Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tror umiddelbart det er nogenlunde den termin vi sigter efter. Måske lidt senere - kommer an på manden :)

Det kan også godt være, at vi venter længere tid. :) Min mand har overhovedet ikke sagt god for en ny graviditet sidst på året, han har kun indrømmet at han var lidt fristet. Planen var også at Valdemar skulle være lidt ældre. Men en skruk mor har vel altid lov at drømme :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan også godt være, at vi venter længere tid. :) Min mand har overhovedet ikke sagt god for en ny graviditet sidst på året, han har kun indrømmet at han var lidt fristet. Planen var også at Valdemar skulle være lidt ældre. Men en skruk mor har vel altid lov at drømme :badgirl

Det er jo lige det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha med alle jer skrukke mødre bliver jeg helt skruk efter nummer to allerede :lolhit

Tror bare vi liiiiige starter med en tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første ægløsnings test brugt i dag. Negativ, så vi fortsætter i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha med alle jer skrukke mødre bliver jeg helt skruk efter nummer to allerede :lolhit

Tror bare vi liiiiige starter med en tak!

:ditto - det er snyd at alle jer andengangs allerede er her igen ;)

Meeeen det går jo nok alligevel. En eller anden dag er det jo nok en af os andre, der står som andengangsmor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første ægløsnings test brugt i dag. Negativ, så vi fortsætter i morgen :-)

Jeg hepper Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi springer lige denne måned over (= termin til jul) og så tager vi beslutningen om vi skal udskyde projektet til november/december... Håber jeg godtnok ikke, der er aaalt for længe til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ih hvor har vi ondt af dig blomster. Ved godt at tanken er god men de gør mig alligevel lidt ked.... giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ih hvor har vi ondt af dig blomster. Ved godt at tanken er god men de gør mig alligevel lidt ked.... giver det mening?

Hm, jeg tror godt, jeg kan følge dig, fordi det på en eller anden måde synliggør tabet - men hvor ER det bare alligevel en sød tanke og skønt, at nogle udviser omsorg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ih hvor har vi ondt af dig blomster. Ved godt at tanken er god men de gør mig alligevel lidt ked.... giver det mening?

Forstår dig godt. Men se på det som en sød tanke. At de ved godt det ikke hjælper dig, men at de tænker på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ondt i maven :( ved ikke om jeg skal kontakte lægevagten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Åh nej, det er jeg ked af at høre!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kommer tilbage med ønsket :( måske vi er heldige at følges næste gang...

Ååååh søde, jeg håber vi kommer til at stå med 2 streger snart begge to. Jeg kan godt forstå du synes at det er hårdt at få blomster (selvom det er sødt ment) det er en konstant reminder om det du lige har været igennem. Her er vi på 3 dag med negative tests. Men den bliver vel positiv inden for de næste par dage ;-). Hvordan har du det? Er du klar igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh søde, jeg håber vi kommer til at stå med 2 streger snart begge to. Jeg kan godt forstå du synes at det er hårdt at få blomster (selvom det er sødt ment) det er en konstant reminder om det du lige har været igennem. Her er vi på 3 dag med negative tests. Men den bliver vel positiv inden for de næste par dage ;-). Hvordan har du det? Er du klar igen?

Øv håber da den bliver positiv.

Psykisk er det hårdt og jeg har nogle mavesmerter jeg ikke ved om jeg skal reagere på. Lidt alla blærebetændelse men alligevel ikke hel. Den ene dag skal vi bare i gang igen og den næste dag viæ jeg gerne prioritere mig selv og få et arbejde hvilket jeg har forsøgt i over et år. Synes det hele ser håbløst ud pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læge kl 11.30. Håber ikke der er noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læge kl 11.30. Håber ikke der er noget...

Krydser fingre. Venter på at høre fra dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chancen for at blive mor i 2013 er nu minimale :( øv bøv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chancen for at blive mor i 2013 er nu minimale :( øv bøv!

Hvorfor det?

Håber ikke jeg spørger dumt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor det?

Håber ikke jeg spørger dumt

Fordi mens li er kommet her og så hedder terminen for næste 30. December.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi mens li er kommet her og så hedder terminen for næste 30. December.

Nå på den måde. Øv øv. Så kan jeg jo godt se at det samme er gældende for os. Øv øvøvøvøvøvøv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2014 ville jo også være dejligt :-) Vi går i gang med PB til juni og håber meget at blive forældre i 2014 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2014 ville jo også være dejligt :-) Vi går i gang med PB til juni og håber meget at blive forældre i 2014 :-)

Til juni har vi prøvet et år, så i kan ikke vide jer sikre. Ikke for at være pessimist, men ja for et år siden havde jeg jo håbet det samme for os, bare med 2013 :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre. Venter på at høre fra dig.

Ingen underlivsbetændelse så det er en god start :)

Min blodprocent er til den laveste så skal have hentet jern. I morgen kan jeg få svar på om jeg har blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til juni har vi prøvet et år, så i kan ikke vide jer sikre. Ikke for at være pessimist, men ja for et år siden havde jeg jo håbet det samme for os, bare med 2013 :-/

Vil også sige, at man jo aldrig kan vide- vi troede det skulle være 2011, men endte med 2012 :) :wub Det tog os et år for en blivende graviditet. Håber snart du/I får det samme :) Men ventetiden er laaang!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu skriver vi snart 1. april og vi smed pillerne nytår 11/12 så vi er snart oppe på 1 år og 4 mdr...stadig uden at have en bebs på vej....dog været gravid efter 11 mdr. og desværre mistet...

Men det er sQ frusterende når man føler det er ens tur !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER