiser ganske normalt og sundt men tæller ikke kalorier og byder muligheden sig til et styk kage er det også ok :) jeg løber også en del så det hjælper også jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overvejer at prøve 5:2 kuren... Men 500 kcal om dagen, 2 gange om ugen... Det bliver et projekt...

I netto har de en 5:2 kogebog med opskrifter til de 2 dage! Det så ret lækkert ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og spiser sen frokost... Resterne fra wok med kylling i går!

Jeg føler mig ret sund! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 dages næsten faste er effektivt, 62,9 sagde vægten - er spændt på hvor meget der ryger på igen. i mit stille sind håber jeg de 4 dages syge helvede i det mindste har gjort noget godt for vægten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Start roligt op på maden Majs, så går det måske ;)

Jeg er ved at lave aubergine chips, mega spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( min badevægt er gået i stykker.

den ene af fødderne er knækket af, så tør ikke at tro på hvad den viser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( min badevægt er gået i stykker.

den ene af fødderne er knækket af, så tør ikke at tro på hvad den viser.

Åh hvor kunne sådan en oplysning udløse jokes om brugerens vægt herhjemme :lol (og undskyld - for jeg ved jo, at du gør noget ved det, men jeg kunne bare pludselig høre mig selv udtale det...)

Og indtil det modsatte er bevist - så passer tallet på vægten. Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koldhævede grovboller i ovnen til mødregruppen med kun 140 kcal pr styk. Og de ser Mums ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååårh.... Der er nogen, der bager brunsviger i tv. Snyyyyud! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååårh.... Der er nogen, der bager brunsviger i tv. Snyyyyud! :boo

HR. skæg? Ha ha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor kunne sådan en oplysning udløse jokes om brugerens vægt herhjemme :lol (og undskyld - for jeg ved jo, at du gør noget ved det, men jeg kunne bare pludselig høre mig selv udtale det...)

Og indtil det modsatte er bevist - så passer tallet på vægten. Basta!

Ja jeg ved ski ikke lige hvordan det er sket :p. Det er sådan en glas-badevægt, så den står pt. Kun på 3 "ben" så den vipper, når man står på den...

Godt jeg snart har fødselsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååårh.... Der er nogen, der bager brunsviger i tv. Snyyyyud! :boo

Ååååååårh.... Der er nogen på BK, der skriver om nogen der bager brunsviger i tv! ( ;) )

Den her dag skal sådan rent kur mæssigt vist bare overstås. Hvorfor er det at jeg bare nogle dage vågner op og er lækkersulten?

Jeg løber ind på crosstraineren nu og håber det giver motivationen til at holde snitterne fra fadet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HR. skæg? Ha ha :D

De er heller ikke helt fair på ramasjang, hende der Rosa fra Rouladdgade hun skulle forbydes herhjemme.

... tænke tænke, kan man mon sætte forældre kontrol på madprogrammer, tænke tænke ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååårh.... Der er nogen på BK, der skriver om nogen der bager brunsviger i tv! ( ;) )

Den her dag skal sådan rent kur mæssigt vist bare overstås. Hvorfor er det at jeg bare nogle dage vågner op og er lækkersulten?

Jeg løber ind på crosstraineren nu og håber det giver motivationen til at holde snitterne fra fadet.

Haha sorry, men hvis man ikke kan pive herinde, hvor så? :D

Held og lykke med at komme igennem dagen! :kram2 Husk hvor skidt og dårligt du havde det, efter McD i weekenden! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens optur må klart være, at hoppe i et par nye bukser fra Vero Moda, i str. M/L.... SOM PASSER :loveshower Sidst jeg købte bukser, var det i Zizzi, og ikke engang den mindste str..... FANTASTISK følelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens optur må klart være, at hoppe i et par nye bukser fra Vero Moda, i str. M/L.... SOM PASSER :loveshower Sidst jeg købte bukser, var det i Zizzi, og ikke engang den mindste str..... FANTASTISK følelse :yay

Sådan :yay :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens optur må klart være, at hoppe i et par nye bukser fra Vero Moda, i str. M/L.... SOM PASSER :loveshower Sidst jeg købte bukser, var det i Zizzi, og ikke engang den mindste str..... FANTASTISK følelse :yay

Yay!!! :yay :glad :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til brød <_< RIGTIGT brød. Ikke oopsies, ikke kernebrød... Men lyst usundt franskbrød :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jeg har nu tabt 25,4 kg!! Jeg danser rundt i en sejr dans herhjemme! :glad :glad :glad

Og så har jeg lavet proteinpandekager som bare smager mums !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens optur må klart være, at hoppe i et par nye bukser fra Vero Moda, i str. M/L.... SOM PASSER :loveshower Sidst jeg købte bukser, var det i Zizzi, og ikke engang den mindste str..... FANTASTISK følelse :yay

Hvor er du cool! :O :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbarmarma :) de har frysetørret hindbær i brugsen i Vejgaard :) tænkte på dig, da jeg så det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jeg har nu tabt 25,4 kg!! Jeg danser rundt i en sejr dans herhjemme! :glad :glad :glad

Og så har jeg lavet proteinpandekager som bare smager mums !!

Sejt!!! Hvor er du bare sej altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder mig stadig på sundhedens smalle sti. Godt nok med Pepsi max, men altså det synes jeg også er bedre end snold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbarmarma :) de har frysetørret hindbær i brugsen i Vejgaard :) tænkte på dig, da jeg så det ;)

Tak for tip :) Jeg endte med at købe i Salling, men det kunne da godt være, at man skulle overveje at købe en ekstra :whistling Kan du huske, hvad det kostede? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jeg har nu tabt 25,4 kg!! Jeg danser rundt i en sejr dans herhjemme! :glad :glad :glad

Og så har jeg lavet proteinpandekager som bare smager mums !!

Wow det er godt klaret!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER