Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Det står sikkert et eller andet sted herinde, men er der nogen der lige kan huske hvornår man anbefaler at man begynder at tage folsyre inden PB?

Mener det er 3 mdr før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3 mdr.

Mener det er 3 mdr før.

Tak. Uh det er snart så :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Uh det er snart så :yay

Uh spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende :)

Ja helt vildt. Det har hele tiden ligget meget fjernt. Og sjovt at komme herind og opdage hvor mange der egentlig er i gang, som man "kender" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, alle sammen :kiss

Måske var det bare noget jeg bildte mig ind - brysterne er i hvert fald sifsig selv nu :rolleyes

Sunwing family resort Alcudia ;)

Alcudia er bare en drøm!! Super dejligt sted!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes efterhånden det begynder at stramme i underlivet som tegn på snarlig ægløsning. Testene er også kommet, så i morgen (og frem) tester jeg og så håber jeg vi kan få gjort et godt forsøg på en februar bebs!

Manden herhjemme er også ved at være godt skruk. Jeg nævnte noget om en der var gravid tidligere i dag, og hans svar var "Ihhh jeg vil også have en baby" :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt vildt. Det har hele tiden ligget meget fjernt. Og sjovt at komme herind og opdage hvor mange der egentlig er i gang, som man "kender" :)

Hyggeligt du begynde at snuse herinde, selvom jeg nu håber at jeg er videre inden i rigtig kommer i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt du begynde at snuse herinde, selvom jeg nu håber at jeg er videre inden i rigtig kommer i gang.

Det håber jeg også for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står sikkert et eller andet sted herinde, men er der nogen der lige kan huske hvornår man anbefaler at man begynder at tage folsyre inden PB?

Jeg startede med at tage det her den 1. maj... Og vi starter PB i starten af august... Så denne gang ca. 3 mdr før. I sidst graviditet begyndt jeg først da jeg fandt ud af jeg var gravid... Var 5 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt vildt. Det har hele tiden ligget meget fjernt. Og sjovt at komme herind og opdage hvor mange der egentlig er i gang, som man "kender" :)

Og ikke mindst tænke på hvor mange der allerede bager på nr. 2 :) Det er helt vild så meget babyboom der er herinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventede mens et sted mellem fredag og søndag. Nu er det onsdag. Havde brunt udflåd igår. Er forvirret, men mon ikke mens er lige på trapperne. Og mine tests er ikke kommet endnu på trods af, at jeg bestilte dem i søndags :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ikke mindst tænke på hvor mange der allerede bager på nr. 2 :) Det er helt vild så meget babyboom der er herinde :biglove

Ja der er vildt mange som boomer i år :)

Vores aftale var at vente til.næste sommer, men jeg når da at blive total skruk inden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventede mens et sted mellem fredag og søndag. Nu er det onsdag. Havde brunt udflåd igår. Er forvirret, men mon ikke mens er lige på trapperne. Og mine tests er ikke kommet endnu på trods af, at jeg bestilte dem i søndags :prik

Jeg har begge gange blødt brun inden jeg testede positivt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi er endnu ikke i gang :)

Men jeg ville nu gerne!

En af mine elever, fik en lillesøster for en uges tid siden. Moren havde hende med i dag - hun skal hedde Camille! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi er endnu ikke i gang :)

Men jeg ville nu gerne!

En af mine elever, fik en lillesøster for en uges tid siden. Moren havde hende med i dag - hun skal hedde Camille! :)

Kæresten er måske ikke enig? ;)

Åh det er altid svært ikke at blive skruk, når der er babyer omkring én :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at købe nogle ægløsningstests i dag :blush

Har vel en 4 menstruationer tilbage inden vi går i gang og blev lige nysgerrig på min cyklus og på hvornår min ægløsning ligger.

Ja jeg glæder mig til at gå i gang :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvis ikke jeg var på p-piller vil jeg godt nok tro at jeg var gravid.. Har så meget kvalme om eftermiddagen godt nok plus jeg sover nærmest konstant.. Håber ikke det er sygdom som driller.. Hårdt når man er på ferie og gerne vil kunne holde til noget at kroppen så driller en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvis ikke jeg var på p-piller vil jeg godt nok tro at jeg var gravid.. Har så meget kvalme om eftermiddagen godt nok plus jeg sover nærmest konstant.. Håber ikke det er sygdom som driller.. Hårdt når man er på ferie og gerne vil kunne holde til noget at kroppen så driller en..

Jeg har også konstant kvalme og er evig træt.

Ifl min læge er det b vitamin mangel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, kæresten er meget enig i at en baby kunne være dejligt :D Men vi vil gerne lige nyde Camille lidt, få "styr" på tingene osv.. :) Vi er rigtige glade for vores lejlighed, og hvis vi fik et barn mere, skulle man flytte på sigt jo..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at købe nogle ægløsningstests i dag :blush

Har vel en 4 menstruationer tilbage inden vi går i gang og blev lige nysgerrig på min cyklus og på hvornår min ægløsning ligger.

Ja jeg glæder mig til at gå i gang :p

:D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også konstant kvalme og er evig træt.

Ifl min læge er det b vitamin mangel

Ja, får selv B12 vitamin da min krop ikke kan optage det men det får jeg jo noget for så burde ikke være det.. Kan også bare være hormonerne i p-pillerne jeg er på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, får selv B12 vitamin da min krop ikke kan optage det men det får jeg jo noget for så burde ikke være det.. Kan også bare være hormonerne i p-pillerne jeg er på..

Jeg har haft nogle P-piller der gjorde mig træt :blink Hvordan går det med dig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft nogle P-piller der gjorde mig træt :blink Hvordan går det med dig? :kram2

Synes bare det er helt vildt så træt jeg skal være, sover omkring 1-2 timer hver eftermiddag.. Og så rumsterer det noget i maven.. Det begyndte efter kæresten og jeg hyggede i mandags.. Nok bare et sammenfald.. Tænker du i forhold til mammografien? Er pisse nervøs lige nu:/ regner bestemt ikke med der er noget men jo tættere på vi kommer mandag jo mere nervøs bliver jeg :(

Hvordan går det med graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kan anbefale en ægløsnings app?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kan anbefale en ægløsnings app?

Jeg synes at "Min kalender" er god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER