Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Lige nu køres der BA ræs hjemme hos os, men når det er overstået skal der ske noget på den her front - det er til at blive sindsyg af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der lige nogen, der gider gokke mig ovenihovedet og sige "FY! NEJ! DU SKAL IKKE VÆRE GRAVID IGEN, ENDNU! FAT DET SÅ!"? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der lige nogen, der gider gokke mig ovenihovedet og sige "FY! NEJ! DU SKAL IKKE VÆRE GRAVID IGEN, ENDNU! FAT DET SÅ!"? :rolleyes

Haha, jeg skulle lige til at sige, det var da nyt at se dig i "vil gerne være gravid" ;) Jeg gider ikke gokke dig i hovedet - for er det ikke også snart på tide, at Valdemar skal være storebror...? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man prøver at blive gravid er det så bedst kun at dyrke sex hver 2 dag eller må man gerne hver dag. Hvad har sædkvaliteten bedst af?

Muligvis et dumt spørgsmål, men ja..vil jo helst gøre det rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der lige nogen, der gider gokke mig ovenihovedet og sige "FY! NEJ! DU SKAL IKKE VÆRE GRAVID IGEN, ENDNU! FAT DET SÅ!"? :rolleyes

:badgirl :sm :klap

Meeen.. Selv med en hvalp og en knap 8 mdr. Gammel datter, så er jeg stadig lige skruk! Selvom jeg kort troede jeg var kureret ;)

Kom forår, sommer og varme- også JUUUUL! ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man prøver at blive gravid er det så bedst kun at dyrke sex hver 2 dag eller må man gerne hver dag. Hvad har sædkvaliteten bedst af?

Muligvis et dumt spørgsmål, men ja..vil jo helst gøre det rigtigt :)

De fleste råd går på hver anden dag - men hvis din mands sædkvalitet ellers er i orden, kan I sagtens gøre det hver dag. Der skal i hvert fald nok være rigeligt at gode sædceller til at befrugte et æg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg skulle lige til at sige, det var da nyt at se dig i "vil gerne være gravid" Jeg gider ikke gokke dig i hovedet - for er det ikke også snart på tide, at Valdemar skal være storebror...?

Hehe, hvem ved om jeg kommer til at lure mere herinde snart? :whistling Valdemar måtte godt være blevet storebror 10 minutter efter at han blev født :biglove Ej... Han må godt være den lille lidt endnu. Men han ville da sikkert også elske at have en lillebrøster at lege med :biglove

Når man prøver at blive gravid er det så bedst kun at dyrke sex hver 2 dag eller må man gerne hver dag. Hvad har sædkvaliteten bedst af?

Muligvis et dumt spørgsmål, men ja..vil jo helst gøre det rigtigt

Som Glossi siger, så siger de fleste hveranden dag. :) Men da vi lavede min søn, der skiftede vi mellem hver tredje og hver dag - sådan som lyst og lejlighed nu bød sig ;) Sædceller kan jo ikke kigge i kalenderen, så jeg tror, det er ok at tage det lidt "på slum" :)

:badgirl

Meeen.. Selv med en hvalp og en knap 8 mdr. Gammel datter, så er jeg stadig lige skruk! Selvom jeg kort troede jeg var kureret ;)

Kom forår, sommer og varme- også JUUUUL! :D

Hehehehe, du er SÅ busted i også at lure herinde :D Men jatak til forår, sommer, varme (og liiiiige en periode med forholdsvist pæn krop) og så jul, hvor vi tager hele turen igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er flere og flere af dem som blev mor da jeg begyndte herinde som er begyndt at melde sig så småt på banen igen? Men det er da kun hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er flere og flere af dem som blev mor da jeg begyndte herinde som er begyndt at melde sig så småt på banen igen? Men det er da kun hyggeligt :)

Jeg synes altid, at det er hyggeligt at følge (så meget, som tid tillader det), når dem man tidligere har fulgt vil prøve igen :) Meeeeen at dømme efter din signatur, så er det vist din tur næste gang :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altid, at det er hyggeligt at følge (så meget, som tid tillader det), når dem man tidligere har fulgt vil prøve igen :) Meeeeen at dømme efter din signatur, så er det vist din tur næste gang :goodluck :kram2

Ja håber også jeg snart kan få lov til at se to streger!

Tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tålmodighed er en dyd her også da.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil nu har jeg haft en meget positiv tilgang til hele det her med PB. Og det har jeg da stadig; men det frusterende i, at der bare ikke sker noget, er desværre begyndt at skinne lidt igennem. Må lige tænke det hele igennem, for jeg ved jo, at det kan tage lang tid. Og jeg vil gerne bevare positiviteten, så godt det nu kan lade sig gøre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehehe, du er SÅ busted i også at lure herinde :D Men jatak til forår, sommer, varme (og liiiiige en periode med forholdsvist pæn krop) og så jul, hvor vi tager hele turen igen :loveshower

:D Vi er vist godt nok nogle stykker, som lurer lidt rundt herinde :D Lidt skægt :P

Jeg skal også lige have en smækker krop.. eller bare en god vægt ;) Også er der tid - så begynder helvedet med usikkerheden på om det kan lade sig gøre, ventetiden osv. igen :rolleyes Forstår slet ikke, at jeg allerede tænker på at udsætte mig selv for det igen :unsure :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil nu har jeg haft en meget positiv tilgang til hele det her med PB. Og det har jeg da stadig; men det frusterende i, at der bare ikke sker noget, er desværre begyndt at skinne lidt igennem. Må lige tænke det hele igennem, for jeg ved jo, at det kan tage lang tid. Og jeg vil gerne bevare positiviteten, så godt det nu kan lade sig gøre. :)

Det er svært at bevare positiviteten, jeg ventede 9 mdr. før jeg første gang stod med en positiv test - det var så hårdt at blive skuffet måned efter måned - og tvivle på, om kroppen kunne finde ud af at blive gravid. Den positive test stod jeg med, efter vi havde fået en tid hos lægen til udredning, men graviditeten endte som en MA. Derefter gik der 2 mdr. (fra MA startede (vi troede det var en SA) også til jeg stod med en positiv test igen :loveshower

Jeg husker det som nogle rigtig hårde perioder, men må erkende, at det er når man nærmest har opgivet modet, at man står med overraskelsen :) Da jeg blev gravid første gang, var jeg sikker på, at der ikke var noget, for vi havde kun haft sex 1 gang omkring ÆL og jeg havde været så tosset på manden, fordi han ikke havde lyst :whistling :blush Anden gang gik vi all in og jeg var ret hurtigt sikker på, at der var noget i gærde :loveshower

Selvom jeg nu har fået et barn, så frygter jeg, at der skal kæmpes i samme dur igen, for at bliv gravid (når vi når dertil) - det er jo helt tåbeligt, og sådan burde jeg ikke tænke, men sådan er det.

:btopic Jeg håber, at det snart lykkedes for mange er jer, som venter - det er en hård tid, men når det hele lykkes, så er det alle tårene og kampen værd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da! Alle dem der poster NF billeder på facebook hjælper ikke ligefrem på min skrukhed :D

Projekt lillebrøster er planlagt til at begynde ultimo 2013. Synes der er LÆÆÆNGE til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da! Alle dem der poster NF billeder på facebook hjælper ikke ligefrem på min skrukhed :D

Projekt lillebrøster er planlagt til at begynde ultimo 2013. Synes der er LÆÆÆNGE til!

Kender det ;)

Vi har talt om at P-pillerne ryger sidst på året ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da! Alle dem der poster NF billeder på facebook hjælper ikke ligefrem på min skrukhed :D

Projekt lillebrøster er planlagt til at begynde ultimo 2013. Synes der er LÆÆÆNGE til!

Kender det ;)

Vi har talt om at P-pillerne ryger sidst på året ;)

Åh synes også at mine æggestokke klaprer... Vil bare så gerne være gravid igen, men vil også gerne nyde Maja alene, inden hun forhåbentlig skal være storesøster :) men uha hvor vil jeg gerne have en lille bebs igen :stork :baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også.......vi arbejder hårdt på sagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes tråden er ved at blive invaderet af gamle kendinge :lol

(....siger hende der ikke tager prævention ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes tråden er ved at blive invaderet af gamle kendinge :lol

(....siger hende der ikke tager prævention ;) )

Hahaha :D Vil I gerne gøre Silke Elia til storesøster? (Ved at vejen til Silke Elia ikke var nem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det ;)

Vi har talt om at P-pillerne ryger sidst på året ;)

Samme her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh synes også at mine æggestokke klaprer... Vil bare så gerne være gravid igen, men vil også gerne nyde Maja alene, inden hun forhåbentlig skal være storesøster :) men uha hvor vil jeg gerne have en lille bebs igen :stork :baby :kuller

Har det faktisk på samme måde :) men har det også lidt sådan, at nr 2 jo aldrig vil kunne blive nydt alene på samme måde alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså! Tænk hvis alle os med sommerbabyer fra 2012, ender med at skulle følges ad igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså! Tænk hvis alle os med sommerbabyer fra 2012, ender med at skulle følges ad igen :D

Mangler en

Multiquote, men er på fra mobilen :)

Det kunne være så sjovt, men umiddelbart er vi da vist nogle stykker der "spøger" herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh synes også at mine æggestokke klaprer... Vil bare så gerne være gravid igen, men vil også gerne nyde Maja alene, inden hun forhåbentlig skal være storesøster :) men uha hvor vil jeg gerne have en lille bebs igen :stork :baby :kuller

Vi har talt om det samme og jeg tænker også sådan, at jeg gerne vil nyde Melissa osv. Men tanken om, hvor længe det vil tage at blive gravid igen osv. Spøger også indimellem en del i mit hoved :unsure Det eneste vi ved er, at vi vil forsøge at undgå juli-termin, så Melissa ikke risikerer dele fødselsdag :) Og at Melissa gerne måtte nå at blive 2 år :) Vi må se, hvad tiden bringer, men uha.. De æggestokke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER