Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

jeg vil også.......vi arbejder hårdt på sagen :-)

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Er virkelig, virkelig ked af det på jeres vegne. Hvor må det være en frygtelig ting at gennemgå. Masser af kram og tanker herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Eeej du skulle ikke komme tilbage allerede!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er virkelig hårdt at starte forfra igen. Og den her medicinske abort er ikke spændende. Helt ærligt så er det sku ulækkert. Sagde nej til samtale om elevplads i fredags og overvejer om jeg kan tillade mig og bede om min chance alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er virkelig hårdt at starte forfra igen. Og den her medicinske abort er ikke spændende. Helt ærligt så er det sku ulækkert. Sagde nej til samtale om elevplads i fredags og overvejer om jeg kan tillade mig og bede om min chance alligevel.

Hvor er jeg ked af det på dine vegne, det var ikke meningen du skulle være her lige nu.

Du kan da altid prøve at høre om de vil give dig en chance

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Åh det er jeg ked af at høre! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :D Vil I gerne gøre Silke Elia til storesøster? (Ved at vejen til Silke Elia ikke var nem)

På et tidspunkt ja. Er slet ikke klar til det endnu; vil gerne nyde Silke Elia så meget som muligt og have overskud til hende, men med vores forhistorie har vi valgt at tage chancen. Og hvis der sker et mirakel, ja så er det mere end velkomment :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På et tidspunkt ja. Er slet ikke klar til det endnu; vil gerne nyde Silke Elia så meget som muligt og have overskud til hende, men med vores forhistorie har vi valgt at tage chancen. Og hvis der sker et mirakel, ja så er det mere end velkomment :)

Det kan jeg godt forstå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg spurgt om de vil have mig til samtale alligevel. Jeg har jo intet at miste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg spurgt om de vil have mig til samtale alligevel. Jeg har jo intet at miste :(

Nej nej nej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Håber hurtigt at du får 2 streger igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg spurgt om de vil have mig til samtale alligevel. Jeg har jo intet at miste :(

Åh havde slet ikke set, at du har mistet? Tanker jeres vej. Det er bare så uendelig hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg spurgt om de vil have mig til samtale alligevel. Jeg har jo intet at miste :(

:kram det er sgu uretfærdigt!

Håber du snart står med II igen.

Mht. Samtalen, så synes jeg det er super, at du har skrevet til dem- krydser fingre for, at de vil se dig :)

Er det stadig Lisbeth der er ved ansættelsesudvalget? Altså hun er leder (eller var) leder for eleverne dengang jeg var elev :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har talt om det samme og jeg tænker også sådan, at jeg gerne vil nyde Melissa osv. Men tanken om, hvor længe det vil tage at blive gravid igen osv. Spøger også indimellem en del i mit hoved :unsure Det eneste vi ved er, at vi vil forsøge at undgå juli-termin, så Melissa ikke risikerer dele fødselsdag :) Og at Melissa gerne måtte nå at blive 2 år :) Vi må se, hvad tiden bringer, men uha.. De æggestokke :whistling

Præcis de tanker har jeg også.... Vil gerne at Maja når at blive 2 inden hun bliver storesøster... Men samtidig er jeg bange for om vi skal skal kæmpe for en blivende graviditet igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg spurgt om de vil have mig til samtale alligevel. Jeg har jo intet at miste :(

Jeg er ked af at høre, at du har mistet! :kram Håber du snart står med 2 streger igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det er sgu uretfærdigt!

Håber du snart står med II igen.

Mht. Samtalen, så synes jeg det er super, at du har skrevet til dem- krydser fingre for, at de vil se dig :)

Er det stadig Lisbeth der er ved ansættelsesudvalget? Altså hun er leder (eller var) leder for eleverne dengang jeg var elev :)

Det her var på et apotek som farmakonomelev. Men kan se jeg kan nå at søge i Viborg som lægesekretærelev så det skal gøres. Jeg skal søge via link så mht navn så pas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her var på et apotek som farmakonomelev. Men kan se jeg kan nå at søge i Viborg som lægesekretærelev så det skal gøres. Jeg skal søge via link så mht navn så pas.

Jeg troede det var som lægesekretærelev :oops Tænkte om det var til Silkeborg eller Århus, der hed lederen for eleverne Lisbeth ;)

Men farmakonomelev lyder da også VILDT spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis de tanker har jeg også.... Vil gerne at Maja når at blive 2 inden hun bliver storesøster... Men samtidig er jeg bange for om vi skal skal kæmpe for en blivende graviditet igen :unsure

Kan sagtens følge dig :kram2

Du/I har haft jeres prøvelser, så skal vi ikke sige, at det bare går nemt denne gang og spiren er sund og rask? :) Ved godt det er lettere sagt end gjort :(

Om ikke andet, så kunne det var hyggeligt at følges lidt igen :loveshower Det tyder på, at der er mange af os med 2012 børn der vender tilbage næste år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min samtale :)

Kryds for mig i eftermiddag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min samtale :)

Kryds for mig i eftermiddag!

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min samtale :)

Kryds for mig i eftermiddag!

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min samtale :)

Kryds for mig i eftermiddag!

Held og lykke xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså! Tænk hvis alle os med sommerbabyer fra 2012, ender med at skulle følges ad igen :D

Dét stemmer jeg for!!! :D Så kan vi hoppe i termin august-14 gruppen sammen! :goodluck

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét stemmer jeg for!!! :D Så kan vi hoppe i termin august-14 gruppen sammen! :goodluck

Tror umiddelbart det er nogenlunde den termin vi sigter efter. Måske lidt senere - kommer an på manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min samtale :)

Kryds for mig i eftermiddag!

Jubiiiii, hvordan gik det :-D?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii, hvordan gik det :-D?

Samtalen gik fint. Tror de synes jeg manglede lidt intetesse for anatomi osv. Får svar inden påske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER