casw

Testhold uge 51/52 - måske en ekstra julegave...

163 indlæg i dette emne

:gal ØV altså. Så kom den, som den truede med igår. Det blev ikke til en julebaby til mig i år. Men stort tillykke til dig, Lenna1985, hvor er det stort!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:gal ØV altså. Så kom den, som den truede med igår. Det blev ikke til en julebaby til mig i år. Men stort tillykke til dig, Lenna1985, hvor er det stort!! :kiss

Øv bøv altså! Kæmpe kram og masser :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad ? Sidder med rystende fingre efter at have taget en POSITIV graviditets test !

Tillykke Linda :) sikke en julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Med de 2streger, hvor erdet bare fantastisk:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnede ikke med det, der kom lidt frisk blod igen i nat og ellers brunt udflåd igen nu. Men havde ikke de samme mens smerter som normalt. Tog først en ÆL test - meget positiv og så en g-test.

post-401-0-07934600-1356070516_thumb.jpg

post-401-0-22834000-1356070526_thumb.jpg

3+4 :loveshower

Tillykke hvor er det vildt skønt for jer! Fin test så tidligt da... ihh er så glad for det lykkedes for jer alligevel! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på mens... Men den skulle jo også først komme natten til søndag... Håber at jeg får en lille juleoverraskelse men tror ikke på den mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er I altså fantastisk søde alle sammen :wub sender varme tanker til min lille spire i maven - sæt dig nu godt fast lille pus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha har sovet dårligt i nat :-) eller har bare ikke kunnet sove !!

Så da jeg vågnede ved midnat tænkte jeg hvad nu hvis den streg bare var et tilfælde . Men selvfølgelig dukkede den op igen ! Og øhm her til morgen ej nu prøver jeg nogle flere forskellige alle med en streg bare i forskellig tydelighed :-) men øv håbede strimlen vil blive endnu tydeligere til idag . Shame on me ! Men er nu usikker på om jeg idag er 3+4 eller 3+5 de 3+5 er udfra hvornår jeg fik den første positive ÆL test men de kraftige ÆL smerter havde jeg dagen efter ??!! Nå det er nok også lidt ligemeget med +/- en dag officiel termins dag bliver jo alligevel først fundet til NF - hvis jeg får lov at nå dertil ?

Men har ikke set mere blod (7-9-13) og det er da positivt !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hov da, den blev da endnu mere positiv efter den havde lagt lidt længere :yay det gjorde den igår ikke, så HcG stiger da vist :7himmel

post-401-0-61272100-1356158323_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror squ du bliver nødt til at tro på den nu... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den flot tydelig Lenna - hvor er det bare skønt for jer! Husk positive tanker, selvom det kan være svært nogle gange, man har jo så mange bekymringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jamen juhuu hvor skønt :) dejlig dejlig julegave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en positiv test er kun starten på de bekymringer der også venter forude :) altså jeg forstår det stadig slet ikke :P men kan nu godt mærke der sker et eller andet, for har lidt kvalme af og til (det startede også mega tidligt sidst jeg var gravid) og stik og niv i underlivet, ikke rigtige mens smerter. Og skal tisse hele tiden ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en positiv test er kun starten på de bekymringer der også venter forude :) altså jeg forstår det stadig slet ikke :P men kan nu godt mærke der sker et eller andet, for har lidt kvalme af og til (det startede også mega tidligt sidst jeg var gravid) og stik og niv i underlivet, ikke rigtige mens smerter. Og skal tisse hele tiden ^_^

STORT tillykke med den positive test :) Hvilken fantastisk julegave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med den positive test :) Hvilken fantastisk julegave :)

Tak ja jeg er helt overrasket endnu, har gået med tanken om hvor fedt det kunne være at slutte året med sådan en julegave, men aldrig troet det rent faktisk ville ske! Jeg håber bare nu den bliver siddende, og er endnu mere glad og overrasket over vi faktisk kun har prøvet 4 mdr denne gang før denne test, mod 8 mdr inden vi fik vores søn!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ja jeg er helt overrasket endnu, har gået med tanken om hvor fedt det kunne være at slutte året med sådan en julegave, men aldrig troet det rent faktisk ville ske! Jeg håber bare nu den bliver siddende, og er endnu mere glad og overrasket over vi faktisk kun har prøvet 4 mdr denne gang før denne test, mod 8 mdr inden vi fik vores søn!! :wub

Ja det er da en hel fantasisk måde at slutte året af på! Hvilken gave ;)

Håber vi kan følges i processen med den positive streg når jeg har haft testdag d. 26 ;) hehe... men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh ha altså har SÅ svært ved at tro på vi rent faktisk har en spire på vej. Er så bange for den ikke bliver der :boo i nat var der en smule gammelt blod, det var meget lidt, og har måske bare været "rester" fra sidste blødning der først kom nu. Men blev straks bare så bange :( har rendt på toilet hele tiden nu bare for at tjekke der ikke er mere blod. Testen til morgen (eller øhh nat :whistling ) blev ligeså tydelig som igår ca. Ingen ændring som jeg ellers havde håbet. Men stregen kommer stadig langsomt.Kan ses efter 2-3 min og efter 10-15 min ligeså positiv som igår. Den må gerne snart blive endnu hurtigere tydeligere!!

Kvalmen er dog begyndt <_< men det er nu også noget jeg tager med glæde da det bare fortæller der sker noget derinde ^_^ SÆT DIG NU GODT FAST LILLE SPIRE!! Men har også lidt murren /menssmerter som også kan gøre jeg tænker nu kommer mens sikkert bare....

Vi havde ellers snakket om William skulle have sin "jeg skal være storebror" bluse på her i juledagene ved familien, men er sådan i tvivl om jeg "tør" :( for tænk hvis det ikke bliver til noget, men tror heller ikke jeg kan vente til efter NF scanning :blink der er jo 2 md til!!!

Hvordan ser det ellers ud, slet ikke flere positive tests ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk positiv... Ved jeg sender positive tanker til jer... Den må jo bare sætte sig fast den lille spire... :-)

Her er der ingen tegn på mens... Jeg er simpelthen så snottet, jeg kan ingen ting smage men jeg kan lugte alt så det er da en lille bitte tegn på graviditet men nu må jeg vente den sidste dag indtil jeg må teste... Håber uden at tro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk positiv... Ved jeg sender positive tanker til jer... Den må jo bare sætte sig fast den lille spire... :-)

Her er der ingen tegn på mens... Jeg er simpelthen så snottet, jeg kan ingen ting smage men jeg kan lugte alt så det er da en lille bitte tegn på graviditet men nu må jeg vente den sidste dag indtil jeg må teste... Håber uden at tro

Jeg prøver også det er bare svært her hvor det fortsat kan ende i mens :unsure havde sådan håbet på en endnu mere positiv test efter jeg så blodet, der er stadig ganske lidt ...

Spændende om du også kunne få de to streger :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver også det er bare svært her hvor det fortsat kan ende i mens :unsure havde sådan håbet på en endnu mere positiv test efter jeg så blodet, der er stadig ganske lidt ...

Spændende om du også kunne få de to streger :yay

Ja du må jo bare prøve at tage en test efter et par dage... Håber sådan den sætter sig godt fast i dig...

Håber min også sætter sig.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet idag, den var negativ - men det er jo også helt okay, sådan som planerne lige pludselig blev ændret.

Jeg tester igen i morgen og hvis der ingenting er, så går jeg ud fra at det var mens jeg havde for snart en uge siden. Det bekymrende er bare at min mens så kom 7 dage efter ÆL, og det tænker jeg umiddelbart ikke er noget godt tegn :(

Ellers håber jeg at I nyder juledagene piger, mine forældre kommer om lidt, så jeg skal i hvert fald nyde dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 tests kan vel ikke tage fejl? :wub :rolleyes :whistling de er taget med tynd eftermiddagsurin :blink og er de mest positive indtil nu...

post-401-0-50445000-1356267541_thumb.jpg

post-401-0-15279300-1356267752_thumb.jpg

Efter 10 min var strimmel testen så positiv !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du må jo bare prøve at tage en test efter et par dage... Håber sådan den sætter sig godt fast i dig...

Håber min også sætter sig.... :-)

Tak håber også den har fundet et godt sted derinde og bliver de næste 8 mdr :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William skal have den trøj epå i juledagene! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER