Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Og så har jeg lidt den holdning at man ikke skal udsætte det. Man ved jo ike hvor længe det vil tage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak kan teste den.26

Og til dig lille my, så er det fint forsvarligt tror jeg. Der er jo maaange som ikke begynder at tage det før de er gravide. Det er nok mere når det er planlagt at man tænker på det. Selvfølgelig er det smart at have det i systemet, men min læge sagde at det var fint. Jeg begyndte her for ca. 1 mdr siden og er blevet insemineret idag.

okay, håber for jer :)

jamen det er jo det, og hvis det så tager længere tid, så ville man bare ønsket, at man var startet før. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en murren i underlivet, kvalme on og off og ømme bryster. Jeg ved bare ikke om jeg skal tage en test, da jeg "kun" vil være 3+3. Skal vente med og teste eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en murren i underlivet, kvalme on og off og ømme bryster. Jeg ved bare ikke om jeg skal tage en test, da jeg "kun" vil være 3+3. Skal vente med og teste eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en murren i underlivet, kvalme on og off og ømme bryster. Jeg ved bare ikke om jeg skal tage en test, da jeg "kun" vil være 3+3. Skal vente med og teste eller hvad?

jeg ville også tage en, bare husk selvom den måske ikke er positiv nu, så kan den sagtens nå at blive det :) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at jeg prøver og tage en i morgen tidlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker. De sagde intet om at det ville gøre så mega nas efter inseminering. Puha jeg har det som om jeg har onde menstruationssmerter og er mega oppustet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker. De sagde intet om at det ville gøre så mega nas efter inseminering. Puha jeg har det som om jeg har onde menstruationssmerter og er mega oppustet kan se via Google det er normalt..Men øv det sucks. Av!

Øv :kram2 træls (ja er jyde :) ) de ikke informere om det, håber det er bedre imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at finde ud af "hvor langt man er" syns jeg er lidt svært .... kan ikke finde ud af om det 3+1 eller 3+2

  :blush  :blush  :blush

 

Jeg havde CD1 den 22.6. så det må vel være 0+0 eller er det 0+1 fordi der det er CD1? 

 

Vil bare gerne vide hvornår jeg kan ta en test!!!

 

 

Er snottet og har ondt i halsen. Ømme dutter har jeg kun fordi jeg går rundt og klemmer dem hele tiden for at mærke om de er ømme.... arrgghhh....

Min krop snyder mig helt sikkert, men ville bare være dejligt at ta en test som kan afklare lidt!!!!

 

 

Håber nogen kan forklare mig hvordan dette tællesystem hænger sammen....... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at finde ud af "hvor langt man er" syns jeg er lidt svært .... kan ikke finde ud af om det 3+1 eller 3+2

:blush :blush :blush

Jeg havde CD1 den 22.6. så det må vel være 0+0 eller er det 0+1 fordi der det er CD1?

Vil bare gerne vide hvornår jeg kan ta en test!!!

Er snottet og har ondt i halsen. Ømme dutter har jeg kun fordi jeg går rundt og klemmer dem hele tiden for at mærke om de er ømme.... arrgghhh....

Min krop snyder mig helt sikkert, men ville bare være dejligt at ta en test som kan afklare lidt!!!!

Håber nogen kan forklare mig hvordan dette tællesystem hænger sammen....... :lolhit

0+0 ved 1. Blødningsdag

2+0 ved ÆL

4+0 ved næste mens 1. Blødningsdag :)

Så 3+1 i dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arg!! skal lige af med noget !?

Vi er lige kommet hjem fra kaffe ved min far, min far har fået ny kæreste (3 uger har de været sammen, 1 gang jeg møder hende) vi snakker og så siger hun pludselig, at der går vel også lang tid i den vi skal have børn, jeg kigger på hende og siger, ja det skal der vel? jamen det kunne man altså sagtens vente med, det skal siges, at hun ingen børn har, har tilføjer så, at hun aldrig har villet ha børn, så siger jeg at det har jeg altid vidst at jeg skulle.

min far bryder ind, at det har der aldrig været tvivl om ved mig. hun siger, jamen er du skruk nu? ja det har jeg været siden jeg var 16, det der betyder noget for mig er børn og min mand.

Ja, men det skal vel bare være inden jeg er 40???? :prik øh nej, ikke hvis man brændende vil.

hun bliver ved og ved, og siger hvor vigtigt alt andet er. vi har god økonomi, opsparing på 90.000, hus, ny bil og er gift. min mand og jeg har kendt hinanden siden vi var små, så det er ikke bare lige for sjov. de ved ikke vi vil nu, og selvfølgelig skal andre sige, vent nu lidt endnu, men en jeg aldrig har mødt før, som vil fortælle mig hvordan vi skal gøre!? er rasende ! også fordi hun bare blev ved. årh.

min far kom også da vi skulle hjem, og sagde han nok lige skulle snakke med hende. havde det været min far eller andre jeg måske kendte så ja ja. men en jeg aldrig har set og på ingen måde kan lide børn.!

ej undskyld men skulle lige ud med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var da godt nok virkelig også dårlig stil fra hendes side! Som i VIRKELIG dårlig stil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var da godt nok virkelig også dårlig stil fra hendes side! Som i VIRKELIG dårlig stil!

Det synes jeg jo også! :prik

Måtte lige trække vejret et par gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig har din far lige taget et alvorsord med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig har din far lige taget et alvorsord med hende.

Det håber jeg, er bare stadig så sur og forvirret over hun kunne finde på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber, du fik givet udtryk for det til din far. Men han har da sikkert eller ikke været begejstret over at hun gjorde hans datter ked af det (sådan læser jeg dig i hvert fald). Jeg var selv blevet ked at det i dine sko, i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber, du fik givet udtryk for det til din far. Men han har da sikkert eller ikke været begejstret over at hun gjorde hans datter ked af det (sådan læser jeg dig i hvert fald). Jeg var selv blevet ked at det i dine sko, i hvert fald.

jeg er også vildt ked af det, altså ikke med tåre bare indeni :( også når det er noget vi så brændende vil, hun fik os bare til at lyde, som nogen teenagere som ville have en baby for sjov.

fik heldigvis sagt min mening og følelser til far.

tak :) min mand sagde også, at han bare ventede på jeg tændte helt af, men synes jeg fik sagt i en god tone, at det skulle vi nok bestemme og hendes holdning måtte selvfølgelig også være der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til lige at høre jer ad, da jeg ikke er vant til at have så tydelig en test streg, når jeg kun er 3+3. kan det evt. betyde tvillinger? Jeg har været på pergotime denne cyklus, så det kan reelt være en mulighed.

post-12785-0-15950200-1468526105_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først Tillykke!!! :yay prøv at google, kender slet ikke til pregotime, så kan desværre ikke hjælpe der :) men hvor er det dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, en flot test!! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lille_my siger prøv og Google det. Men det er en flot test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I ha' alle tre :wub For mig er det også en ret imponerende test, når jeg ikke er længere. Ved min datter var jeg først helt sikker på, at testen var positiv omkring 5+0.

jeg prøver at google det :D Tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tøser jeg har brug for hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til lige at høre jer ad, da jeg ikke er vant til at have så tydelig en test streg, når jeg kun er 3+3. kan det evt. betyde tvillinger? Jeg har været på pergotime denne cyklus, så det kan reelt være en mulighed.

Kæmpe stort tillykke. Og sikke en flot test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER