Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

Uhhhhhhhhh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

Hep :glad Hvornår tester du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

 

Spændende!!  :loveshower  Test!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

:goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så kan ikke multiquote :)

Tak piger, jeg har sat testdato til onsdag, min cyklus har været ret stabil på 26 dage og en enkelt måned på 27 dage, så derfor ville jeg vente så længe som muligt ;) MEN der har så også været ÆL tegn 2 gange :huh Hhv. Den 3./4. November også igen den 8./9.- sidstnævnte vil så svare til en cyklus på 30. Dage, hvilket jeg havde før jeg blev gravid, så jeg har været ret usikker på, om jeg skulle vente med at teste til fredag- evt. Lørdag, for at være helt sikker.. Derudover så havde jeg sidste lørdag en sjovt smæld i venstre side, som fik jeg til at krumme mig sammen af smerte, så derfor hælder jeg mest til, at ÆL kan være faldet sent og cyklus dermed er længere denne måned.. Så vi må se- jeg har INGEN tests hjemme :P Så jeg tester ikke, jeg VED, at hvis jeg har dem liggende, så går jeg helt amok :whistling Men regner nu stærkt med, at jeg skal have bestilt i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum.. Havde regnet med mens i dag, men endnu ingen tegn.. Dagen er selvfølgelig ikke omme, men synes det begynder at blive lidt spændende :)

Ej hvor spændende :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok en kort cyklus så. Er det sikkert det ikke er en pletblødning, måske implantations blødning?

  

Også min tanke :)

Der er vel intet der er sikkert. Indtil videre har blodet kun vist sig med udflåd, når jeg har tørret mig efter toiletbesøg, men synes at jeg har murren i underlivet :unsure men medmindre at mens dukker rigtig op, så må jeg jo bare vente tålmodigt til en gang i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Der er vel intet der er sikkert. Indtil videre har blodet kun vist sig med udflåd, når jeg har tørret mig efter toiletbesøg, men synes at jeg har murren i underlivet :unsure men medmindre at mens dukker rigtig op, så må jeg jo bare vente tålmodigt til en gang i næste uge...

Det lyder da meget som en implantationsblødning så :bd :bd Det er da vildt spændende :loveshower Så bliver tiden pludselig aalt for lang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad pokker er det lige, der sker med min krop? Bløder stadig... Bløder nok det der normalt svarer til sidste dag i min menstruation dvs. Der er ikke noget i bindet - det er kun når jeg tørrer mig, at der er blød sammen med udflåd :unsure hele dagen i går spændte det i mir underliv, det er dog aftaget nu. Der er en uge til, at jeg normalt vil forvente mens. Jeg er da lidt spændt på at se hvad der sker.... Har absolut ikke sat forventningerne op efter en graviditet i denne cyklus.... Synes bare, at det er et mærkeligt tidspunkt at bløde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad pokker er det lige, der sker med min krop? Bløder stadig... Bløder nok det der normalt svarer til sidste dag i min menstruation dvs. Der er ikke noget i bindet - det er kun når jeg tørrer mig, at der er blød sammen med udflåd :unsure hele dagen i går spændte det i mir underliv, det er dog aftaget nu. Der er en uge til, at jeg normalt vil forvente mens. Jeg er da lidt spændt på at se hvad der sker.... Har absolut ikke sat forventningerne op efter en graviditet i denne cyklus.... Synes bare, at det er et mærkeligt tidspunkt at bløde på...

Sådan startede min sidste mens. En uge efter IUI begyndte jeg at pletbløde. Blødte i 4 dage, hvorefter mens så rigtigt startede op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder stadigvæk - ikke meget, men mere end udflåd nu. Så jeg ved ikke rigtig om jeg bare sjæl regne det som menstruation og hvornår jeg i så fald skal regne start fra :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har nu blødt i en hel uge :blink de første to dage var de bare udflåd mes blod, men siden da har det været almindelig menstruationsblødning, men nu må det da godt snart stoppe så vi kan komme videre med PB!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har nu blødt i en hel uge :blink de første to dage var de bare udflåd mes blod, men siden da har det været almindelig menstruationsblødning, men nu må det da godt snart stoppe så vi kan komme videre med PB!

Ej hvor mærkeligt :huh Det er da længe at bløde, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 50, ingen mens <_<

Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg gider teste igen (10 dage siden) for jeg har INGEN tegn på graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor mærkeligt :huh Det er da længe at bløde, synes jeg..

Ja jeg er også ved at være pænt træt af det! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD19, havde MEGA positiv ÆL test i går, så max 14 dage til test/tilmelding til IVF :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært? Når nogle bare skal se på en tissemand og så er de gravide? Undskyld bitterheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært? Når nogle bare skal se på en tissemand og så er de gravide? Undskyld bitterheden

I know the feeling! Uretfærdigt er det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært? Når nogle bare skal se på en tissemand og så er de gravide? Undskyld bitterheden

Det er ikke en sjov tanke, men kan huske den og følge den. Men en helt okay følelse at have :kram2

Også til dig, Mannie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er også ved at være pænt træt af det! <_<

Mens... Skriiiid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens... Skriiiid Tænk hvis vi kunne følges igen :loveshower

Jeg gider rigtig godt at følges med jer også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider rigtig godt at følges med jer også! :)

:yay Det kunne altså også bare være SÅ dejligt :kiss

Og sikke en adventsgave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens... Skriiiid Tænk hvis vi kunne følges igen :loveshower

  

Jeg gider rigtig godt at følges med jer også! :)

Nu virker det til at mens klinger af... ENDELIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Nu virker det til at mens klinger af... ENDELIG!

 

 

Ellers tager jeg gerne resten ;) CD52 og venter stadig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER