Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

DSC_6036.JPG

Nej, hvor fint!! :glad Helt naturligt?

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jøsses, hvor det niver og spænder i dag :o Stadig ikke noget frisk blod. Tror dog på ingen måde på noget som helst før jeg tydeligt ser mere end een streg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor fint!! :glad Helt naturligt?

Tillykke! :loveshower

 

Helt naturligt ja :loveshower

 

Jeg kan dog slet ikke helt tro det, og har gået og kigget på testen en del gange, og jeg kan stadig ikke forstå det. Men har en del smerter i maven/underlivet faktisk og ømme bryster, så mon ikke den er god nok :)

 

En af grundene til at jeg ikke helt kan forstå det er nok, fordi min cyklus netop har været så lang (siden 25. januar), så har af gode grunde heller ingen idé om hvor langt henne jeg er. Så må kontakte min læge i morgen og høre hvad vi gør for at få det regnet rigtigt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

 

Mange tak  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

DSC_6036.JPG

Tillykke!! Fedt det lykkedes på så lang en cyklus! Hvornår testede du sidst negativt? (Læs: hvor lang henne kan du være?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

 

attachicon.gifDSC_6036.JPG

Stort tillykke  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

DSC_6036.JPG

:yay tillykke :hurra :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt naturligt ja :loveshower

Jeg kan dog slet ikke helt tro det, og har gået og kigget på testen en del gange, og jeg kan stadig ikke forstå det. Men har en del smerter i maven/underlivet faktisk og ømme bryster, så mon ikke den er god nok :)

En af grundene til at jeg ikke helt kan forstå det er nok, fordi min cyklus netop har været så lang (siden 25. januar), så har af gode grunde heller ingen idé om hvor langt henne jeg er. Så må kontakte min læge i morgen og høre hvad vi gør for at få det regnet rigtigt ud :)

Det er jo fantastisk! :loveshower

Jeg vil tro du får en terminsscanning for at sætte en terminsdato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt tro at jeg har taget sådan en fin test i dag!!! :kuller

 

attachicon.gifDSC_6036.JPG

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej stort tillykke Malene uden r, hvor er det dejligt for jer :yay

Og utrolig godt ramt med sådan en lang cyklus :)

 

Sikke alle dem der tester positiv lige for tiden, håber der er flere der følger med (inklusiv mig selv om ca. 9 dage xxxx )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er gang i den herinde. Selv om jeg er gravid kan jeg ikke lade være med at følge med herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Fedt det lykkedes på så lang en cyklus! Hvornår testede du sidst negativt? (Læs: hvor lang henne kan du være?)

 

 

Stort tillykke  :yay

 

 

:yay tillykke :hurra :glad

 

 

Det er jo fantastisk! :loveshower

Jeg vil tro du får en terminsscanning for at sætte en terminsdato :)

 

 

Tillykke :)

 

 

Neeej stort tillykke Malene uden r, hvor er det dejligt for jer :yay

Og utrolig godt ramt med sådan en lang cyklus :)

 

Sikke alle dem der tester positiv lige for tiden, håber der er flere der følger med (inklusiv mig selv om ca. 9 dage xxxx )

 

Tak hvor er I alle bare virkelig søde!! :) :) :)

 

Jeg tror ikke jeg er meget længere henne end lige omkring 4+, da jeg var til en vaginalskanning for ca. 1½ uge siden (pga. kontrol af en stor cyste), hvor lægen kunne se noget væv, som han mente var min mens på vej. Men det må så åbenbart have været æget som var på vej eller hvad end det nu var. For jeg har heldigvis ikke blødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, NU har jeg det mens-agtigt og der var meget svag farve på papiret for første gang i dag. Jeg nåede lige måske at tro en lille bitte smule på det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, NU har jeg det mens-agtigt og der var meget svag farve på papiret for første gang i dag. Jeg nåede lige måske at tro en lille bitte smule på det :(

:kiss

Tester du alligevel i morgen, hvis der ikke er kommet mere blod?

Jeg prøver at trække den lidt med at teste, vil gerne hvis jeg kan vente til på lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom i går, så vi hepper på marts i stedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I alle bare virkelig søde!! :) :) :)

 

Jeg tror ikke jeg er meget længere henne end lige omkring 4+, da jeg var til en vaginalskanning for ca. 1½ uge siden (pga. kontrol af en stor cyste), hvor lægen kunne se noget væv, som han mente var min mens på vej. Men det må så åbenbart have været æget som var på vej eller hvad end det nu var. For jeg har heldigvis ikke blødt.

 

:toot STORT TILLYKKE :glad hvor er det spændende. Jeg tror også, der skal en terminsscanning til :) Hvis ikke du får en bevilget, så er de ikke så dyre at købe selv, og det er guld værd at se hjertet banke på den lille ostereje (hvis man er langt nok henne) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Tester du alligevel i morgen, hvis der ikke er kommet mere blod?

Jeg prøver at trække den lidt med at teste, vil gerne hvis jeg kan vente til på lørdag.

Jeg tog en test for at få ro i sindet og jeg er ikke gravid :(

Nu må vi virkelig gøre en indsats denne gang, for nu kunne jeg virkelig godt snart tænke mig, at det sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en test for at få ro i sindet og jeg er ikke gravid :(

Nu må vi virkelig gøre en indsats denne gang, for nu kunne jeg virkelig godt snart tænke mig, at det sker.

Øv :(

Jeg tror heller ikke jeg er gravid, jeg har ikke haft særlig mange ÆL symptomer, så er i tvivl om jeg har haft ÆL. Og i aften er det 4 døgn siden vi sidst har sexet, da manden har ondt i ryggen :(

Vi tager den i næste cyklus sgu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom i går, så vi hepper på marts i stedet

:kram2

Jeg tror desværre vi er flere, der hopper videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de to II, Malene uden R :loveshower

Susanne, TiaK, Mortilsmuksak og alle andre, der prøver: sender masser af :bd om to II snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de to II, Malene uden R :loveshower

Susanne, TiaK, Mortilsmuksak og alle andre, der prøver: sender masser af :bd om to II snart!

Enig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Jeg tror heller ikke jeg er gravid, jeg har ikke haft særlig mange ÆL symptomer, så er i tvivl om jeg har haft ÆL. Og i aften er det 4 døgn siden vi sidst har sexet, da manden har ondt i ryggen :(

Vi tager den i næste cyklus sgu!!

Ja, det er ret meget øv!

Jeg hepper på februar/marts til os :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min ÆL tests var positive d 16 maj (har efterfølgende kun testen ret så negative) så har jeg testdag omkring d. 30/31 maj. 
Og termin den 6 februar hvis det er. Fin måned for mig, er ikke så langt fra min egen fødseldag hvis det er, hehe  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan jeg er gravid :kuller

Jeg synes vi har været ok gode til at sexe jævnligt, dog har jeg ikke endnu opdaget æl-slim :unsure Synes der er laaaaaang tid til på lørdag :(

Det håber jeg også :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også :biglove

Tak søde :kiss

Tror dog ikke jeg er gravid lige nu, men tror mere det er fordi jeg først har ÆL nu - havde i hvert fald ÆL-slim i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER