Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Nogen der kan anbefale en ægløsnings app?

Jeg er glad for iPeriod, men jeg har ikke prøvet andet, så aner ikke om andre er bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen der kan anbefale en ægløsnings app?

"WomanLog 1.9 Min kalender" Den er jeg utrolig glad for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på jeg er gravid i denne omgang heller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag. Blev lige i dag (irl) foreslået app'en der hedder Clue. Jeg synes den virker rigtig god og overskuelig og så kan man indtaste mange detaljer. Er spændt på at få et overblik over min cyklus ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på jeg er gravid i denne omgang heller :(

Øv :( Hvor længe har I prøvet nu? Mangler en "vil gerne være gravid tråd" fra dig ;)

Håber du tager fejl :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ferie har gjort at jeg slet ikke har holdt øje med ÆL eller noget. Tror det er godt til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt mig væk herinde fra i et godt stykke tid nu, men nu prøver jeg lige så stille at lure herinde igen :)

 

Jeg har fået taget PCO-pakke igen som viser, at mit testosteron er i den høje ende af normalområdet :klap Så det var jo fint mener de :prik

Min egen læge er ikke i tvivl om at jeg har PCO, når han ser på mig (øget mørk hårvækst i ansigtet og mine psykopat lange cyklusser på op til 125 dage), men sygehuset mener ikke de kan konkludere PCO på baggrund af det.

 

Så jeg er faktisk tilbage hvor vi startede for snart 1 år siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj alle :)

 

Jeg er helt ny herinde  :blink

 

Og har lige et spørgsmål til jer...

 

Er der nogle ægløsningstests, som I har bedre erfaringer med end andre?

 

Vi er gået i gang med at prøve, men igen... Jeg er helt grøn på graviditetsområdet  :rolleyes

 

:seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag. Blev lige i dag (irl) foreslået app'en der hedder Clue. Jeg synes den virker rigtig god og overskuelig og så kan man indtaste mange detaljer. Er spændt på at få et overblik over min cyklus ^_^

Jeg bruger den og den passer meget godt på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj alle :)

Jeg er helt ny herinde :blink

Og har lige et spørgsmål til jer...

Er der nogle ægløsningstests, som I har bedre erfaringer med end andre?

Vi er gået i gang med at prøve, men igen... Jeg er helt grøn på graviditetsområdet :rolleyes

:seng

Jeg bestiller altid fra billig teste og de virker ganske fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj alle :)

Jeg er helt ny herinde :blink

Og har lige et spørgsmål til jer...

Er der nogle ægløsningstests, som I har bedre erfaringer med end andre?

Vi er gået i gang med at prøve, men igen... Jeg er helt grøn på graviditetsområdet :rolleyes

:seng

Jeg bruger dem fra billige-teste.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestiller altid fra billig teste og de virker ganske fint :)

Okay tak :)

 

Jeg har købt dem fra Netto, men ved ikke om de er gode nok.

Nu skal jeg selvfølgelig lige give dem en chance, men gider ikk spilde tiden  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak :)

Jeg har købt dem fra Netto, men ved ikke om de er gode nok.

Nu skal jeg selvfølgelig lige give dem en chance, men gider ikk spilde tiden :yay

Har også købt ved billig-teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Hvor længe har I prøvet nu? Mangler en "vil gerne være gravid tråd" fra dig ;)

Håber du tager fejl :kram2

Jeg smed pillerne sidst i november, men vi sprang juletermin over, så det her er reelt 5. cyklus. De første 3-4 stykker var vi dog ikke meget aktive og denne gang fik vi kun sexet en enkelt gang omkring ÆL fordi jeg var syg :(

Jeg laver ikke en separat tråd - jeg spammer her i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed pillerne sidst i november, men vi sprang juletermin over, så det her er reelt 5. cyklus. De første 3-4 stykker var vi dog ikke meget aktive og denne gang fik vi kun sexet en enkelt gang omkring ÆL fordi jeg var syg :(

Jeg laver ikke en separat tråd - jeg spammer her i stedet ;)

Så må jeg følge ekstra godt med herinde ;) Fulgte dig jo også meget dengang I prøvede at lave Anna. Men det er da meget rart at tænke på at der ikke har været 5 cyklusser, hvor I har gjort alt hvad I kan.

Jeg hepper videre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg følge ekstra godt med herinde ;) Fulgte dig jo også meget dengang I prøvede at lave Anna. Men det er da meget rart at tænke på at der ikke har været 5 cyklusser, hvor I har gjort alt hvad I kan.

Jeg hepper videre :glad

Ja, det er da altid noget, men NU er jeg altså klar og der må godt snart ske noget! Ellers er jeg bange for min ellers overraskende optimisme forsvinder :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på jeg er gravid i denne omgang heller :(

Jeg har godt tænkt på dig :kram2

Hvornår forventer du (ikke) mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt tænkt på dig :kram2

Hvornår forventer du (ikke) mens?

Hvor er du sød :kiss

Hvis der ikke er noget, så forventer jeg de første tegn af rødt og brunt lørdag/søndag og rigtig mens mandag/tirsdag. Så jeg ved heldigvis snart mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

Hvis der ikke er noget, så forventer jeg de første tegn af rødt og brunt lørdag/søndag og rigtig mens mandag/tirsdag. Så jeg ved heldigvis snart mere.

Kommer du til at teste i weekenden, eller kan du vente til tirsdag/onsdag, hvis der ikke er noget?

Jeg er fristet af at teste snart, har jeg en kort cyklus (30-35 dage) så kan jeg teste snart, men har jeg en lang cyklus, så går der to uger endnu :(

Men har bestemt jeg må teste d. 24. Maj, da jeg skal til polterabend - så jeg må pænt vente med at få besked...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer du til at teste i weekenden, eller kan du vente til tirsdag/onsdag, hvis der ikke er noget?

Jeg er fristet af at teste snart, har jeg en kort cyklus (30-35 dage) så kan jeg teste snart, men har jeg en lang cyklus, så går der to uger endnu :(

Men har bestemt jeg må teste d. 24. Maj, da jeg skal til polterabend - så jeg må pænt vente med at få besked...

Jeg har en enkelt test med, men er jo kun evt 3+3 på lørdag, så det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget alligevel <_<

Jeg kunne fgodt finde på at teste søndag, hvis jeg ikke har set skyggen af farve til den tid, da det vil være lidt usædvanligt. Jeg plejer at have lidt farve ind imellem allerede fra 3+3 (altså lørdag).

Først og fremmest skal i morgen lige gå, så vurderer jeg i morgen aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt mig væk herinde fra i et godt stykke tid nu, men nu prøver jeg lige så stille at lure herinde igen :)

Jeg har fået taget PCO-pakke igen som viser, at mit testosteron er i den høje ende af normalområdet :klap Så det var jo fint mener de :prik

Min egen læge er ikke i tvivl om at jeg har PCO, når han ser på mig (øget mørk hårvækst i ansigtet og mine psykopat lange cyklusser på op til 125 dage), men sygehuset mener ikke de kan konkludere PCO på baggrund af det.

Så jeg er faktisk tilbage hvor vi startede for snart 1 år siden :(

Hej MaleneudenR, dejligt du er tilbage. Troede du var gravid egentlig. Så jeg er ked af at høre du er tilbage. Kan I blive henvist til en privat klinik. Er ikke så svært tænker jeg at de finder ud af dig. En blodprøve og en scanning. Hvor frustrerende.

Jeg har været gravid imellem tiden og mistet igen. Nu skal jeg starte på 3 runde insemination efter aborten. Sidste chance...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en enkelt test med, men er jo kun evt 3+3 på lørdag, så det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget alligevel <_<

Jeg kunne fgodt finde på at teste søndag, hvis jeg ikke har set skyggen af farve til den tid, da det vil være lidt usædvanligt. Jeg plejer at have lidt farve ind imellem allerede fra 3+3 (altså lørdag).

Først og fremmest skal i morgen lige gå, så vurderer jeg i morgen aften ;)

 

Så er der jo håb endnu :yay

 

Hvad får dig til at tro at den ikke er der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der jo håb endnu :yay

Hvad får dig til at tro at den ikke er der?

Det føles ikke sådan. Og da jeg tørrede mig for fem minutter siden, var der meget svag antydning af farve på papiret - kun 8 dage efter ÆL (3+1). Åh, bare det i det mindste vil blive væk til vi er kommet hjem! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det føles ikke sådan. Og da jeg tørrede mig for fem minutter siden, var der meget svag antydning af farve på papiret - kun 8 dage efter ÆL (3+1). Åh, bare det i det mindste vil blive væk til vi er kommet hjem! :(

 

Åh ja... Det er ikke så sjovt, når man er på badeferie <_<

 

Håber det holder sig væk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, Malene uden r, men det er da en klar fordel, at din læge også mener, du har PCO, for så må han da være villig til at lave en henvisning til fertilitetsbehandling, og den kan I bruge på en privat klinik, som jeg er sikker på vil være mere samarbejdsvillig end sygehuset. Jeg er selv blevet gravid via en privat klinik med henvisning, og det eneste, vi har betalt selv er den de hormoner + ægløsningssprøjte, jeg har fået i forbindelse med inseminering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER