Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ditto!

Hvornår skal du teste?

Hmmm jeg skal teste om en uge præcist, men det er en test dag sat af fertilitetsklinikken, og min mens kommer ALTID 4 dage før deres test dag. Så hvis den ikke gør det denne gang, behøver jeg næsten ikke teste :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felixmor, hvad så?????????????

Venter meget spændt.

Her er der stadig ingen mens.

MEN, jeg synes at der er lidt muren i underlivet. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felixmor, hvad så?????????????

Venter meget spændt.

Her er der stadig ingen mens.

MEN, jeg synes at der er lidt muren i underlivet. :-(

Måske du skal tjekke min nyoprettet tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsecret, hvornår skal du teste?

Jeg har stadig ingen mens, ingen muren. :-)

Jeg var sammen med min kusine i dag. Vi har begge piger med 10 dages mellemrum.

Min kusine har så endnu en datter som er 4.

Men hun prædikede i dag om vi godt var klar over, hvor hårdt det vil blive med to børn indenfor 1 1/2 år (vis jeg altså er gravid).

Man kan da sagtens snakke om, om vi har overvejet hvor hårdt det bliver. Men hun blev virkelig ved. Jeg kunne mærke at jeg blev ret ked af det. Selvfølgelig er vi klar over at det bliver hårdt. Men vi vil det jo gerne.

Men vi ved jo slet ikke om det lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsecret, hvornår skal du teste?

Jeg har stadig ingen mens, ingen muren. :-)

Jeg var sammen med min kusine i dag. Vi har begge piger med 10 dages mellemrum.

Min kusine har så endnu en datter som er 4.

Men hun prædikede i dag om vi godt var klar over, hvor hårdt det vil blive med to børn indenfor 1 1/2 år (vis jeg altså er gravid).

Man kan da sagtens snakke om, om vi har overvejet hvor hårdt det bliver. Men hun blev virkelig ved. Jeg kunne mærke at jeg blev ret ked af det. Selvfølgelig er vi klar over at det bliver hårdt. Men vi vil det jo gerne.

Men vi ved jo slet ikke om det lykkedes.

:kram2

Synes da slet ikke hun har ret til at blande sig. Ok at sige sin mening men i sidste ende er det jo jeres beslutning og så skal hun da bare bakke jer op. Det er jo overvejet og afstemt med hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Synes da slet ikke hun har ret til at blande sig. Ok at sige sin mening men i sidste ende er det jo jeres beslutning og så skal hun da bare bakke jer op. Det er jo overvejet og afstemt med hinanden.

Ja, sin mening er meget velkommen, men det lød næsten som om hun ville overbevise mig om ikke at prøve endnu.

Vi vil så gerne have en mere nu :-D :-D :-D.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet i dag og kommer til at blive ved med at teste hver dag i et stykke tid nu :)

Der er 1,5 år mellem mine brødre og min mor syntes det var ekstremt hårdt, har tit sagt at tvillinger havde været nemmere ;) men det har ikke skræmt mig, for kan også se hvor meget glæde de har haft sammen, så min drøm er også pseudo tvillinger - og det selvom jeg ikke har den første endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet i dag og kommer til at blive ved med at teste hver dag i et stykke tid nu :)

Der er 1,5 år mellem mine brødre og min mor syntes det var ekstremt hårdt, har tit sagt at tvillinger havde været nemmere ;) men det har ikke skræmt mig, for kan også se hvor meget glæde de har haft sammen, så min drøm er også pseudo tvillinger - og det selvom jeg ikke har den første endnu!

Hvad, siger dine tests så???

Da vi fik sat Æg op med Astrid, fik vi sat 2 op og håbede på tvillinger.

Så vi har hele tiden gerne ville have dem tæt på hinanden.

Mest af alt, vil vi så gerne blive gravid af os selv.

I dag er dag 31 i cyklus og stadigvæk Ingen mens.

Jeg testede i torsdags og den var negativ, men håber bare SÅ MEGET at den er positiv i morgen. Der er da også symptomer (kvalme, øm omkring bryst og virkelig oppustet om aftenen) . Så hvis jeg ikke er gravid, så må mens godt komme, så jeg kan komme på kur. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

Wauw, hvor fedt :loveshower TILLYKKE med det :) Det bliver spændende hvad hcg-tallet siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad, siger dine tests så???

Da vi fik sat Æg op med Astrid, fik vi sat 2 op og håbede på tvillinger.

Så vi har hele tiden gerne ville have dem tæt på hinanden.

Mest af alt, vil vi så gerne blive gravid af os selv.

I dag er dag 31 i cyklus og stadigvæk Ingen mens.

Jeg testede i torsdags og den var negativ, men håber bare SÅ MEGET at den er positiv i morgen. Der er da også symptomer (kvalme, øm omkring bryst og virkelig oppustet om aftenen) . Så hvis jeg ikke er gravid, så må mens godt komme, så jeg kan komme på kur. :-)

Er så spændt på dine vegne i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

Jubiiiii :-D fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var min mand og jeg i kære børn.. selvom vi først begynder på PB til april. Hehe.. Jeg følte mig helt skyldig på en eller anden måde :wub , men vi glæder os bare begge så meget til vi kan begynde på PB.. :kuller

Og Helle H - det er da helt op til jer om I vil have pseudo tvillinger eller ej. Der er jo altid andre folks meninger som vil være for eller imod, men I skal jo gøre det I føler for! :biglove

Kan virkelig godt forstå i glæder jer. Det er jo også en fantastisk tid i er på vej imod. <3

Ja, ved godt det er vores valg. Syntes bare det var en mærkelig måde at være på og at hun blev ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Øv, stadigvæk negativ.. Så det er vidst den der slankekur jeg skal på.

Jeg har meget svært ved at tro på at den skulle blive positiv. :'(

Ingen oktober gruppe til mig og ingen lillebrøster til Astrid Øv Øv Øv Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Øv, stadigvæk negativ.. Så det er vidst den der slankekur jeg skal på.

Jeg har meget svært ved at tro på at den skulle blive positiv. :'(

Ingen oktober gruppe til mig og ingen lillebrøster til Astrid Øv Øv Øv Øv

Øv Helle. Havde ellers heppet på du kom med. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt vemodigt ikke at høre til herinde. Har været glad for at være her. Men er jo oven ud lykkelig for den lille spire der giver mig den værste kvalme og fantastiske hedeture.

Vil lurer med herinde fortsat og heppe på jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Helle. Havde ellers heppet på du kom med. :kram2

Ja, havde virkelig også håbet :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan virkelig godt forstå i glæder jer. Det er jo også en fantastisk tid i er på vej imod. <3

Ja, ved godt det er vores valg. Syntes bare det var en mærkelig måde at være på og at hun blev ved.

Ja, det er det også.. men der er ikke andet at gøre end at lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet øre :)

Øv Øv, stadigvæk negativ.. Så det er vidst den der slankekur jeg skal på.

Jeg har meget svært ved at tro på at den skulle blive positiv. :'(

Ingen oktober gruppe til mig og ingen lillebrøster til Astrid Øv Øv Øv Øv

Åh nej - du får lige en masse :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

Hurra!!! :loveshower Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er vist positive! Det er ret vildt!! Nu er det bare rigtigt lang tid til onsdag hvor jeg kan få mit hcg tal..

Ej, hvor skønt! KÆMPE tillykke!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens, men kun lidt og det er gammel blod.

Øv Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var denne måneds drøm.

Vi prøver igen..... Dag 1 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da Helle... Håber den er der snart for jer... Vi holder pause nu efter min abort... Vi skal have det her lidt på afstand og jeg vil prøve at få et arbejde og sådan noget... Glæder mig dog til at gå i gang igen med PB :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER