Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg burde få mens torsdag eller fredag. Min tanke går også på, at der ikke rigtig er nogen udvikling, så uanset hvad er der ingen tegn på en blivende graviditet.

Jeg kan snildt lave en grå skyggestreg uanset om jeg er gravid eller ej. For mig har det været afgørende om der er farve i stregen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan snildt lave en grå skyggestreg uanset om jeg er gravid eller ej. For mig har det været afgørende om der er farve i stregen :kram

Jeg tror uniddelbart også jeg er sådan en, der laver streger altid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror uniddelbart også jeg er sådan en, der laver streger altid :rolleyes

Og når man VED hvor den skal være, så er det svært ikke at se dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons  hej hej piger  :)

 

Jeg tænker på om det er en god ide at begynde at tage vitaminer nu - selvom vi ikke er gået igang med PB. 

Manden kan ikke blie helt klar, så jeg tænkte at jeg da i det mindste kunne forberede min krop?

 

Hvorlang tid inden en graviditet må man tage de der gravitamin-piller eller det der folsyre? 

 

Eller er jeg helt dum når jeg tænker sådan her? 

For er det egentlig ikke bare om at gå igang så man er så godt forberedt som mulig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons hej hej piger :)

Jeg tænker på om det er en god ide at begynde at tage vitaminer nu - selvom vi ikke er gået igang med PB.

Manden kan ikke blie helt klar, så jeg tænkte at jeg da i det mindste kunne forberede min krop?

Hvorlang tid inden en graviditet må man tage de der gravitamin-piller eller det der folsyre?

Eller er jeg helt dum når jeg tænker sådan her?

For er det egentlig ikke bare om at gå igang så man er så godt forberedt som mulig?

Nej begynd du bare :) De siger 3 måneder før du bliver gravid, men det er liiiidt svært at vide hvornår det er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej begynd du bare :) De siger 3 måneder før du bliver gravid, men det er liiiidt svært at vide hvornår det er :D

 

Super :-)

 

 

Ja det er jo det jeg tænker - der er jo mange hvor det tager år før bebsen kommer.... 

 

tror jeg må på apoteket så :-)

 

Tak for svar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :-)

Ja det er jo det jeg tænker - der er jo mange hvor det tager år før bebsen kommer....

tror jeg må på apoteket så :-)

Tak for svar :loveshower

Ja det tager tid for nogen af os ^_^

Og velbekomme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og når man VED hvor den skal være, så er det svært ikke at se dem ;)

Ja, du har ret! Nu har jeg fået mens for fuld udblæsning, så jeg er i hvert fald ikke gravid nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du har ret! Nu har jeg fået mens for fuld udblæsning, så jeg er i hvert fald ikke gravid nu :)

Øv/yay for mens. Kan ikke helt tolke hvad vi heppede på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :-)

 

 

Ja det er jo det jeg tænker - der er jo mange hvor det tager år før bebsen kommer.... 

 

tror jeg må på apoteket så :-)

 

Tak for svar :loveshower

Jordmoder.dk har lavet en pakke som hedder bio-gravid igennem phamanord, der er alt i, som du skal bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordmoder.dk har lavet en pakke som hedder bio-gravid igennem phamanord, der er alt i, som du skal bruge :)

 

 

Fantastisk - tusinde tak for info. den må jeg da hellere lige se om jeg kan finde et sted :-)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv/yay for mens. Kan ikke helt tolke hvad vi heppede på? :unsure

Vi heppede på mens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi heppede på mens ;)

Så :yay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk - tusinde tak for info. den må jeg da hellere lige se om jeg kan finde et sted :-)

:loveshower

velbekom :) bare ikke tage den Matas laver, har været i 4 forskellige mataser, og de siger alle sammen, at den er så "kunstig" at kroppen har svært ved, a t optage den, altså du kan lige så godt lade vær :(

den fra jordmoder.dk kan fåes i Matas og på billigtest dk. tror jeg nok det hedder, begge steder har 3 for 2 tit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at tage det stille og roligt omkring PB.

Cyklusdag 15 og ikke et eneste tegn på ægløsning, på trods af en cyklus på 28 dage :rolleyes overvejer æl-test, selvom jeg havde forsvoret at teste og planlægge :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at tage det stille og roligt omkring PB.

Cyklusdag 15 og ikke et eneste tegn på ægløsning, på trods af en cyklus på 28 dage :rolleyes overvejer æl-test, selvom jeg havde forsvoret at teste og planlægge :lol

Hehe kender det alt for godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at tage det stille og roligt omkring PB.

Cyklusdag 15 og ikke et eneste tegn på ægløsning, på trods af en cyklus på 28 dage :rolleyes overvejer æl-test, selvom jeg havde forsvoret at teste og planlægge :lol

Jeg stemmer for testning og masser af sex, det virkede her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for testning og masser af sex, det virkede her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol I er gode, piger!

Har indkøbt en pakke med 5 æl-tests, men har måske en mistanke om at æl er sent på den... :chin: holder øje med udflåd og smerter - plejer nemlig at have ret tydelige tegn på æl... Sex hver 3.-4. dag, måske oftere hvis der pludselig er tydelige tegn :P

Suk, jeg er allerede et monster :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bruger æl-test for at finde det rigtige tidspunkt, hvor tit skal man så teste for ikke at misse en positiv æl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bruger æl-test for at finde det rigtige tidspunkt, hvor tit skal man så teste for ikke at misse en positiv æl?

Man siger en gang om dagen, den viser at ægløsning falder indenfor de næste 24-36 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger en gang om dagen, den viser at ægløsning falder indenfor de næste 24-36 timer :)

Er det bedst om morgenen eller er det lige meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidt noget med at det ikke skal være om morgenen som ved en graviditetstest. Men er bedst mellem 10-20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bedst om morgenen eller er det lige meget?

har testet æl på alle tider først middag - aften og så næste morgen :) den var ret tydelig den første morgen, men ikke helt nok, så prøvede igen senere på dagen. bare med 4-5 timer efter sidste gang jeg var på toilettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER