casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

Det er da spændende her inde så håber i alle har små julebebser på vej...krydser alt hvad jeg kan for jer...knus

Tusind tak :kram2

Yay tillykke med jobbet :)

Mange mange tak ;)

Melder brunt udflåd her 8 dage efter ÆL :( :boo så jeg tvivler virkelig...

Iiiih krydser stadig fingrer Lenna! :bd - men det plejer jo at være et tegn på mens for dig :(

Selvom jeg ikke var helt med herinde så melder jeg nu mens :(

Øv bøv Mannie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det plejer det nemlig , men det undre mig bare det sker så tidligt for det plejer det ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er mine ømme bryster forsvundet - så jeg tror det har været menses jeg har haft, men tester stadig på mandag for at være sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er mine ømme bryster forsvundet - så jeg tror det har været menses jeg har haft, men tester stadig på mandag for at være sikker :)

Øv, eller det er måske fint nok.....

Jeg syntes også "alle mine symptomer" er forsvundet, men der er stadig ingen tegn på mens så jeg tester stadig på mandag selvom jeg ikke tror på det mere... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, eller det er måske fint nok.....

Jeg syntes også "alle mine symptomer" er forsvundet, men der er stadig ingen tegn på mens så jeg tester stadig på mandag selvom jeg ikke tror på det mere... :-(

Som situationen lige pludselig har ændret sig, så er det fint nok - sjovt at for 3 dage siden var det mit højeste ønske at den skal være positiv på mandag, nu er jeg meget afklaret med hvis den ikke er...

Men hepper stadig på Jer piger!!!! :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt du er afklaret med hvis det var mens :-) Det er jo også en dejlig chance der er opstået :-)

Her venter vi stadig på ÆL, men sidste mdr kom den også først på CD18, så der er da lige et par dage endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det med at hade ventetiden? Jeg prøver virkelig at tænke på alt muligt andet end PB og det lille æg som forhåbentlig har sat sig, men det er sku svært, det er jo også så nyt projekt ved os.

Nu skal vi hjem til min svigermor og der bliver vi indtil det nye år. Så det bliver godt at komme lidt væk fra vores omgivelser, jeg går ledig så jeg har jo lidt fritid så mine tanker vandrer og det er jeg lidt bange for at mine tanker lader min krop tro at den er gravid. Men nu må de næste par dage bare gå lidt stærkt så jeg enten kan få mens eller tage test på mandag.. Håber på testen på mandag, da jeg ikke synes at der er nogen som helst tegn på mens, men der er jo heller ikke nogen som helst tegn på graviditet mere... :boo

Hepper på jer andre... :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt du er afklaret med hvis det var mens :-) Det er jo også en dejlig chance der er opstået :-)

Her venter vi stadig på ÆL, men sidste mdr kom den også først på CD18, så der er da lige et par dage endnu :-)

Ja det er nemlig en dejlig chance :)

Krydser fingrer for ÆL snart kommer, så I kan :hump :blush

Kender i det med at hade ventetiden? Jeg prøver virkelig at tænke på alt muligt andet end PB og det lille æg som forhåbentlig har sat sig, men det er sku svært, det er jo også så nyt projekt ved os.

Nu skal vi hjem til min svigermor og der bliver vi indtil det nye år. Så det bliver godt at komme lidt væk fra vores omgivelser, jeg går ledig så jeg har jo lidt fritid så mine tanker vandrer og det er jeg lidt bange for at mine tanker lader min krop tro at den er gravid. Men nu må de næste par dage bare gå lidt stærkt så jeg enten kan få mens eller tage test på mandag.. Håber på testen på mandag, da jeg ikke synes at der er nogen som helst tegn på mens, men der er jo heller ikke nogen som helst tegn på graviditet mere... :boo

Hepper på jer andre... :bd :bd :bd

JEg går også ledig, så ved du mener - de dage hvor jeg har vikartimer går meget stærkere og de distraherer ens tanker omkring PB, det er dejligt :) Også derfor jeg sådan glæder mig til at komme igang med at arbejde. Krydser fingrer for at den er der alligevel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig en dejlig chance :)

Krydser fingrer for ÆL snart kommer, så I kan :hump :blush

JEg går også ledig, så ved du mener - de dage hvor jeg har vikartimer går meget stærkere og de distraherer ens tanker omkring PB, det er dejligt :) Også derfor jeg sådan glæder mig til at komme igang med at arbejde. Krydser fingrer for at den er der alligevel :bd

Ja forstår squ godt at du glæder dig til at komme i gang med arbejde... Synes jeg er ved at gå sindssyg og jeg har "kun" gået ledig i knap et halvt år...

Men ja jeg krydser stadig fingre for os alle sammen... Ville bare være så dejligt at få den ekstra julegave... :-) :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg tror blødningen er på vej :unsure Min testdag er i morgen, og jeg troede faktisk på, at den var der. Håber selvfølgelig stadig på det bedste, men det er nok desværre mens der er på trapperne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg tror blødningen er på vej :unsure Min testdag er i morgen, og jeg troede faktisk på, at den var der. Håber selvfølgelig stadig på det bedste, men det er nok desværre mens der er på trapperne..

Øv... Håber på den er der og de der tegn på mens er bare en joke... ;-) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg tror blødningen er på vej :unsure Min testdag er i morgen, og jeg troede faktisk på, at den var der. Håber selvfølgelig stadig på det bedste, men det er nok desværre mens der er på trapperne..

Krydser fingrer for at der stadig er håb :bd og glæder mig til at høre resultatet, hvis du tester i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :kiss Det er jo

Øv... Håber på den er der og de der tegn på mens er bare en joke... ;-) :bd

Krydser fingrer for at der stadig er håb :bd og glæder mig til at høre resultatet, hvis du tester i morgen :loveshower

ikke altid kvindekroppen giver mening, så tja, håbet er ikke helt væk endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme ÆL er på vej, har de klassiske tegn, niv og jag og en murren/trykken i underlivet :-)

Så kan vi jo prøve at lave vores helt egen julebaby :-D

Åh ville sådan ønske det var vores tur snart :-)

Krydser for en masse babystøv og masser af positive g-test den næste uges tid + :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme ÆL er på vej, har de klassiske tegn, niv og jag og en murren/trykken i underlivet :-)

Så kan vi jo prøve at lave vores helt egen julebaby :-D

Åh ville sådan ønske det var vores tur snart :-)

Krydser for en masse babystøv og masser af positive g-test den næste uges tid + :-)

Krydser fingrer for at det lykkes jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad ? Sidder med rystende fingre efter at have taget en POSITIV graviditets test !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op tillykke tillykke tillykke.... :-D hvor er det fantastisk :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnede ikke med det, der kom lidt frisk blod igen i nat og ellers brunt udflåd igen nu. Men havde ikke de samme mens smerter som normalt. Tog først en ÆL test - meget positiv og så en g-test.

post-401-0-07934600-1356070516_thumb.jpg

post-401-0-22834000-1356070526_thumb.jpg

3+4 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad ? Sidder med rystende fingre efter at have taget en POSITIV graviditets test !

Iiiiiiih for sørensen dag - rigtig rigtig hjertelig tillykke!!!!! - Sikke en dejlig julegave :loveshower :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter også spændt på at høre fra Glossi :jul7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Lenna!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak !! Tror slet ikke på det endnu :-) har lidt brunt udflåd endnu så det gør jeg ikke helt tør tro noget endnu ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak !! Tror slet ikke på det endnu :-) har lidt brunt udflåd endnu så det gør jeg ikke helt tør tro noget endnu ..

Er det ok jeg har sat storken på eller skal jeg liiiige vente lidt?`Blev bare så glad på dine vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ok jeg har sat storken på eller skal jeg liiiige vente lidt?`Blev bare så glad på dine vegne :)

Du må gerne lade den stå :-) vi satser på den bliver hvor den skal :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad ? Sidder med rystende fingre efter at have taget en POSITIV graviditets test !

For dælen da. Tillykke :loveshower Så skal William være storebror :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER