Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Det vil jeg sige er rigtigt

Tak! Det er super :-) det er første gang jeg bruger æl-test, så det er rart med noget hjælp :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ikke gravid endnu, men vi kom til at købe en autostol idag :badgirl

Åh, hvor ville jeg ønske at alt det her stikkeri med hormoner, ville give en 100 % chance for at blive gravid ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke gravid endnu, men vi kom til at købe en autostol idag :badgirl

Åh, hvor ville jeg ønske at alt det her stikkeri med hormoner, ville give en 100 % chance for at blive gravid ..

Er glad for jeg ikke er den eneste der kigger babyudstyr, var lige ved at købe en autostol igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det kun boligens størrelse der spænder ben for at vi kan gå i gang! :D

Det bliver forhåbentlig løst om maks et år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det kun boligens størrelse der spænder ben for at vi kan gå i gang! :D

Det bliver forhåbentlig løst om maks et år :)

 

Det skal da nok hurtigt kunne løse sig :)

 

Her gik jeg ellers og troede, at I var i gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal da nok hurtigt kunne løse sig :)

Her gik jeg ellers og troede, at I var i gang :P

Tja, hurtigt og hurtigt... Vi er skrevet op til nogle lejeboliger, men der er selvfølgelig venteliste :)

Næh, ikke endnu. Det startede egentlig med at manden var helt klar, så jeg begav mig herind for at se, om jeg kunne blive klar og få et bedre syn på det at have børn end min tid som pædagogstuderende havde efterladt mig med. Og da jeg så blev klar, så trak manden i land ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor jeg hader at se blod!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver snart sindssyg over min krop! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver snart sindssyg over min krop! :prik

Hvad så da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så da?

Æl-udflåd for tredje gang på denne cyklus. CD 14, 17-18-19 og nu igen på CD 23. Helt til grin. Testede negativ for æl på cd 14, 17 og i dag på 23. Testede ikke cd 18+19 (var hen over weekenden, hvor manden var hjemme. Han magter ikke test-cirkus, så det er min hverdagsbeskæftigelse :lol ).

Har haft prikken, stikken og murren i højre side siden cd 18-19, meget markant på cd 19 og i går (cd 22).

Murren og niv og stik ligger jeg vitterligt ikke ret meget i, men er dælme træt af æl-udflåd som vinden blæser! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl-udflåd for tredje gang på denne cyklus. CD 14, 17-18-19 og nu igen på CD 23. Helt til grin. Testede negativ for æl på cd 14, 17 og i dag på 23. Testede ikke cd 18+19 (var hen over weekenden, hvor manden var hjemme. Han magter ikke test-cirkus, så det er min hverdagsbeskæftigelse :lol ).

Har haft prikken, stikken og murren i højre side siden cd 18-19, meget markant på cd 19 og i går (cd 22).

Murren og niv og stik ligger jeg vitterligt ikke ret meget i, men er dælme træt af æl-udflåd som vinden blæser! :prik

Er dit udflåd helt gennemsigtigt og har du prøvet at tage det mellem 2 fingre? Hvis "tråden" knækker med det samme har du ikke æl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dit udflåd helt gennemsigtigt og har du prøvet at tage det mellem 2 fingre? Hvis "tråden" knækker med det samme har du ikke æl.

Det kan strækkes helt op til 10-15 cm. Og falder til bunds i en klump i et glas vand (jeps, det er gennemkontrolleret, det er samme type udflåd hver gang :rolleyes ). Er helt med på at det kan snyde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan strækkes helt op til 10-15 cm. Og falder til bunds i en klump i et glas vand (jeps, det er gennemkontrolleret, det er samme type udflåd hver gang :rolleyes ). Er helt med på at det kan snyde ;)

Ej hvor er det mærkeligt altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det mærkeligt altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er skam sammen hyppigt uanset! ;) Jeg er bare træt af at jeg ikke aner hvornår jeg skal forvente mens :rolleyes

Forstår jeg virkelig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg frustreret lige nu. Når man bare VED at man ikke er blevet gravid i denne her omgang fordi der bare INGEN symptomer er. Så er der bare virkelig lang tid til at mens starter. Den skal komme i næste uge. Godtnok ville jeg kun være 3+3 i dag men der er intet ved min krop der siger "graviditetssymptomer". Kun ømme bryster men det får jeg altid inden mens. :( :( :(

Øv altså! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan strækkes helt op til 10-15 cm. Og falder til bunds i en klump i et glas vand (jeps, det er gennemkontrolleret, det er samme type udflåd hver gang :rolleyes ). Er helt med på at det kan snyde ;)

Kommer du det i vand? Den var ny, hvad går det ud på? Jeg er jo behandlings-ramt på det punkt og kender ikke alle de tips. Håber det er okay jeg spørger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer du det i vand? Den var ny, hvad går det ud på? Jeg er jo behandlings-ramt på det punkt og kender ikke alle de tips. Håber det er okay jeg spørger :)

Fertilt udflåd (æl-udflåd) skulle kunne skelnes fra alt muligt andet udflåd ved at klumpe sammen og falde til bunds i vand. Hvorfor jeg ved det og hvorfor jeg har forsøgt det, må du ikke spørge om :blush :lolhit

Én er nok bare træt af en håbløs cyklus :rolleyes

Selvfølgelig må du spørge søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fertilt udflåd (æl-udflåd) skulle kunne skelnes fra alt muligt andet udflåd ved at klumpe sammen og falde til bunds i vand. Hvorfor jeg ved det og hvorfor jeg har forsøgt det, må du ikke spørge om :blush :lolhit

Én er nok bare træt af en håbløs cyklus :rolleyes

Selvfølgelig må du spørge søde :kiss

:lolhit man skal ikke kimse af en baby hungrende kvinde :lovebk :kiss jeg kan godt forstå du er træt af det, søde :kram2

Sjovt det kan falde til bunds i vand, skægt det gør det :haha

Tak for info :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit man skal ikke kimse af en baby hungrende kvinde :lovebk :kiss jeg kan godt forstå du er træt af det, søde :kram2

Sjovt det kan falde til bunds i vand, skægt det gør det :haha

Tak for info :kiss

No problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl-udflåd for tredje gang på denne cyklus. CD 14, 17-18-19 og nu igen på CD 23. Helt til grin. Testede negativ for æl på cd 14, 17 og i dag på 23. Testede ikke cd 18+19 (var hen over weekenden, hvor manden var hjemme. Han magter ikke test-cirkus, så det er min hverdagsbeskæftigelse :lol ).

Har haft prikken, stikken og murren i højre side siden cd 18-19, meget markant på cd 19 og i går (cd 22).

Murren og niv og stik ligger jeg vitterligt ikke ret meget i, men er dælme træt af æl-udflåd som vinden blæser! :prik

Du kunne helt sikkert have gavn af at tage din temperatur, så du i det mindste ved hvornår ÆL HAR været der. Så finder du også ud af hvornår i cyklus du har Æl-udflåd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne helt sikkert have gavn af at tage din temperatur, så du i det mindste ved hvornår ÆL HAR været der. Så finder du også ud af hvornår i cyklus du har Æl-udflåd ;)

Ja, har godt spekuleret over det der temperatur-noget. Men jeg tror simpelthen ikke på det ville være muligt at gøre hver dag på samme tidspunkt, som vores liv ser ud lige nu. Og slet ikke når man også skal holde sig i ro op til :rolleyes

Satser på (indtil yderligere desperation sætter ind) at denne cyklus bare er en drille-cyklus :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger  :balloons

 

 

Ville i sige denne er positiv???? tror jeg hopper på manden uanset, men det er første gang jeg tester med Ægløsningsteste........  :bunny

 

post-12552-0-56475000-1467717483_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :balloons

Ville i sige denne er positiv???? tror jeg hopper på manden uanset, men det er første gang jeg tester med Ægløsningsteste........ :bunny

collage-1467717320017.jpg

Jeg er på ingen måde trænet i at tyde æl-test, men umiddelbart tror jeg ikke den er positiv - endnu. Men det kunne godt se ud som om den var det snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :balloons

Ville i sige denne er positiv???? tror jeg hopper på manden uanset, men det er første gang jeg tester med Ægløsningsteste........ :bunny

collage-1467717320017.jpg

Den er ikke positiv endnu, men måske er den i aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER