Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tak søde :kiss

Tror dog ikke jeg er gravid lige nu, men tror mere det er fordi jeg først har ÆL nu - havde i hvert fald ÆL-slim i dag.

Uhh! :yay :bd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stadig ikke frisk blod, faktisk ikke engang farve på papiret hele dagen. Temperaturen er ikke faldet.

Men nu har jeg det godt nok mens-agtigt og der er kommet rødbrun farve på papiret.

Hvorfor kan mens dog ikke bare komme ind i kampen, så vi kan komme videre?! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Jeg tror heller ikke jeg er gravid, jeg har ikke haft særlig mange ÆL symptomer, så er i tvivl om jeg har haft ÆL. Og i aften er det 4 døgn siden vi sidst har sexet, da manden har ondt i ryggen :(

Vi tager den i næste cyklus sgu!!

Nå, i dag fik jeg så første tegn på ÆL, hvilket betyder jeg nok skal regne med en cyklus på 50 dage og ikke 40, som den gennemsnitlig er på. Så nu håber jeg bare at det betyder ÆL er på vej og ikke lige har været der, da vi ikke har sexet de sidste 4 døgn :(

Manden bliver tvunget i aften selvom han har ondt i ryggen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, i dag fik jeg så første tegn på ÆL, hvilket betyder jeg nok skal regne med en cyklus på 50 dage og ikke 40, som den gennemsnitlig er på. Så nu håber jeg bare at det betyder ÆL er på vej og ikke lige har været der, da vi ikke har sexet de sidste 4 døgn :(

Manden bliver tvunget i aften selvom han har ondt i ryggen ;)

Sikke en lang cyklus. Taster du dine oplysninger ind i en app? Måske er du én af dem, der har to ægløsninger på én cyklus?

Hepper :glad :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lang cyklus. Taster du dine oplysninger ind i en app? Måske er du én af dem, der har to ægløsninger på én cyklus?

Hepper :glad :hump ;)

Ja, den er irriterende lang! <_<

Og ja, taster i app - det er guld værd!

Jeg tror ikke jeg har dobbelt ÆL, så ligger de i hvert fald indenfor samme uge, da jeg højst plejer at have symptomer fordelt over 4-6 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den er irriterende lang! <_<

Og ja, taster i app - det er guld værd!

Jeg tror ikke jeg har dobbelt ÆL, så ligger de i hvert fald indenfor samme uge, da jeg højst plejer at have symptomer fordelt over 4-6 dage.

Hvad taster du ind i en app? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den er irriterende lang! <_<

Og ja, taster i app - det er guld værd!

Jeg tror ikke jeg har dobbelt ÆL, så ligger de i hvert fald indenfor samme uge, da jeg højst plejer at have symptomer fordelt over 4-6 dage.

Jeg er nemlig også begyndt med en app for at undersøge min cyklus. Er spændt på hvor regelmæssig den er.

Tester du for ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad taster du ind i en app? :unsure

Og hvilken app?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvilken app?

Jeg har hentet en der hedder Clue. Man kan taste forskellige ting ind, som den så bruger til at beregne hvornår du har ægløsning og hvornår mens kommer næste gang. Du kan fx indtaste mens, humør, udflåd, sex osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvilken app?

Jeg taster ind hvilket konsistens min udflåd har, noterer hvis jeg har øm livmoder, pletbløder, ømme bryster osv, noterer om vi har sexet morgen eller aften og hvornår jeg har mens og hvor længe.

Det meste kunne ligeså godt være i en notesbog, da appen kun tager hensyn til mens, men det er nu noget nemmere med en app ;) Så den beregner min gennemsnitlige cyklus og fortæller mig hvornår den tror jeg har ÆL (som den beregner til 14 dage før gennemsnitlig cyklus).

Jeg synes den giver et godt overblik, den fortæller mig hvilken cyklusdag jeg er på og kan beregne evt terminsdato også.

Den hedder iPeriod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nemlig også begyndt med en app for at undersøge min cyklus. Er spændt på hvor regelmæssig den er.

Tester du for ægløsning?

Nej, det gør jeg ikke. Jeg tør ikke rigtig begynde på det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det gør jeg ikke. Jeg tør ikke rigtig begynde på det :unsure

Okay. Jeg har slet ikke forstand på det. Har heller ikke gjort det før, men tror godt at jeg kunne finde på det denne gang.

Forstår dog godt hvis du ikke har lyst til at ende med at blive et testmonster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taster ind hvilket konsistens min udflåd har, noterer hvis jeg har øm livmoder, pletbløder, ømme bryster osv, noterer om vi har sexet morgen eller aften og hvornår jeg har mens og hvor længe.

Det meste kunne ligeså godt være i en notesbog, da appen kun tager hensyn til mens, men det er nu noget nemmere med en app ;) Så den beregner min gennemsnitlige cyklus og fortæller mig hvornår den tror jeg har ÆL (som den beregner til 14 dage før gennemsnitlig cyklus).

Jeg synes den giver et godt overblik, den fortæller mig hvilken cyklusdag jeg er på og kan beregne evt terminsdato også.

Den hedder iPeriod.

Er du sikker på at den ikke også bruger de andre oplysninger til at beregne ægløsning? Det står der at "min" app gør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på at den ikke også bruger de andre oplysninger til at beregne ægløsning? Det står der at "min" app gør...

Den skriver sådan her, så tror da ikke den tager hensyn til mine observationer?

dNWK1pJ.png

Men det kunne da godt ske man skulle prøve en anden..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skriver sådan her, så tror da ikke den tager hensyn til mine observationer?

dNWK1pJ.png

Men det kunne da godt ske man skulle prøve en anden..?

Hmm... Altså Clue er på dansk og skriver noget med at jo flere detaljer man indtaster, jo bedre kan den beregne ens ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fundet en på dansk hvor man kan taste alt muligt ind!

Den tager i hvert fald højde for, at luteale fase er kortere end 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke frisk blod, men bragende negative tests. Og mine bryster er større og har summet lidt ind imellem de sidste par dage.

Jeg har for alvor fået psyket min krop ud af den <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke frisk blod, men bragende negative tests. Og mine bryster er større og har summet lidt ind imellem de sidste par dage.

Jeg har for alvor fået psyket min krop ud af den <_< :(

Ved godt du kunne teste med Anna, men kunne det ikke skyldes et anderledes HcG-niveau? :unsure Jeg har jo selv tænkt, at det ville være som med M., men det har det på mange måder slet ikke være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt du kunne teste med Anna, men kunne det ikke skyldes et anderledes HcG-niveau? :unsure Jeg har jo selv tænkt, at det ville være som med M., men det har det på mange måder slet ikke være ;)

Jeg testede først med Anna 4+0, men der var den også flot positiv. I dag er jeg 3+5 eller 3+6 og der er ikke så meget som en skyggestreg, selvom det er en høj-sensitivitetstest <_<

Jeg ville gerne tro på det, men jeg er desværre ret overbevist om, at jeg mest bare har psyket min krop til at være forsinket. De sidste mange gange har jeg set frisk blod ved 3+3 / 3+4, men denne gang er der kun svagt rødbrunt og her til morgen helt brunt.

 

:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først med Anna 4+0, men der var den også flot positiv. I dag er jeg 3+5 eller 3+6 og der er ikke så meget som en skyggestreg, selvom det er en høj-sensitivitetstest <_<

Jeg ville gerne tro på det, men jeg er desværre ret overbevist om, at jeg mest bare har psyket min krop til at være forsinket. De sidste mange gange har jeg set frisk blod ved 3+3 / 3+4, men denne gang er der kun svagt rødbrunt og her til morgen helt brunt.

 

:numse

Hepper på at det snart går rigtigt i gang, så I kan komme i gang med en ny cyklus, hvor I for alvor giver den gas :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at det snart går rigtigt i gang, så I kan komme i gang med en ny cyklus, hvor I for alvor giver den gas :hump ;)

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fundet en på dansk hvor man kan taste alt muligt ind!

Den tager i hvert fald højde for, at luteale fase er kortere end 14 dage.

Hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den?

OvuView. Jeg har android.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at det snart går rigtigt i gang, så I kan komme i gang med en ny cyklus, hvor I for alvor giver den gas :hump ;)

 

:ditto :kram

Tak, søde piger! :kiss

 

Der har godt nok været spændinger og niveri i dag, men kun ganske lidt brunt på papiret og lige som jeg konstaterede, at mine bryster altså ER anderledes og brystvorterne faktisk er blevet svagt ømme (hvilket de ellers kun er lige omkring ÆL) og tænkte, at der MÅSKE alligevel var noget, så var der for lidt siden frisk blod på papiret for første gang - :numse, hvor er det latterligt, at min psyke og krop skal lege sådan med mig :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde piger! :kiss

 

Der har godt nok været spændinger og niveri i dag, men kun ganske lidt brunt på papiret og lige som jeg konstaterede, at mine bryster altså ER anderledes og brystvorterne faktisk er blevet svagt ømme (hvilket de ellers kun er lige omkring ÆL) og tænkte, at der MÅSKE alligevel var noget, så var der for lidt siden frisk blod på papiret for første gang - :numse, hvor er det latterligt, at min psyke og krop skal lege sådan med mig :prik :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER