Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hop tidligt i seng, så du/I ikke er for trætte. Det bliver rart, og tænk hvor øv du vil have det, hvis du ikke bliver gravid i denne omgang ☺️

Normalt vil jeg rigtig gerne knalde, men jeg hyggede mig med en madforgiftning i nat, så tror ikke det er muligt for mig rent fysisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt vil jeg rigtig gerne knalde, men jeg hyggede mig med en madforgiftning i nat, så tror ikke det er muligt for mig rent fysisk :(

Ej, hvor øv. Kan godt forstå dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror min ÆL-test bliver positiv i aften og jeg har på ingen måde lyst til at knalde, men det er 3 dage siden sidst :(

 

Hvis den først bliver positiv i aften, så gå tidlig i seng, sov din sygdom væk og tag et morgen-put i stedet - så mange timer er der jo heller ikke til forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er passage, Linomus! :)

Hvad betyder undervisning 20.maj? :unsure

Vi skal have sådan noget de kalder klar parat til IUI hvor man skal lærer om en masse ting og lærer at stikke sig selv osv..

Det har du måske ikke været igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den først bliver positiv i aften, så gå tidlig i seng, sov din sygdom væk og tag et morgen-put i stedet - så mange timer er der jo heller ikke til forskel...

Anna vågner omkring kl. 06, så det bliver godt nok et tidligt put, så :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have sådan noget de kalder klar parat til IUI hvor man skal lærer om en masse ting og lærer at stikke sig selv osv..

Det har du måske ikke været igennem?

Næh. Men jeg skulle heller ikke stikke mig med hormonerne - den fik/får jeg i pilleform. Og jeg klarede da at stikke mig med ÆL-sprøjten alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Men jeg skulle heller ikke stikke mig med hormonerne - den fik/får jeg i pilleform. Og jeg klarede da at stikke mig med ÆL-sprøjten alligevel :)

Næææ ved det heller ikke helt, hvad der er, men det tager vi også bare med os :) men nu glæder jeg mig også bare til og komme i gang :) bliver så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ ved det heller ikke helt, hvad der er, men det tager vi også bare med os :) men nu glæder jeg mig også bare til og komme i gang :) bliver så dejligt :)

Det kan jeg godt forstå! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna vågner omkring kl. 06, så det bliver godt nok et tidligt put, så :P

Tja, jeg har altid været fan af morgensex :) Og en quickie tager jo ikke lang tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :) det gik heldigvis godt.. Det gjorde en del ondt men det var til og holde ud og der var passage ;) jubbii.. Han vi så have mig på p-piller igen for at være sikker på mens kommer så vi kan komme igang.. Så det hedder undervisning d. 20 maj og opstart insemination i starten af juni :) jubbbiii

Sådan så er I igang. Tillykke med det:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! :kiss

Og hvis ikke det havde været for en helt fantastisk læge og sygeplejeske havde vi først kunne komme på undervisning d. 17 juni for det andet hold var fuldt booket men lægen og sygeplejesken sagde at jeg skulle på det hold så vi kunne komme i gang.. Og hvis alt går godt har vi første forsøg om 6 uger... Og det skal nok gå stærkt :) er så glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis ikke det havde været for en helt fantastisk læge og sygeplejeske havde vi først kunne komme på undervisning d. 17 juni for det andet hold var fuldt booket men lægen og sygeplejesken sagde at jeg skulle på det hold så vi kunne komme i gang.. Og hvis alt går godt har vi første forsøg om 6 uger... Og det skal nok gå stærkt :) er så glad

Det er så FANTATISK nyt :loveshower Er det ikke vildt at tænke på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis ikke det havde været for en helt fantastisk læge og sygeplejeske havde vi først kunne komme på undervisning d. 17 juni for det andet hold var fuldt booket men lægen og sygeplejesken sagde at jeg skulle på det hold så vi kunne komme i gang.. Og hvis alt går godt har vi første forsøg om 6 uger... Og det skal nok gå stærkt :) er så glad

:yay :loveshower :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis ikke det havde været for en helt fantastisk læge og sygeplejeske havde vi først kunne komme på undervisning d. 17 juni for det andet hold var fuldt booket men lægen og sygeplejesken sagde at jeg skulle på det hold så vi kunne komme i gang.. Og hvis alt går godt har vi første forsøg om 6 uger... Og det skal nok gå stærkt :) er så glad

Hvor er det da bare fantastisk for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, jeg har stadigvæk ikke bestilt ægløsningstest. Er der nogle der ved hvor lang tid det tager før man modtager, hvis man bestiller fra eBay? Jeg vil gerne begynde at teste i weekenden.

Og hvor er det allerede svært at vente på at komme i gang. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg har det efter ægløsning :lol

Jeg er også spændt på om vi kan finde ud af at springe næste måned over (marts vil være virkelig dum at lave flere babyer til). Men skal vi ikke bare sige at der er gevinst i 1. forsøg ;)

Kom tilfældigvis lige forbi - jeg har mener jeg 10 ægløsningstest liggende som jeg ikke skal bruge mere, kunne det have interesse? Du kan få dem billigt. Hvis ja, skriv lige privat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er i bare dejlige piger :) tak for den kæmpe opbakning.. Det bliver jeg virkelig glad for..!! Det er så crazy at tænke på.. Håber bare mine æg bliver så fantastiske og gode.. Så nu har jeg bare besluttet mig for og leve super sundt og dyrke motion mere ofte og i hvert fald gå en tur på en halv time hver dag..! Så håber jeg det hjælper også.. Nu skal det bare lykkes..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er i bare dejlige piger :) tak for den kæmpe opbakning.. Det bliver jeg virkelig glad for..!! Det er så crazy at tænke på.. Håber bare mine æg bliver så fantastiske og gode.. Så nu har jeg bare besluttet mig for og leve super sundt og dyrke motion mere ofte og i hvert fald gå en tur på en halv time hver dag..! Så håber jeg det hjælper også.. Nu skal det bare lykkes..!

Hvad med at tage et boost på Bidro Ren? Det skulle være godt til æggene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at tage et boost på Bidro Ren? Det skulle være godt til æggene :)

Det er det der bidronning føde ikke?? Det har jeg nemlig købt.. Det er 1 om dagen man skal tage ikke? Tror også jeg vil have noget zoneterapi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det der bidronning føde ikke?? Det har jeg nemlig købt.. Det er 1 om dagen man skal tage ikke? Tror også jeg vil have noget zoneterapi..

Præcis jo, det er en gul pakke :)

Da jeg startede med dem skulle jeg tage: 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. I 10 dage og derefter 1 tabl. Dagl. - det var hvad jeg blev rådet til af vores zoneterapeut/akupunktør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis jo, det er en gul pakke :)

Da jeg startede med dem skulle jeg tage: 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. I 10 dage og derefter 1 tabl. Dagl. - det var hvad jeg blev rådet til af vores zoneterapeut/akupunktør :)

Nå for filan det var da meget.. Står der ikke kun 1 på pakke dgl? Men det tror jeg da jeg vil prøve og så sammen med zoneterapi så håber jeg det giver pote..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror min ÆL-test bliver positiv i aften og jeg har på ingen måde lyst til at knalde, men det er 3 dage siden sidst :(

Hvis den bliver positiv i aften burde der også være en god chance hvis I hygger i morgen og fredag :goodluckp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom tilfældigvis lige forbi - jeg har mener jeg 10 ægløsningstest liggende som jeg ikke skal bruge mere, kunne det have interesse? Du kan få dem billigt. Hvis ja, skriv lige privat.

Jo tak! Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs, hvad sagde blodprøven har du fået svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for filan det var da meget.. Står der ikke kun 1 på pakke dgl? Men det tror jeg da jeg vil prøve og så sammen med zoneterapi så håber jeg det giver pote..

Jo jo, men det er for at booste æggene- jeg tror på det ;) Jeg har vist ikke taget skade af det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs, hvad sagde blodprøven har du fået svar?

Blodprøven var steget fint, så jeg er nødt til at tro på, at det her går- også selvom jeg bliver ved med at bløde <_< Men lægen var så forstående, jeg har verdens bedste læge ;), så jeg skal have taget ny blodprøve tirsdag i næste uge - og ugen efter igen, hvis alt går vel, mhp. VJ :) Vi har booket en privat skanning på mandag, så vi kan vist ikke gøre mere end at håbe :)

Og tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER