Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Næh, men der var svagt farvet udflåd igen i går. Nu sskal det bare blive væk 5 timer endnu og gerne til i morgen :)

Kommer I hjem i morgen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skete det jeg lidt havde frygtet.. P fortalte her til aften, at han er i tvivl om han vil have flere børn :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke formået at fange en positiv ægløsningstest her den første cyklus jeg tester. Men jeg ved jeg har ægløsning, kan tydeligt mærke det med niv, murren, etc. Så irriterende!!

Er der andre der bare ikke kan teste positivt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil hjælpe?

post-7956-0-77565500-1400353647_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer I hjem i morgen? :unsure

Vi er på vej hjem nu ;)

Og mens er ikke kommet endnu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil hjælpe?

ny1.jpg

Jeg tror den har været positiv meget tæt på den fjerde fra neden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej hjem nu ;)

Og mens er ikke kommet endnu :yay

 

Uhh spændende!  :D

Jeg tror den har været positiv meget tæt på den fjerde fra neden.

Tak, jeg heller også til den 3-4 talt fra neden og op, de er fra samme dag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan jeg er gravid :kuller

Jeg synes vi har været ok gode til at sexe jævnligt, dog har jeg ikke endnu opdaget æl-slim :unsure Synes der er laaaaaang tid til på lørdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh spændende! :D

Tak, jeg heller også til den 3-4 talt fra neden og op, de er fra samme dag.

Det var nu kun jubel fordi jeg når at komme hjem inden mens starter - jeg er 98% sikker på jeg ikke er gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan jeg er gravid :kuller

Jeg synes vi har været ok gode til at sexe jævnligt, dog har jeg ikke endnu opdaget æl-slim :unsure Synes der er laaaaaang tid til på lørdag :(

:bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu kun jubel fordi jeg når at komme hjem inden mens starter - jeg er 98% sikker på jeg ikke er gravid ;)

Nå på den måde, ja så er det da heldigt  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej hjem nu ;)

Og mens er ikke kommet endnu :yay

Sidst du var gravid Susanne var det så ikke også hvor i havde været på ferie? Altså hvor du også begyndte og pletbløde lidt inden i skulle hjem? Eller husker jeg forkert.. Har læst din tråd nemlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst du var gravid Susanne var det så ikke også hvor i havde været på ferie? Altså hvor du også begyndte og pletbløde lidt inden i skulle hjem? Eller husker jeg forkert.. Har læst din tråd nemlig..

Vi var i London fra 2+3 til 3+0, men jeg så aldrig skyggen af farve, da jeg var gravid med Anna :) Og derfor tror jeg ikke på jeg er det nu ;)

Og cyklussen før jeg blev gravid, var vi i Wien og der begyndte jeg at bløde den dag vi skulle hjem. Måske det er det du husker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test kl. 6.30 og synes der var en skyggestreg, men nu ser den mest bare helt blank ud - det var nok ønsketænkning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test kl. 6.30 og synes der var en skyggestreg, men nu ser den mest bare helt blank ud - det var nok ønsketænkning <_<

Håber for dig, den var der. At du slet ikke blødte med Anna betyder jo ikke at du ikke gør det næste gang. De gange jeg har ledt med lys og lygte efter en skyggestreg har jeg aldrig formået at overbevise mig om at jeg kunne se en.

Tester du igen i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :kram2

Tak søde :kiss

Ih, får helt lyst til at teste, nu du lige har gjort det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig, den var der. At du slet ikke blødte med Anna betyder jo ikke at du ikke gør det næste gang. De gange jeg har ledt med lys og lygte efter en skyggestreg har jeg aldrig formået at overbevise mig om at jeg kunne se en.

Tester du igen i morgen?

Tja, ved ikke helt hvad jeg tror og gør. Hvis jeg slet ikke ser frisk blod i dag heller, så tror jeg ikke jeg kan lade være i morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, ved ikke helt hvad jeg tror og gør. Hvis jeg slet ikke ser frisk blod i dag heller, så tror jeg ikke jeg kan lade være i morgen :rolleyes

Så bliver jeg jo NØDT til at teste sammen med dig ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i London fra 2+3 til 3+0, men jeg så aldrig skyggen af farve, da jeg var gravid med Anna :) Og derfor tror jeg ikke på jeg er det nu ;)

Og cyklussen før jeg blev gravid, var vi i Wien og der begyndte jeg at bløde den dag vi skulle hjem. Måske det er det du husker?

Jo det er helt sikkert det jeg husker :) men det kan jo have været en implationsblødning denne gang :) håber for dig Susanne :) hvis den er der ved du at i bare skal rejse for at det sker ;) haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver jeg jo NØDT til at teste sammen med dig ;) :p

Uden tvivl! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er helt sikkert det jeg husker :) men det kan jo have været en implationsblødning denne gang :) håber for dig Susanne :) hvis den er der ved du at i bare skal rejse for at det sker ;) haha

Tak :kiss

Jeg, måske er der noget med rejserne. Nu var der jo lige Wien, der tæller imod, men hvis jeg er gravid nu er det jo lige før der er statistisk signifikans :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, jeg bliver sindssyg! Den dumme indbildte skyggestreg fik mig til at tænke og pludselig kunne jeg komme på alle mulige tegn på graviditet :rolleyes

Der ER ikke nogen skyggestreg - man kan bare se markeringen af hvor evt farve VILLE komme til syne <_<

Der måtte godt komme lidt frisk blod, så jeg kan få stoppet tankestrømmen! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, jeg bliver sindssyg! Den dumme indbildte skyggestreg fik mig til at tænke og pludselig kunne jeg komme på alle mulige tegn på graviditet :rolleyes

Der ER ikke nogen skyggestreg - man kan bare se markeringen af hvor evt farve VILLE komme til syne <_<

Der måtte godt komme lidt frisk blod, så jeg kan få stoppet tankestrømmen! :prik

 

Hvor er det træls for dig :(

Jeg nåede ellers lige at tænke, at din skyggestreg da sagtens kan udvikle sig over de næste par dage, da jeg læste dit indlæg lidt længere oppe på siden :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

 

post-7420-0-40249000-1400433497_thumb.jp

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

DSC_6036.JPG

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER