casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke! Det bliver jo så nok den sidste bytur i lang tid....:gravid:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :kuller

Ja det er jo så alligevel udmærket jeg fik sluttet af med manér når der nu går 2 år før jeg kan drikke igen :P

Faren tog det ok - der er jo åbenbart en lille sjæl, der meget hårdnakket påstår den vil være med i vores familie nu :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Anja :)

Det bliver spændende at kunne følges af :) Det her er jo min den første! ;) hihi...

Tjaa... som du selv siger, så er det jo ikke meget drikkeri, det bliver til de næste par år! Selv sidder jeg og mugger en lille smule over at vi i alt bliver 8 mennesker til nytårsfest i overmorgen! Ved da ikke om jeg lige pt syntes det er fedt at skulle lægge øre til 7 berusede mennesker alt imedens jeg er klar til at gå i seng kl. 21 ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

Jeg vil bare ønske jer alle et

Kæmpe stort tillykke med graviditeterne!!!

:bd :loveshower :yay :loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg vil også gerne melde mig på banen her i sidste sekund...

Egentlig har min mand og jeg forsøgt i 3 mdr, hvor der ikke er sket noget trods massive symptomer. Så fik jeg en mulighed på jobbet, hvorfor vi gerne ville udsætte det i mindst ½ år og jeg tænkte vi kunne benytte os af sikre perioder, for ville der ske noget ville det ikke gøre så meget...

Så jeg tænkte, at vi var på den sikre side og jeg var endda SINDSSYGT meget i byen 1. juledag med en ordentlig brandert :boo

og så her til morgen vågner jeg med mens smerter og tænker jeg har fået røde - da der ikke er noget tager jeg lige en test for en sikkerheds skyld og så....

:glad ER DEN POSITIV :glad

Det er jo for vildt - så selvom timingen ikke er perfekt så er jeg LYKKELIG :wub

Så er problemet nok bare at sige det til faren - han troede jeg havde styr på de sikre perioder :oops

Tillykke med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke Anja - hvor er det dejligt!!! Man kan ikke altid have styr på timingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Anja :)

Det bliver spændende at kunne følges af :) Det her er jo min den første! ;) hihi...

Tjaa... som du selv siger, så er det jo ikke meget drikkeri, det bliver til de næste par år! Selv sidder jeg og mugger en lille smule over at vi i alt bliver 8 mennesker til nytårsfest i overmorgen! Ved da ikke om jeg lige pt syntes det er fedt at skulle lægge øre til 7 berusede mennesker alt imedens jeg er klar til at gå i seng kl. 21 ;) hehe

Ih tillykke til dig også :)

Ja den der med nytårsaften - jeg synes næsten det er værre at skulle lyve sig til hvorfor man ikke drikker... Ved ikke om jeg er helt klar til at sige det til alle endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke til dig også :)

Ja den der med nytårsaften - jeg synes næsten det er værre at skulle lyve sig til hvorfor man ikke drikker... Ved ikke om jeg er helt klar til at sige det til alle endnu :rolleyes

Tillykke til jer begge. Uh, jeg kan godt forstå, at lige nytår er svær og især når det er så nyt, at man ikke er klar til at fortælle nyheden endnu. Må jeg anbefale at have en strategi klar med nogle lækre alkoholfri drinks, så man ikke "straffer" sig selv med vand. Det tror jeg i hvert fald ville gøre det langt mere tåleligt for mig. Måske kan man bruge julefrokostbrandert som undskyldning for at have brug for en alkoholpause? Måske er der heller ikke så meget fokus på det, som man selv tænker, hvis man sørger for selv at hælde i sit glas og skåle med?

Godt nytår :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der stadig ingen tegn på mens, tager en test i morgen tidlig :-)

Tror desværre bare den er negativ :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er hellere ingen tegn på mens... Men nu tager jeg det stille og roligt og holder nytår sammen med mine venner og min kæreste og så må vi se om det ikke enten dukker en positiv test op eller mens kommer... Nu har jeg fået tilbudt job i mit gamle hjemland så der flytter vi til om et par måneder så vi sætter vist vores PB på pause i hvert fald i nogen måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der taget en test i morgen - negativ. Der er stadig ingen tegn på mens er på vej, men tror desværre ikke på noget denne gang..

Men vi da bare istedet nyde et glad vin i aften - ville dog heller have haft 2 streger ;)

Rigtig godt nytår til jer alle sammen - håber 2013 bliver året hvor vi andre får vores ønske baby :-D

Tillykke til jer der har fået de 2 streger :yay

:balloon :balloon :balloon :toot

Nytårs :kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår til jer allesammen... Her er der stadig ingen tegn på mens... Er gået ti dage over forventet mens. men tror stadigvæk ikke på at der er noget i det... Tror bare stadig min krop er ved at finde rytmen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår til jer allesammen... Her er der stadig ingen tegn på mens... Er gået ti dage over forventet mens. men tror stadigvæk ikke på at der er noget i det... Tror bare stadig min krop er ved at finde rytmen...

Det var da en del over tid - har du taget en test for nylig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke siden den 27. Tester igen i weekenden hvis der ikke sker noget i mellemtiden... Men ja syntes også at det er lang tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår til jer allesammen... Her er der stadig ingen tegn på mens... Er gået ti dage over forventet mens. men tror stadigvæk ikke på at der er noget i det... Tror bare stadig min krop er ved at finde rytmen...

Hvor længe siden er det I er påbegyndt PB?

For synes da også det er langt over uden tegn på noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kun 2 mdr. siden så det kan jo sagtens være min krop bare ikke kan finde ud afsig selv.., ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo egentlig slet ikke sikkert det betyder graviditet -men jeg ville nu tage en test alligevel, men jeg er også nega dårlig til at vente med at teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er også derfor jeg ikke går og stresser med test osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske jeg kunne lade vær med at teste, men kan ikke lade vær ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bare så skuffet når de viser negativ så vil hellere være skuffet på forhånd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan nu godt følge dig, jeg ved ikkeret hvordan min cyklus er efter den drillede sidste mdr, men selvom jeg tester hver 2-3 dag bliver jeg ikke rigtig skuffet for forventer egentlig ikke den er der, men håber det jo stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ok... Syntes også bare de er dyre de der test... Men nu må vi se om der er sket noget i weekenden... Har jo også læst at nogle piger er længe om at danne nok hcg til positiv test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt igennem billige-teste og har en masse liggende, men tester også først søndag el. Mandag igen. Medmindremens rekommandør i mellemtiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER