Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Nu har jeg prøvet at tage en æl-test, for at finde ud af hvornår jeg har det. Efter min cyklus som er på 32 dage, skulle jeg få det omkring den 28 juni, men testen ser sådan ud: den første er taget ca 4 min efter og den anden er taget nogen minutter efter. Kan se at man ikke må tage efter 5 min, men den første ser også ud som om at det er snart. Nogen der kan tyde den bedre end mig ( som ikke har prøvet det før :-) ) jeg havde også en del klistret udflåd i morges.

post-12591-0-90684000-1466759711_thumb.j

post-12591-0-31612400-1466759726_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg prøvet at tage en æl-test, for at finde ud af hvordan jeg har det. Efter min cyklus som er på 32 dage, skulle jeg få det omkring den 28 juni, men testen ser sådan ud: den første er taget ca 4 min efter og den anden er taget nogen minutter efter. Kan se at man ikke må tage efter 5 min, men den første ser også ud som om at det er snart. Nogen der kan tyde den bedre end mig ( som ikke har prøvet det før :-) ) jeg havde også en del klistret udflåd i morges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror æl er lige på trapperne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror æl er lige på trapperne den er ikke bragende positiv endnu men tæt på. Jeg ville hoppe på manden fra NU af

Super, så vil jeg se om den er mere positiv i aften eller i morgen Det passer jo perfekt her op til weekenden, så er manden ikke så træt som i hverdagene ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, den er positiv senere på dagen  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, den er positiv senere på dagen  :goodluck

Er det så når den er positiv at der går  12-24 timer inden der er ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så når den er positiv at der går  12-24 timer inden der er ægløsning?

 

Jeg mener, det er 24-36 timer efter :) Men sædcellerne kan holde sig i live i flere dage, så bare give den gas :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Store mængder 'ægløsnings-udflåd' (sorry) og var på manden i går. Tænker jeg hopper på ham igen i morgen, mon ikke vi så er okay dækket ind? Æl-testene er dumme :rolleyes de stemmer i hvert fald ikke overens med hvad min krop siger..

Og så er jeg pænt utilfreds med at denne cyklus ser ud til at blive længere end normalt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Store mængder 'ægløsnings-udflåd' (sorry) og var på manden i går. Tænker jeg hopper på ham igen i morgen, mon ikke vi så er okay dækket ind? Æl-testene er dumme :rolleyes de stemmer i hvert fald ikke overens med hvad min krop siger..

Og så er jeg pænt utilfreds med at denne cyklus ser ud til at blive længere end normalt :chin:

Hos mig kommer æl udflåd 3-4 dage før æl og under æl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kommer æl udflåd 3-4 dage før æl og under æl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kommer æl udflåd 3-4 dage før æl og under æl

 

 

Åh Gud, så er det jo en endnu længere cyklus :rolleyes jeg må holde øje med hvor længe det fortsætter :chin:

 

Jeg har det også i flere dage op til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, den er positiv senere på dagen  :goodluck

Nu ser den sådan ud:

post-12591-0-59386700-1466785918_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ser den sådan ud:

Positiv :glad

Så er det sex i aften og imorgen aften :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv :glad

Så er det sex i aften og imorgen aften :D

Er den positiv? Kan ikke se om den er lige så kraftig som teststregen.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ser den sådan ud:

Den er i hvert fald lige oppe over. Jeg ville have sex hver dag den næste uges tid for at være sikker. Det virkede her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er i hvert fald lige oppe over. Jeg ville have sex hver dag den næste uges tid for at være sikker. Det virkede her

Så er det da det vi gør ;-) :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den positiv? Kan ikke se om den er lige så kraftig som teststregen.. 

 

Mine ser sådan ud på dagen eller dagen før en positiv test, men hos mig bliver teststregen også nærmest lilla ved siden af kontrolstregen. Det kan vist være lidt forskelligt, hvor tydelige de bliver fra person til person. Men som sagt -bare giv den gas :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det da det vi gør ;-) :-D

Det synes jeg i hvert fald at i skulle tage at gøre. Her blev jeg først gravid da vi havde sex mindst en gang om dagen i en uge omkring æl hvor vi i 4 cyklusser inden havde sex 2-3-4 gange omkring æl. Så det var åbenbart ikke nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg i hvert fald at i skulle tage at gøre. Her blev jeg først gravid da vi havde sex mindst en gang om dagen i en uge omkring æl hvor vi i 4 cyklusser inden havde sex 2-3-4 gange omkring æl. Så det var åbenbart ikke nok.

Så vi se om det kan lade sig gøre denne gang. :-) jeg er nok bare lidt overrasket over at den er der allerede, når jeg først regnede med at den vil være positiv om 3-4 dage. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vi se om det kan lade sig gøre denne gang. :-) jeg er nok bare lidt overrasket over at den er der allerede, når jeg først regnede med at den vil være positiv om 3-4 dage.

Men så er i jo uanset dækket ind hvis i gør det en uge frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vi se om det kan lade sig gøre denne gang. :-) jeg er nok bare lidt overrasket over at den er der allerede, når jeg først regnede med at den vil være positiv om 3-4 dage.

Husk at du jo reelt først har ægløsning 24-48 timer EFTER at testen er positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at du jo reelt først har ægløsning 24-48 timer EFTER at testen er positiv :)

 

Ja, så den næste uge skal der arbejdes på sagen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige taget en her til morgen for at se om der er forskel, og synes stregen ser kraftigere ud end test-stregen.. Er det rigtigt set?

post-12591-0-30068100-1466833832_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige taget en her til morgen for at se om der er forskel, og synes stregen ser kraftigere ud end test-stregen.. Er det rigtigt set?

Det vil jeg sige er rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige taget en her til morgen for at se om der er forskel, og synes stregen ser kraftigere ud end test-stregen.. Er det rigtigt set?

Absolutely! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER