Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

:kram2 det er bare ikke fedt når overskudet er væk! Det er dit arbejde der fylder meget ikk? Der skal nok komme en baby :)

Nej, det er slet ikke fedt - specielt ikke fordi det både gælder min mand og jeg. Det er både arbejdet, men også fordi vi er i gang med at renovere derhjemme, og selvom vi er nået langt, så er der stadig lang vej endnu. Vi var ikke forberedt på hvor hårdt det er at have hjemmet invaderet af håndværkere i tide og utide. At undvære køkken og bad er slet ikke surt i forhold til at dele sit hjem i hvad der føles som hele tiden. <_<

Jeg tvivler ikke på at baby nok skal komme - jeg er ikke super skruk som i at JEG ikke kan vente. Jeg er mere skruk i forhold til at jeg gerne vil have børn tæt på hinanden, og lykkedes det ikke i denne cyklus, så bliver der over 3 år, hvilket indtil nu har været min absolutte max. grænse (ville gerne have haft 2-2½ år). Så det er mere den, jeg skal sluge og acceptere...

Jo jo, for så kommer vi i terminsgruppe sammen når/hvis jeg (også) tester positiv ;)

God plan ;) Ville elske at følges med dig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God plan ;) Ville elske at følges med dig :wub

I lige måde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydetestede i går og testen var selvfølgelig bragende negativ... Så nu bevæbner jeg mig med tålmodighed de næste 5-6 dage og ser om tante rød kommer forbi... Hun må meeeeget gerne holde sig væk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige søgt om at skrive mit afgangsprojekt næste forår. Så babyprojekt er udskudt lidt tror jeg... Jeg vil gerne have afsluttet studiet inden der kommer en baby mere, forestiller mig det bliver hårdt at komme tilbage fra barsel og så igang med projektet. Jeg har desværre en tidsfrist på hvornår jeg senest kan afslutte mit studie, og selv om jeg stadig har 2,5 år tilbage, så går det jo hurtigt med graviditet og barsel.

Bum bum... Det er ikke nemt, og jeg elsker at planlægge, og nu har jeg ingen plan om hvornår baby skal komme.... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både håber og frygter at testen er positiv torsdag!

Frygter: jeg er ikke sikker på at jeg har fået aborten på afstand og tror det vil gøre mig usikker (er på første cyklus eftet aborten)

Håber: jamen det ville da være fantastisk at blive velsignet så hurtigt igen og slippe for en masse kedelig ventetid :)

- 3 dage til testdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både håber og frygter at testen er positiv torsdag!

Frygter: jeg er ikke sikker på at jeg har fået aborten på afstand og tror det vil gøre mig usikker (er på første cyklus eftet aborten)

Håber: jamen det ville da være fantastisk at blive velsignet så hurtigt igen og slippe for en masse kedelig ventetid :)

- 3 dage til testdag!

Jeg blev gravid lige efter en abort, hvilket vi var meget overrasket over. Tror det er rigtig godt for psykken.. Krydser alt hvad jeg kan for jer. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både håber og frygter at testen er positiv torsdag!

Frygter: jeg er ikke sikker på at jeg har fået aborten på afstand og tror det vil gøre mig usikker (er på første cyklus eftet aborten)

Håber: jamen det ville da være fantastisk at blive velsignet så hurtigt igen og slippe for en masse kedelig ventetid :)

- 3 dage til testdag!

:) Håber den er positiv!

Jeg har jo også lige haft en abort.. Så jeg er også spændt på hvordan min krop kommer til at virke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både håber og frygter at testen er positiv torsdag! Frygter: jeg er ikke sikker på at jeg har fået aborten på afstand og tror det vil gøre mig usikker (er på første cyklus eftet aborten) Håber: jamen det ville da være fantastisk at blive velsignet så hurtigt igen og slippe for en masse kedelig ventetid :) - 3 dage til testdag!

Jeg havde en SA for 6 ugers tid siden, så jeg forstår så udmærket dine følelser... Jeg skal teste i weekenden og håber håber håber, at den er positiv, men jeg ved også bare, at jeg vil være meget usikker, for hvad nu hvis det sker igen... Så jeg vil alligevel ikke rigtig kunne glæde mig før NF!

Jeg krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er elendig med elendig på!

Jeg valgte at smide alle beregninger, kalendere og symtomer af h til, det passede alligevel ikke en skid, og jeg blev tosset af alle tankerne!

Så troede jeg at jeg havde æl for 1 1/2 uge siden, og lokkede self kæresten med under dynerne (han ved aldrig noget om hvornår, for det gør jeg jo egentlig heller ikke selv).

Nå jeg havde så i sidste uge sådan en mærkelig fornemmelse i maven lige i stykket under navlen, sådan der var noget men det gjorde ikke ondt eller var genere, nærmst ala ikke tilstede, men så alligevel var der noget, jeg havde egentlig skuppet tanken væk, og havde det sådan godt med, det sker når det sker..

Søndag aften havde jeg så mega ømme brystvorter.. Hmm første gang betød det æl, anden gang fik jeg min mens da de var ømme - ikke en skid at til at stole på. Jeg lokkede self. med kæresten igen, om ikke andet så hygger vi os jo med det :D

Nu har maven været fucked de sidste to dage, så føltes det som om jeg har mens, så luft i maven, så strammen over hofteben, og forfra igen..

Arrrrrhhhhhh så stop dog med alverdens symtomer der sætter tankerne igang, skuffelsen er jo bare endnu størrer når nu miss rød dukker op...

Eneste positivitet er at det lader til cyklus bliver kortere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er MEGA skruk efter min veninde har født i dag- og jeg har ikke engang det barnet endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er MEGA skruk efter min veninde har født i dag- og jeg har ikke engang det barnet endnu :rolleyes

Haha kender det. Jeg er allerede skruk over Pada og hun har ikke engang født endnu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha kender det. Jeg er allerede skruk over Pada og hun har ikke engang født endnu :lolhit

:D vi er tossede :D Tænk på at man ligefrem tænker: Så slemt var det da ikke at tisse efterfølgende :rolleyes :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D vi er tossede :D Tænk på at man ligefrem tænker: Så slemt var det da ikke at tisse efterfølgende :rolleyes :lolhit

Synes du det var slemt at tisse? Det husker jeg ingen problemer med. (Troede til gengæld at jeg skulle DØ da jeg skulle lave nr 2 :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du det var slemt at tisse? Det husker jeg ingen problemer med. (Troede til gengæld at jeg skulle DØ da jeg skulle lave nr 2 :P)

:D Ser du.. Det skrev jeg så også med min svigerinde om- at jeg ikke forstod jeg kunne overveje det, når jeg synes det var så forfærdeligt, da jeg 12 timer efter fødslen skulle lave nr. 2 :D I guder!! :P

Og ja.. Jeg synes det SVED! Av av av.. Selvom den fine flaske hjælp gevaldigt på det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha kender det. Jeg er allerede skruk over Pada og hun har ikke engang født endnu :lolhit

Høhø.. Liiiige om lidt!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høhø.. Liiiige om lidt!! :yay

I know og det bliver kun værre når du føder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gået rundt i centret med single-veninde hele formiddagen.

Jeg så alle dem der kom med børn/babyer. Det lagde min veninde slet ikk mærke til på samme måde.

Så ved man bare man er forskellige steder i livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der 4 dage til forventet mens... Kan godt mærke håbet begynder at spire igen.. :kuller Men skal bare huske på at vi på ingen måde har gjort en helhjertet indsats, så håbet må ikke blive for stort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der 4 dage til forventet mens... Kan godt mærke håbet begynder at spire igen.. :kuller Men skal bare huske på at vi på ingen måde har gjort en helhjertet indsats, så håbet må ikke blive for stort.

Krydser fingre for en spire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for en spire :)

Tak - og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - og i lige måde :)

Tak :kram2

Så skal du teste mandag eller tirsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Så skal du teste mandag eller tirsdag?

Nja, jeg ved det ikke rigtigt. De sidste to måneder er mens først kommet på CD40 og CD50 selvom min gennemsnitlige cyklus er på 37 dage (på mandag). Så hvis jeg kan, så vil jeg gerne vente til weekenden - i hvert fald midt på ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke jeg har det mere afslappet omkring pb efter jeg er startet på studie og kigger også mere og mere herind igen. Bare et lille pip fra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke jeg har det mere afslappet omkring pb efter jeg er startet på studie og kigger også mere og mere herind igen. Bare et lille pip fra mig :)

Dejligt :kiss

Er glad for at have dig tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisk blod er aldrig gode tegn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER