Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Så scorede jeg mig en udskrabning. Skod kontrol men nu ved jeg da hvad der er skyld i mavesmerterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så scorede jeg mig en udskrabning. Skod kontrol men nu ved jeg da hvad der er skyld i mavesmerterne.

Øv Øv, men nu ved du da besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var ægløsnings test stadigvæk negativ men tæt på positiv så vi hyggede og håber at den er positiv i dag... Så skal der max sexes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var ægløsnings test stadigvæk negativ men tæt på positiv så vi hyggede og håber at den er positiv i dag... Så skal der max sexes

Glædelig tirsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig tirsdag ;)

Jep happy tirsdag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk negativ ægløsnings test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet tilbage fra opvågning. Hold da op jeg er træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet tilbage fra opvågning. Hold da op jeg er træt.

Øv at det blev nødvendigt, men i det mindste fandt du da ud af hvad mavesmerterne stammede fra! Håber at du klarer den :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet tilbage fra opvågning. Hold da op jeg er træt.

Sender dig et stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder og mistænke endometriose :-/

Har tegn på det synes jeg selv. I form af meget ondt under mens. Men havde ikke så voldsomme smerter mens jeg var på p-piller.

Hmm må tage den med lægen på et tidspunkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder og mistænke endometriose :-/ Har tegn på det synes jeg selv. I form af meget ondt under mens. Men havde ikke så voldsomme smerter mens jeg var på p-piller. Hmm må tage den med lægen på et tidspunkt...

Mon ikke du kan tillade dig at ringe og snakke med lægen snart, når I dels har prøvet så længe, og hvis du også synes, at du har for mange smerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også bestille en tid til lægen med det samme - især når I har forsøgt så længe uden held. Tænk hvis der kunne gøres noget så I blev hurtigere gravide :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ih hvor har vi ondt af dig blomster. Ved godt at tanken er god men de gør mig alligevel lidt ked.... giver det mening?

Jeg hadede alle de blomster vi fik... Og har stadig ikke lyst til at få blomster nu her 3 måneder efter, så jeg forstår dig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du kan tillade dig at ringe og snakke med lægen snart, når I dels har prøvet så længe, og hvis du også synes, at du har for mange smerter?

Jeg ville også bestille en tid til lægen med det samme - især når I har forsøgt så længe uden held. Tænk hvis der kunne gøres noget så I blev hurtigere gravide :balloons

Var ved lægen og få 2. Hpv vaccine her til formiddag og hun er altså sikker på at det lykkedes os indenfor et år. (Indsæt smiley der prikker til den anden med en pind) yearh Right tænker jeg bare!

Men lige nu har jeg altså ikke travlt. Kan godt vente de 3 måneder til jeg kan få sidste hpv og så er der gået det år! (Siger jeg nu, har med garanti ændret mening inden måneden er omme!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke - måske er du heldig at du er gravid inden næste vaccination - jubii :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, synes det er lidt svært med ægløsnings test. Synes stadigvæk ikke at den er helt positiv.

Men hva pokker vi sexer bare løs. Så rammer vi jo nok rigtig en dag. ;-)

Ha en skøn påske bk piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, synes det er lidt svært med ægløsnings test. Synes stadigvæk ikke at den er helt positiv.

Men hva pokker vi sexer bare løs. Så rammer vi jo nok rigtig en dag. ;-)

Ha en skøn påske bk piger

Ja, jeg synes sgu også de kan være lidt frustrerende, de teste. MEN hvis bare i hygger regelmæssigt, så burde I jo have pæne chancer, hvis ellers æg og sæd er i fornuftig kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den positiv, ingen tvivl :-D :-D Så skal der hygges max med manden og han har fødselsdag i dag. Så skal vi ikke tro det bringer Held :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den positiv, ingen tvivl :-D :-D Så skal der hygges max med manden og han har fødselsdag i dag. Så skal vi ikke tro det bringer Held :-D

God fornøjelse og tillykke med manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels min familie. Står helt ude ved kanten hele tiden og der skal ingen ting til at vælte læsset og jeg tænder af. Håber snart det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den positiv, ingen tvivl :-D :-D Så skal der hygges max med manden og han har fødselsdag i dag. Så skal vi ikke tro det bringer Held :-D

Wuhu, det må være et tegn! :glad Håber det giver lykke :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige høre.. Hvad er jeres erfaringer i forhold til kroppen egne tegn på ÆL, som slim, ømme bryster osv. - er det noget der er til at stole på, når nu det er første cyklus efter p-piller? Eller er det bare min krop der spiller mig et pus ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige høre.. Hvad er jeres erfaringer i forhold til kroppen egne tegn på ÆL, som slim, ømme bryster osv. - er det noget der er til at stole på, når nu det er første cyklus efter p-piller? Eller er det bare min krop der spiller mig et pus ? :)

Jeg havde MANGE symptomer første cyklus efter p-pillestop både før og efter ÆL, så første cyklus ville jeg nok stole mest på ægløsningsteste og/eller temperaturmålinger - men når det så er sagt, så er slim jo også et tegn. Selv har nu haft to cykli og sidste cyklus var vist mere normal - der havde jeg brystsmerter og niv i underlivet et stykke tid inden ægløsning og en smule slim omkring ægløsningen - men det er ikke alle, der har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den positiv, ingen tvivl :-D :-D Så skal der hygges max med manden og han har fødselsdag i dag. Så skal vi ikke tro det bringer Held :-D

Det må være et tegn ;)

God fornøjelse :bd. og tillykke med manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt! Har pletblødt siden søndag. Kun tre gange med frisk blod på størrelse med en femkrone. Og ellers lidt brunligt udflåd. KAN det være en tiny-lille menstruation (har aldrig oplevet så lidt!) - eller pletbløder jeg bare for no apparent reason (har aldrig oplevet at pletbløde før)?

Er der nogen, der har oplevet det? Er sgu ved at være træt af det, når jeg ikke aner hvorfor :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER