Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg er på ingen måde trænet i at tyde æl-test, men umiddelbart tror jeg ikke den er positiv - endnu. Men det kunne godt se ud som om den var det snart :)

 

 

Den er ikke positiv endnu, men måske er den i aften.

 

 

 

Tak for svar piger  :loveshower

Det er lidt spændende det her når det er først gang med tests.

Vil prøve igen om nogle timer og se om der er en udvikling.

Og i morgen og se om der er en "nedvikling"/"indvikling" i stregen  :lolhit (kunne ikke lige komme på det rigtige ord..... ^_^ ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, hvor er jeg frustreret lige nu. Når man bare VED at man ikke er blevet gravid i denne her omgang fordi der bare INGEN symptomer er. Så er der bare virkelig lang tid til at mens starter. Den skal komme i næste uge. Godtnok ville jeg kun være 3+3 i dag men der er intet ved min krop der siger "graviditetssymptomer". Kun ømme bryster men det får jeg altid inden mens. :( :( :(

Øv altså! :(

Husk på at der altså ikk altid er "symptomer" på en graviditet.

Jeg selv havde ingen, havde ømme nippels, som op til mens, men efter at de havde varet ved i flere dage end normalt, valgte jeg at teste.

Så eneste "symptom" var ømme bryster. Og havde faktisk ikk så mange andre gener ud over det. Altså lige indtil at brysterne voksede som en sindssyg hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg havde lige besluttet, at vi godt kunne gå i gang med pb2 nu, men manden vil gerne holde sig til planen om at vente til efteråret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg havde lige besluttet, at vi godt kunne gå i gang med pb2 nu, men manden vil gerne holde sig til planen om at vente til efteråret :rolleyes

:kram2 

 

Det er snart efterår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Det er snart efterår

Haha, ja! Og det er også det klogeste at vente <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg havde lige besluttet, at vi godt kunne gå i gang med pb2 nu, men manden vil gerne holde sig til planen om at vente til efteråret :rolleyes

Kan man ikk næsten sige at det er efterår med det vejr vi har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK piwer :-)

 

 

Nu prøvede jeg at lave denne - glemte at lave en da jeg kom hjem i går aftes fra job. 

 

Ha sat de to andre op til sammenligning.......

 

Tror i ikke den er positiv?  :wacko

 

post-12552-0-33665300-1467803091_thumb.j

 

 

Håber manden er med på endnu en omgang i aften?!  :bunny  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK piwer :-)

Nu prøvede jeg at lave denne - glemte at lave en da jeg kom hjem i går aftes fra job.

Ha sat de to andre op til sammenligning.......

Tror i ikke den er positiv? :wacko

collage-1467802958516.jpg

Håber manden er med på endnu en omgang i aften?! :bunny

Jo, nu synes jeg bestemt den ser positiv ud! :yay happy humping ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, nu synes jeg bestemt den ser positiv ud! :yay happy humping ;)

 

 

Hihi så dejligt!

 

Og tusinde tak  :blush  :blush  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv den gas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikk næsten sige at det er efterår med det vejr vi har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK piwer :-)

Nu prøvede jeg at lave denne - glemte at lave en da jeg kom hjem i går aftes fra job.

Ha sat de to andre op til sammenligning.......

Tror i ikke den er positiv? :wacko

collage-1467802958516.jpg

Håber manden er med på endnu en omgang i aften?! :bunny

Den er positiv! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg kom til, at snakke om baby, og han spurgte igen igen, om vi ikke bare skulle begynde istedetfor, at vente til okt.

Så næste cyklus begynder vi :yay har lige haft ægløsning, så D. 24 skulle min mens være væk, så :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg kom til, at snakke om baby, og han spurgte igen igen, om vi ikke bare skulle begynde istedetfor, at vente til okt.

Så næste cyklus begynder vi :yay har lige haft ægløsning, så D. 24 skulle min mens være væk, så :loveshower

:loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :bd

tak!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak HeidiMarie :) også en masse :bd til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv på min ægløsningstest. Det er syret. For det betyder at jeg i morgen skal køre til den anden ende af landet sammen med min kone, og så skal jeg insemineres for første gang. Det er altså vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv på min ægløsningstest. Det er syret. For det betyder at jeg i morgen skal køre til den anden ende af landet sammen med min kone, og så skal jeg insemineres for første gang. Det er altså vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv på min ægløsningstest. Det er syret. For det betyder at jeg i morgen skal køre til den anden ende af landet sammen med min kone, og så skal jeg insemineres for første gang. Det er altså vildt!

Held og lykke. Krydser fingre for at det lykkes. Vi missede selv inseminering sidste gang da jeg havde haft ægløsning da jeg var til scanning. Men står nu alligevel med en positiv Test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv på min ægløsningstest. Det er syret. For det betyder at jeg i morgen skal køre til den anden ende af landet sammen med min kone, og så skal jeg insemineres for første gang. Det er altså vildt!

:goodluck krydser en masse fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! og tillykke Sonea! Sov næsten ikke i nat af bare spænding. Men alt var fint og flot..hun sagde at betingelserne var perfekte. Så nu er det bare 14 dages vente og krydse fingre. Er dødtræt og har lidt ondt i maven her efter nu...føles lidt som menstruationssmerter..så glæder.mig.til at komme hjem og slappe af under dynen. Men det var en god og hyggelig oplevelse

ej hvor dejligt! :) så sender vi en masse :bd hvornår kan du teste? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvornår begyndte I at tage folinsyre ? meningen var start PB til okt. altså om 3 mrd. derfor er jeg kun lige gået igang med det. tager bio-gravid. Men det passer noget bedre at begynde nu her D. 24, ægløsning ca. D 3/8, skal jeg vente de 3 mrd.? Vil bare så gerne igang :) men er det forsvarligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER