Miss_matilde

BK er det BEDSTE fora...

38 indlæg i dette emne

Det er så vildt... det kan slet ikke beskrives med ord..

Den dag jeg fandt ud af Martin & Ki var tilbage med det rigtig Babyklar.. Den dag blev jeg SÅ glad.. for jeg VIDSTE at her hurtigt ville samle sig fantastiske mennesker inde.

OG det er jo sandt...

Stort set HVER dag læser jeg om én der har hjulpet én anden... Enten med et link, et råd, et besøg, et spark bag i... osv. osv. ^_^

Er taknemmelig for og være en del af Bk.. taknemmelig for og lære alle disse skønne mennesker at kende.. :biglove

Igår skrev jeg med 2 fantastiske kvinder herinde fra - snakken var om "at tabe sig"... Og det er rart med ÆRLIGHED.. og et spark bagi... Rart med et: "Det skal sku nok gå".. :gp

Derudover har jeg også oplevet BARE at få et kram på PM - fra flere forskellige.. OG så oplever jeg søde tanker, knus, kram og søde ord i min "Behandlingstråd". Ord fra piger der inderligt ønsker at MIT ønske skal gå i opfyldelse.. :wub DET er sku da næste-kærlighed! :7himmel

OG så i dag - da jeg åbner posten.. :boo TUDET af glæde... åbnede jeg det sødetse brev med nedenstående SMUKKE halskæde - med en Frugbarheds Kvinde:

post-259-068238700 1294240852_thumb.jpg

Med ønsket om at den skal bringe mig/os lykke..

:loveshower :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss

TAK til alle jer skønne piger.. HVER og én :biglove

TAK til BK - fordi det bare er STEDET - hvor man føler sig ordentligt behandlet, respekteret og ALTID kan få en hjælpende hånd :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det en sød tanke, at der er en som har sendt den til dig :kiss

Hvad kan man mere sige end :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved du hvad søde stinna, jeg har det på samme måde som dig. Jeg elsker at være herinde, derfor har jeg så mange besvarelser. jeg elsker det af, at vi har et forum, som ikke er kæmpe stor, og at er man bare lidt aktiv herinde, så kender andre en.

Jeg elsker at alle herinde er så søde og medfølende over for andre som har problemer i hvilken som helst art.

Og så elsker jeg at vi har to aktive mennesker, som står bag siden her, og at de har humor nok til at drille og lave lidt sjov, men også til at blive drillet...

Kort sagt, jeg elsker alle jer skønne bruger og :lovebk

og er bare så glad for alle de bekendtskaber jeg har fået via denne skønne side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også kun sige :bk :lovebk

lige først var jeg en af dem der var forvirret over det nye bk, men så snart jeg forstod hvem der var bag, var valget jo nemt. Jeg ElSKER at være herinde.. elsker de søde søde kvinder der er der for mig og for hinanden.. vi har det sjovt og vi hjælper hinanden.. Elsker at alle er fliinke mod alle.. ingen forskelsbehandling pga udsende, uddannelse, politik m.m. vi en stor flok :biglove

Jeg har sjældent følt mig velkommen andre steder.. herinde er man :kuller

Og Stinna, du har mere end fortjent den halskæde, håber den bringer samme lykke til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også sige jeg er super glad for at være her. Nu er jeg også på BX men det er bestemt ikke der jeg bruger tid, og overvejer virkelig om det ikke bare er her jeg skal være. Martin og Ki har gjort et fantastisk arbejde med dette forum, og det er ingen hemmelighed at jeg elsker at være her! Jeg elsker at komme ind og se hvad Martin og Ki har fundet på - og har været en af drillenisserne herinde, og jeg elskede det! Jeg håber også på at gennem tiden herinde at jeg får lov til at lære jer alle bedre at kende - og tro mig piger, jeg vender snart tilbage. Men lige pt har jeg det ikke for godt :(

Men hvad kan jeg sige andet end :bk

Og super fin gave du har fået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det her er bare det dejligste forum :lovebk :lovebk

Det er så dejligt at være her, dejlig stemning, gode indlæg+ gode svar og sidst men ikke mindst en masse skønne tøser :biglove

Super fin halskæde du har fået søde Stinna, lad os så håbe at 2011 er jeres år :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig enig med jer alle :lovebk :lovebk :lovebk Jeg føler mig bare SÅ velkommen her.. Faktisk så velkommen, at jeg har slettet min profil på BX, for det er absolut ikke mit hjem, det er BK der er mit andet hjem :biglove :biglove :biglove Jeg har været med så mange år efterhånden og har savnet Martin og Ki så meget, så blev bare så glad, så glad da jeg så BK var tilbage OG ikke mindst jer skønne piger :bk :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinna din kærlige kvinde - og Sandie... :loveshower :loveshower

:bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo slet ikke være uenig, syntes her er, trods vi kun har været her i to mdr, en helt fantastisk stemning og et sammenhold uden lige....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det første så ved du at du har fortjent det smukke... Og af hele mit hjerte ved du at jeg ønsker dig en baby...

Og med hensyn til resten så kan jeg kun sige om BK :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må bare give jer alle ret har ikke været på bx siden jeg opdage bk var tilbage

synes det er det bedste forum da jeg føler at man kan sige alt herinde og få gode råd eller link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove :loveshower :biglove :loveshower :biglove :loveshower

:lovebk Smuk gave og en rigtig smuk tanke :biglove 2011 er bare dit år, BASTA :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove :loveshower :biglove

Skønne Stinna-musen - du fortjener det bedste :biglove

:lovebk :lovebk :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i dog skønne.. OG SKØRE!!! :rolleyes ^_^

Nu oprettede jeg jo denne tråd for og takke alle JER... :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en skøn halskæde, Stinna :biglove

Vil gi dig ret i at der findes så mange skønne kvinder herinde. Alle er bare altid klar med ros, kram, et los bagi, gode råd osv. Her er virkelig plads til alle, og det elsker jeg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh en alt for herlig tråd :loveshower :loveshower

Jeg er nu også bare glad for at være herinde... Fantastisk sted :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåååhr en sød tanke med den halskæde :loveshower :loveshower

og enig her er godt at være, selvom jeg ikke er så aktiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinna det er i øvrigt et flot billed du har taget af halskæden.. Må jeg kopiere dit billed så jeg kan gemme det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan... :)

Igen..: Her er jo den fedeste stemning... :wee

Stinna det er i øvrigt et flot billed du har taget af halskæden.. Må jeg kopiere dit billed så jeg kan gemme det?

Det er bare hurtigt taget med iPhonen :biglove Og JA selvfølgelig sødeste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først nu opdaget at der stadig eksisterer BK har eller troet at det hele var blevet BX?!

Nu skal jeg da virkelig til at udforske herinde <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først nu opdaget at der stadig eksisterer BK har eller troet at det hele var blevet BX?!

Nu skal jeg da virkelig til at udforske herinde <3

Velkommen herind :kiss

Er det dig jeg var i terminsgruppe med da jeg ventede Cody?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower ja det er det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind :kiss

Er det dig jeg var i terminsgruppe med da jeg ventede Cody?? :)

Ja, det er det :-)

Dejligt at "se" dig her også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER