Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Nå jeg kom hurtigt tilbage :( jeg havde en spontan abort for 2 dage siden. Så nu skal vi lige sunde os lidt, og se om vi vil prøve igen med det samme, eller om vi lige venter lidt.. Det havde været DEJLIGT med en forårsbaby, men det gør ikke noget det bliver en sommerbaby istedet...

:( pøj pøj med endnu et forsøg!!

Jeg kan så konstatere det ikke var æl der var oppe over, det var så mens.. Crap nu jeg jo helt lost på cyklus og tegn...

Kæresten smilede i tanken om sex hver dag - typisk mænd haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er de sidste smøger købt og jeg behøver ikke tænke mere på p-piller... Wuuup wuuup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens I dag, hvilket jeg er rigtig glad for, da jeg ellers ville skulle afbryde mine vikariater to måneder før de er slut. Så nu hedder det sex med kondom de næste to cyklusser, så en kommende graviditet ikke kommer i vejen for at jeg kan gøre det færdigt. Men uanset hvad havde jeg tænkt at vi skulle være forsigtige i den her cyklus, da det ellers kan tænkes, at jeg ville få terminsdato dagen efter Maja's fødselsdag. Så på PB er sat HELT på pause indtil udgangen af oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg synes der er maver og barnevogne alle vejne, jeg er SÅ misundelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Kan godt anbefale sommerbabyer ;)

:ditto ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg synes der er maver og barnevogne alle vejne, jeg er SÅ misundelig :(

:ditto

Men det kommer til os- tænk på den gode nattesøvn vi får nu ;) :P

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men det kommer til os- tænk på den gode nattesøvn vi får nu ;) :P

:kram

Til gengæld er det slut med at sove om dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men det kommer til os- tænk på den gode nattesøvn vi får nu ;) :P

:kram

Nemlig! Det tænker jeg også på ;)

Og tak for kram alle sammen :) har det heldigvis okay, men er lidt i tvivl om baby projekt skal udskydes lidt... Nok også fordi vi har haft en hård weekend med Dicte, det sker heldigvis sjældent, men der tænkte jeg da lige på hvordan det vil være med 2 så små børn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag taget de første 2 pergotime. Utroligt at man kan glæde sig til at skulle sprøjte sig selv i maven om 5 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig! Det tænker jeg også på ;)

Og tak for kram alle sammen :) har det heldigvis okay, men er lidt i tvivl om baby projekt skal udskydes lidt... Nok også fordi vi har haft en hård weekend med Dicte, det sker heldigvis sjældent, men der tænkte jeg da lige på hvordan det vil være med 2 så små børn :unsure

Kender præcis tanken om, at man gerne vil, men alligevel tvivler når der er hårde dage med den ene man har :blush Tror dog aldrig vi kan blive helt klar :unsure Jeg har det i øjeblikket fint med, at vi er ved nogle "stille måneder", for at undgå termin for tæt på M. Så må vi se, når vi når november ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag taget de første 2 pergotime. Utroligt at man kan glæde sig til at skulle sprøjte sig selv i maven om 5 dage ;)

Det bliver spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag taget de første 2 pergotime. Utroligt at man kan glæde sig til at skulle sprøjte sig selv i maven om 5 dage ;)

Det bliver spændende :loveshower

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg synes der er maver og barnevogne alle vejne, jeg er SÅ misundelig :(

Også mig. Sidder og ser Hvem vil være millionær, hvor alle deltagerne skal være gravide, og de sidder der så flot med deres store maver :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg synes der er maver og barnevogne alle vejne, jeg er SÅ misundelig :(

Det kender jeg så godt :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig! Det tænker jeg også på ;)

Og tak for kram alle sammen :) har det heldigvis okay, men er lidt i tvivl om baby projekt skal udskydes lidt... Nok også fordi vi har haft en hård weekend med Dicte, det sker heldigvis sjældent, men der tænkte jeg da lige på hvordan det vil være med 2 så små børn :unsure

:kram Også et kæmpe kram her fra! Føler med dig, og håber, at det lykkes for jer, når I igen er klar til det! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende :loveshower

:bd :bd

Virkelig meget! Håber vi kommer længere end sidst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Også et kæmpe kram her fra! Føler med dig, og håber, at det lykkes for jer, når I igen er klar til det! :kram

Årh tak :kram2 hvor er du sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender præcis tanken om, at man gerne vil, men alligevel tvivler når der er hårde dage med den ene man har :blush Tror dog aldrig vi kan blive helt klar :unsure Jeg har det i øjeblikket fint med, at vi er ved nogle "stille måneder", for at undgå termin for tæt på M. Så må vi se, når vi når november ;)

Du har helt ret. Og dengang vi besluttede at begynde babyprojekt nr 1, der havde jeg samme tvivl. Det er nok helt normalt, det er jo den største ændring i livet! Og da Dicte kom til verden var der var slet ingen tvivl, kan huske jeg stod i badet på hospitalet og tænkte det var den bedste beslutning jeg nogensinde havde taget :wub

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke se hvor gammel M er, hvor længe bliver der i mellem hvis i får gevinst til november?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. dag på pergotime. Glæder mig til gonal-f fra lørdag og scanning onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig meget! Håber vi kommer længere end sidst ;)

4. dag på pergotime. Glæder mig til gonal-f fra lørdag og scanning onsdag :)

Det bliver så spændende - det må da være jeres tur denne gang :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har helt ret. Og dengang vi besluttede at begynde babyprojekt nr 1, der havde jeg samme tvivl. Det er nok helt normalt, det er jo den største ændring i livet! Og da Dicte kom til verden var der var slet ingen tvivl, kan huske jeg stod i badet på hospitalet og tænkte det var den bedste beslutning jeg nogensinde havde taget :wub

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke se hvor gammel M er, hvor længe bliver der i mellem hvis i får gevinst til november?

M. vil være 2 år (og en måneds tid) hvis vi har gevinst i november :) Derfor har vi talt om, at det måske er hensigtsmæssigt at vente til december - men det spøger rigtig meget, at vi ikke ved, om det er lige så svært for os som sidste gang, så derfor kan det jo være godt givet ud at tage chancen :blush

En anden grund til vi er ret obs er, at min cyklus lige nu PRÆCIS følger mønsteret fra sidste gang, så hvis der sker noget denne måned = termin i juni, præcis 1 måned før den oprindelige terminsdato med M., sker der noget i oktober (hvis altså ikke kropper pludselig ter sig ;)) så vil vi lande med en termin PRÆCIS på terminsdatoen for M - så derfor er tankerne om at være lidt forsigtig i november med i tankerne :) Men når det så er sagt, så er vi enige om, at vi må tage den derfra, hvis det skulle ende ud med en graviditet :)

Men som du også siger, at er ALT arbejdet og det hele givet godt ud, når man er sammen med de små :loveshower :biglove Også selvom man var skræmt fra vid og sans :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder pause fra PB i denne måned og bruger kondom for at forhindre graviditet.... Men i går (1 dag før forventet ÆL) havde vi en smutter :oops så kan jeg så bare gå i uvidenhed om jeg er blevet gravid i de næste to uger :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder pause fra PB i denne måned og bruger kondom for at forhindre graviditet.... Men i går (1 dag før forventet ÆL) havde vi en smutter :oops så kan jeg så bare gå i uvidenhed om jeg er blevet gravid i de næste to uger :unsure

Lyder ikke som om i sådan rigtig holder pause :rolleyes god ventetid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder ikke som om i sådan rigtig holder pause :rolleyes god ventetid

Også min tanke ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så spændende - det må da være jeres tur denne gang :bd :bd

Tusind tak :) Håber også snart på gevinst. Skal til scanning i dag for at se om jeg har æg og hvor store de evt er. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER