Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tak, søde piger! :kiss

Der har godt nok været spændinger og niveri i dag, men kun ganske lidt brunt på papiret og lige som jeg konstaterede, at mine bryster altså ER anderledes og brystvorterne faktisk er blevet svagt ømme (hvilket de ellers kun er lige omkring ÆL) og tænkte, at der MÅSKE alligevel var noget, så var der for lidt siden frisk blod på papiret for første gang - :numse, hvor er det latterligt, at min psyke og krop skal lege sådan med mig :prik :(

Det er så vildt at psyken kan give mærkbare fysiske symptomer :blink

Næste gang Susanne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram

:kram

 

Det er så vildt at psyken kan give mærkbare fysiske symptomer :blink

Næste gang Susanne :kram2

Ja, næste gang! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperatur faldet og helt sikkert mens fra i morgen tidlig.

På den igen! Så får jeg også lov til at lege med min nye app :whistling

Og vi kan hygge os lidt mere med processen fremfor en enkelt gang :hump, hvor jeg faktisk stadig var syg og ikke synes det var det fedeste i verden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperatur faldet og helt sikkert mens fra i morgen tidlig.

På den igen! Så får jeg også lov til at lege med min nye app :whistling

Og vi kan hygge os lidt mere med processen fremfor en enkelt gang :hump, hvor jeg faktisk stadig var syg og ikke synes det var det fedeste i verden :rolleyes

App'en er nemlig også lidt sjov ^_^

Jeg har lige tørret mig og der var lidt rødbrunt på papiret. Hvis mens starter nu, så har min cyklus været på 24 dage. Men hvornår tæller man egentlig fra? Fra 1. dag man ser lidt rødt eller fra mens for alvor melder sig? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

App'en er nemlig også lidt sjov ^_^

Jeg har lige tørret mig og der var lidt rødbrunt på papiret. Hvis mens starter nu, så har min cyklus været på 24 dage. Men hvornår tæller man egentlig fra? Fra 1. dag man ser lidt rødt eller fra mens for alvor melder sig? :unsure

Først fra mens starter rigtigt med frisk blod. Starter I fra næste cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide at den første dag i ens cyklus er fra du bløder om morgenen og resten af dagen.. Nogle kan godt pletbløde mange dage op til mens men du skal bløde fra morgen til aften og så har du dag 1..

Susanne hvilke hormoner var det du fik? Vi skal have pergotime samt gonal f..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først fra mens starter rigtigt med frisk blod. Starter I fra næste cyklus?

Ok. For hvis man taster pletblødning ind i app'en, så starter den nemlig på en ny cyklus og det skal jeg jo så ikke endnu.

Nej vi starter først til september, så det tidligst bliver et sommerbarn igen. Ellers risikerer jeg at få termin oveni mine sidste eksaminer til næste år. Og dem vil jeg gerne have overstået nu, så jeg endelig kan blive færdiguddannet :)

Jeg er bare gået i gang med at undersøge hvor lange mine cyklusser er, så det (forhåbentligt) bliver lettere for os at ramme ægløsningen hurtigt, når vi går i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide at den første dag i ens cyklus er fra du bløder om morgenen og resten af dagen.. Nogle kan godt pletbløde mange dage op til mens men du skal bløde fra morgen til aften og så har du dag 1..

Susanne hvilke hormoner var det du fik? Vi skal have pergotime samt gonal f..

:super

Så går jeg ud fra det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide at den første dag i ens cyklus er fra du bløder om morgenen og resten af dagen.. Nogle kan godt pletbløde mange dage op til mens men du skal bløde fra morgen til aften og så har du dag 1..

Susanne hvilke hormoner var det du fik? Vi skal have pergotime samt gonal f..

Min gyn tæller det nu også som dag 1, hvis jeg begynder at bløde rigtigt til middag.

Jeg fik og får kun Pergotime - det er nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. For hvis man taster pletblødning ind i app'en, så starter den nemlig på en ny cyklus og det skal jeg jo så ikke endnu.

Nej vi starter først til september, så det tidligst bliver et sommerbarn igen. Ellers risikerer jeg at få termin oveni mine sidste eksaminer til næste år. Og dem vil jeg gerne have overstået nu, så jeg endelig kan blive færdiguddannet :)

Jeg er bare gået i gang med at undersøge hvor lange mine cyklusser er, så det (forhåbentligt) bliver lettere for os at ramme ægløsningen hurtigt, når vi går i gang :)

Min app tæller først ny cyklus fra mens - jeg kan godt taste pletblødninger ind uden det ændrer noget. Det er meget heldigt for mig <_<

Jeg kan godt forstå du gerne vil være færdig først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min app tæller først ny cyklus fra mens - jeg kan godt taste pletblødninger ind uden det ændrer noget. Det er meget heldigt for mig <_<

Jeg kan godt forstå du gerne vil være færdig først :)

Ja og egentlig ville jeg også gerne have haft et job i 1 års tid først, men så ville Theo blive en 5-6 år og det synes jeg er lidt meget. Derfor bliver det sådan her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er startet rigtigt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er startet rigtigt :yay

:yay Så hepper vi på at det i den nye cyklus det lykkes :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er startet rigtigt :yay

Dejligt med afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er det irriterende ikke at vide om det blod man ser er ÆL-relateret eller optakt til mens! :prik

Jeg er på CD38 og det kan være begge dele <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er det irriterende ikke at vide om det blod man ser er ÆL-relateret eller optakt til mens! :prik

Jeg er på CD38 og det kan være begge dele <_<

Det kan jeg godt nok godt forstå!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand bliver ved med at spørger om jeg er gravid :D

Under sidste graviditet led jeg meget af kramper i benene om natten, men har ikke haft det siden. Men nu har jeg haft krampe i benene 2 gange inden for en uge :O

Jeg er stadig på P-piller, men dem smider jeg om en uge, men min mand var næsten ved at sige at kramper var nok til at tage en test :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand bliver ved med at spørger om jeg er gravid :D

Under sidste graviditet led jeg meget af kramper i benene om natten, men har ikke haft det siden. Men nu har jeg haft krampe i benene 2 gange inden for en uge :O

Jeg er stadig på P-piller, men dem smider jeg om en uge, men min mand var næsten ved at sige at kramper var nok til at tage en test :D

Sjovt :) Det fik jeg også i går aftes! Jeg led også meget under det, da jeg var gravid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er det irriterende ikke at vide om det blod man ser er ÆL-relateret eller optakt til mens! :prik

Jeg er på CD38 og det kan være begge dele <_<

Ja det er da irriterende <_< Du har ikke pco vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er startet rigtigt :yay

Ny cyklus - sæt i gang! :box :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min app tæller først ny cyklus fra mens - jeg kan godt taste pletblødninger ind uden det ændrer noget. Det er meget heldigt for mig <_<

Jeg kan godt forstå du gerne vil være færdig først :)

Jeg opdagede lige at jeg havde trykket på "let blødning" og ikke "pletblødning". Når jeg trykker på pletblødning tæller det ikke som en ny cyklus endnu. Så det stemmer jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da irriterende <_< Du har ikke pco vel?

Jeg ved det ikke, men tror det ikke. Har dog ikke sat mig specielt meget ind i det. Men min længste cyklus har "kun" været på 56 dage, jeg synes "PCO-historier" ofte referer til meget længere cyklusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gyn tæller det nu også som dag 1, hvis jeg begynder at bløde rigtigt til middag.

Jeg fik og får kun Pergotime - det er nok :)

Nå jamen det er så åbenbart forskelligt.. Okay så må vi se om jeg får for mange æg med det andet oveni.. Aner jo intet om det.. Men mine ÆL har jo også svigtet lidt så måske det er derfor.. Og så går jeg også all in med motion og kost og zoneterapi inden det første forsøg for er lidt nervøs for om min slimhinde kan blive tyk nok da jeg altid har fået af vide at den er tynd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny cyklus - sæt i gang! :box :yay

Jep! Den er hermed sat i gang med tilmelding til 10km-løb i juni, køb af nye hormoner, en aftenløbetur og armbøjninger :box

 

Jeg opdagede lige at jeg havde trykket på "let blødning" og ikke "pletblødning". Når jeg trykker på pletblødning tæller det ikke som en ny cyklus endnu. Så det stemmer jo :)

Det er også de to jeg kan vælge imellem. Hvilken app har du fundet?

 

Jeg ved det ikke, men tror det ikke. Har dog ikke sat mig specielt meget ind i det. Men min længste cyklus har "kun" været på 56 dage, jeg synes "PCO-historier" ofte referer til meget længere cyklusser.

Man har ikke nødvendigvis cyklusser på over 60 dage, når man har PCO. Bliver dine cyklusser længere og længere? 

Jeg er ret sikker på, at min mor også har PCO, men hun har altid haft relativt stabile cyklusser,Til gengæld har hun altid blødt ret kraftigt, hun har høje tindinger og æbleform ligesom mig og tendens til behåring i ansigtet og så har hun haft svært ved at blive gravid (hun har afsløret overfor mig, at hun kunne potentielt godt have haft markant mere end 4 børn :rolleyes). Så PCO betyder ikke nødvendigvis ekstremt lange cyklusser, men lange (og uregelmæssige) cyklusser.

 

Nå jamen det er så åbenbart forskelligt.. Okay så må vi se om jeg får for mange æg med det andet oveni.. Aner jo intet om det.. Men mine ÆL har jo også svigtet lidt så måske det er derfor.. Og så går jeg også all in med motion og kost og zoneterapi inden det første forsøg for er lidt nervøs for om min slimhinde kan blive tyk nok da jeg altid har fået af vide at den er tynd

Det er forskelligt hvor meget hormon man har brug for. Din gyn må jo mene, at du ikke kan nøjes kun med Pergotime. Spændende, hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Den er hermed sat i gang med tilmelding til 10km-løb i juni, køb af nye hormoner, en aftenløbetur og armbøjninger :box

Det er også de to jeg kan vælge imellem. Hvilken app har du fundet?

Du er super sej :respekt

Jeg er i gang med at prøve én, der hedder Clue. Synes den virker meget god. Nem og overskuelig. Men har ikke noget at sammenligne med og er helt grøn med det her cyklushalløj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER