Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Frisk blod er aldrig gode tegn <_<

:kram2 Håber ikke det bliver ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negativ test, men var også lidt forventet!

Er klar til at gå helhjertet ind i PB nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber ikke det bliver ved.

Heller ikke jeg, men det murrer og har en fornemmelse af at mens kommer i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Svaret fra sygehuset... Heller ingen positiv test denne gang... Men har også fået mens... smiley-cry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :kiss

Er glad for at have dig tilbage.

Tak søde Tia :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom mens <_<

Jep, det gjorde den <_< Men så har vi da mulighed for at følges i næste måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, det gjorde den <_< Men så har vi da mulighed for at følges i næste måned :)

Det ville være SÅ hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muren i maven (hvordan det så end føles?), træthed, ondt i brystvorterne i en hel uge uden aftagen, en veninde der uden at kende til vores PB planer spørger om jeg mon ikke er gravid under vores shoppingtur i går, en fornemmelse af glæde, tosset på kæresten over ? En negativ g test og stadig håbet på, uden viden om æl hvornår, en glæde over hvis det faktisk er lykkes os, en angst hvis det er virkelig, en frustration hvis ikke...

Gåder? Sådan føltes det lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muren i maven (hvordan det så end føles?), træthed, ondt i brystvorterne i en hel uge uden aftagen, en veninde der uden at kende til vores PB planer spørger om jeg mon ikke er gravid under vores shoppingtur i går, en fornemmelse af glæde, tosset på kæresten over ? En negativ g test og stadig håbet på, uden viden om æl hvornår, en glæde over hvis det faktisk er lykkes os, en angst hvis det er virkelig, en frustration hvis ikke...

Gåder? Sådan føltes det lige nu!

Sender en stor :kram2 og krydser fingre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke jeg har det mere afslappet omkring pb efter jeg er startet på studie og kigger også mere og mere herind igen. Bare et lille pip fra mig :)

Hyggeligt du er tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muren i maven (hvordan det så end føles?), træthed, ondt i brystvorterne i en hel uge uden aftagen, en veninde der uden at kende til vores PB planer spørger om jeg mon ikke er gravid under vores shoppingtur i går, en fornemmelse af glæde, tosset på kæresten over ? En negativ g test og stadig håbet på, uden viden om æl hvornår, en glæde over hvis det faktisk er lykkes os, en angst hvis det er virkelig, en frustration hvis ikke...

Gåder? Sådan føltes det lige nu!

Årh ja, den søde ventetid.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kører åbenbart efter et fast skema, 28 dage efter jeg stoppede med at bløde efter SA kom min menustration igen. Så det hele virker altså som det skal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt du er tilbage :)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, den søde ventetid.....

Ikke mindst hvor længe...

Håber jeg kan overbevise mig selv om at gå 14 dage nu og se tiden an.

Efter en aften til fritidsaktivitet uden symtomer af nogen art før jeg satte mig i bilen har jeg det mistænkt for at være psygisk.. Tilgengæld tror jeg at jeg har haft æl, så 14 dage så må jeg da vide besked :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kører åbenbart efter et fast skema, 28 dage efter jeg stoppede med at bløde efter SA kom min menustration igen. Så det hele virker altså som det skal ;)

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg fået godkendt min ansøgning til at afslutte mit studie efter nytår. Så det vil være perfekt timing hvis jeg kan blive gravid omkring januar.... Ja man har jo lov at håbe :)

Og efter en meget hyggelig sygedag med Dicte (hun var ikke særlig syg mere) så er tanken om barsel bare SÅ god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg fået godkendt min ansøgning til at afslutte mit studie efter nytår. Så det vil være perfekt timing hvis jeg kan blive gravid omkring januar.... Ja man har jo lov at håbe :)

Dejligt :super

Og hopper med på de sidste linjer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens igen igen. Denne gang en cyklus på 38 dage og 5. Cyklus efter min MA. Tålmodighed er en dyd men heldigvis har jeg mit studie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tid til scanning ved gynækolog i morgen tidlig så nu er vi tilbage hvor vi var for et år siden....det føles dælme som op ad bakke...øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste dage haft tanken på om jeg er ved at være klar til behandling. Det føles opløftende.

Og så tænker jeg på jobsituationen og er på nedtur igen :(

What to do...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste dage haft tanken på om jeg er ved at være klar til behandling. Det føles opløftende.

Og så tænker jeg på jobsituationen og er på nedtur igen :(

What to do...?

Tag chancen og få hjælp til at få en bebs...er sikker på det vil give så meget glæde når det lykkedes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope heller ingen succes denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville være 4+0 idag, hvis jeg er gravid. Negativ test.  <_<  Så sikkert heller ikke gevinst i denne omgang. Nu venter vi bare på mens, så vi kan nappe næste cyklus... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen succes her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER