Banshee

Tilbage fra scanningen..

28 indlæg i dette emne

I går blødte jeg lidt, og blev selvfølgelig bekymret, fordi jeg også havde haft mange mens-agtige smerter..

Jeg fik en tid til scanning i dag kl 11..

Da vi kom derop, sad der først en vild u-følsom person.. Han var der med sin kæreste - som var oppe for at få en abort.. Ikke særlig fedt, at sidde og blive draget ind i deres samtale, fordi de vil høre ens mening - når man selv sidder og er bange for at miste sit jordbær :boo Jeg kunne have slået ham! Heldigvis var min kæreste rigtig sød, og fik mig væk fra den samtale.

Da vi kom ind, var der en læge, en lægestuderende og en sygeplejerske.. Jeg skulle have lavet en indvendig scanning - sikke en oplevelse ;) Jeg var rigtig bange - for den lægestuderende som skulle lave den gyn. undersøgelse, startede med at sige at min livmor lå langt oppe - det aner jeg da ikke hvad betyder, men måden hun sagde det på, lød som om det var skidt!!!!

De vendte skærmen væk fra min kæreste og jeg, da de begyndte at scanne.. De gik hvad der føltes som 25 min..

Så siger lægen.. "Gitte, jeg bliver lige nødt til at vise dig noget" - og tårene står bare i øjnene på mig!!! Jeg siger "nej".. Hun vender skærmen og siger..

"Se Gitte... Hjertet blinker"... Jeg var fuldstændig færdig der!!!! Sygeplejersken kom over og blev ved med at sige "Hvor er det bare dejligt at vide der stadigvæk findes mirakler hva.."

Men vores lille jordbær blinker og umiddelbart ser alt bare perfekt ud!

Hun mente dog jeg kun var 7 uger henne, så lægen havde ret da han sagde 6-8 i sidste uge.

Jeg er bare SÅ lykkelig lige nu.. Jeg var SÅ forberedt på det værste.. Michael grinte - for han kunne se deres ansigter hele tiden, og havde set de smilte - så han vidste jo det nok var positivt, da hun ville have mig til at se!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, sikke en måde at formulere sig på! Men hvad, man kan jo bære over med meget, når nu budskabet var så skønt som det var! :)

Tillykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :wee :yay

Dejligt, gode nyheder og tillykke igen med jeres "jordbær".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor dejligt, det er jo bare et helt fantastisk syn :loveshower :loveshower

Så kan du godt slappe lidt af igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Og så kommer næste "gode nyhed".. Da jeg kom hjem, lå der et brev fra sygehuset om at jeg er indkaldt til ultralydsskanning d. 17 januar - dvs der kun er 11 dage til jeg skal se jordbæret igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt og smukt. :) Tillykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dagens gode nyhed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hvor er det dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er også helt oppe og køre... :loveshower

Tak for alle jer som beroligede mig i aftes/nat.. Det er fedt at være et sted, med så mange personer som ønsker det bedste for en :loveshower

Lige nu tror jeg at jeg kan klare alt.. (Bortset fra at få varmen i mine kolde fødder åbenbart)

Vi ringede til min kærestes forældre og fortalte dem det.. Så nu er listen med hvem der ved det ved at være lang må man sige..

begge mine chefer

Kærestens chef

En af mine kollegaer

Min kæreste mor og far

Min mor og hendes kæreste

3 venner (Min kærestes)

5 af mine venner

Plus min kærestes brødre..

Jeg glæder mig til at kunne fortælle det til ALLE :balloon

Det venter vi på til næste skanning, hvor vi ved mere præcist hvornår det egentlig skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk, sidder med tårer i øjnene!!! Stort tillykke med jeres lille jordbær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Og så kommer næste "gode nyhed".. Da jeg kom hjem, lå der et brev fra sygehuset om at jeg er indkaldt til ultralydsskanning d. 17 januar - dvs der kun er 11 dage til jeg skal se jordbæret igen :biglove

Hvor er det fantastisk! :)

Er det Nakkefoldsscanning du skal til d. 17?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk! :)

Er det Nakkefoldsscanning du skal til d. 17?

Der står ikke nakkefoldsskanning - der står bare ultralydsskanning og at jeg skal have vandrejournalen med... Så ved faktisk ikke om det er den?

Men skal ne dog have lavet vandrejournal i morgen, så kan jo nok spørge dernede? Hvis det er nakkefold, er det jo i hvert fald alt for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor dejligt, med gode nyheder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fedt og 1000 mange gange tillykke :balloon

Var selv nede og blive scannet idag, og så den skønneste lille babylignende tingest i maven.

Min egen termin er meget præcis, da lægen også sagde at jeg var 8+5/8+6 idag.

Først tænkte jeg...

Der er da noget galt her... Kan huske da jeg i sin tid så min søn første gang, da var det nærmest kun en lille hvid prik der blinkede...

Det kunne jeg jo ikke se idag, så spurgte... Er alt ok?

Ja ja sagde lægen, prikken er bare forvandlet til et lille pumpende hjerte, og hun pegede på skærmen, og jo det kunne jeg da klart se :)

ja man frygter nok lidt det værste, og det vil man nok gøre indtil man står med lille bebsen i hånden.

Nå men dejligt at få vished, så venter jeg bare til den 18/1 hvor jeg skal til lægen og ha lavet vandrejournal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh sikke da en dejligt nyhed... :glad :loveshower

Man skulle næsten tro det hun sagde var standard i den situation...

Jeg var selv til akut-scanning omkring 13. uge pga styrtblødning... Og hende der scannede sagde lige netop "Christina, jeg bliver lige nødt til at vis dig noget" Og det var jo så også et skønt lille hjerte der slog, jeg skulle se... :kuller

Men hvor er det skønt at der er ro på, og at jeres lille jordbær har det godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh sikke da en dejligt nyhed... :glad :loveshower

Man skulle næsten tro det hun sagde var standard i den situation...

Jeg var selv til akut-scanning omkring 13. uge pga styrtblødning... Og hende der scannede sagde lige netop "Christina, jeg bliver lige nødt til at vis dig noget" Og det var jo så også et skønt lille hjerte der slog, jeg skulle se... :kuller

Men hvor er det skønt at der er ro på, og at jeres lille jordbær har det godt!!

Var det i herning du blev scannet? For så har det jo sikkert været den samme :) Hende her ved Merete..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at høre... har godt nok kigget mange gange i din tråd idag for at høre nyheder. Dejligt at det var sådan et godt udfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det i herning du blev scannet? For så har det jo sikkert været den samme :) Hende her ved Merete..

Ja det var i Herning :D

Jeg kan bare ikke huske hvad hun hed.... Men det kan sagtens have været den samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var i Herning :D

Jeg kan bare ikke huske hvad hun hed.... Men det kan sagtens have været den samme :)

Hende her var lille tynd, og korthåret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende her var lille tynd, og korthåret :)

Puha... ærlig talt kan jeg ikke huske hvordan hun så ud... Jeg var vist lidt rundt på gulvet :blush

Men måske er der noget der siger mig at hun var asiat... Nu hvor jeg tænker mig om... Eller også var det assistenten :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering. :loveshower

Og skønt at der ikke er så længe til du skal se bebser igen.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER